Just joo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oiva

Vieras
Tuli sitten taas vedettyä herne nenään ihan turhasta mutta harmittaa niin etten saa enää nukutuksi.
Kerkesin nukkua n. 15 min. kun mies kömpi ylös sängystä etsimään yöpöydän laatikosta korvatulppia :o
Tää kolmas raskaus on jotenkin saanu minun limakalvot kuivumaan ja joka yö menee nenä tukkoon vaikka muuten en nuhainen olekaan.
Nyt kuorsasin kuulema niin kovaa että miehen oli pakko etsiä korvatulpat voidakseen nukkua.

Ja minusta se oli äärimmäisen loukkaavaa ( tietty ). Ajatus siitä että aviomies ei saa nukutuksi vieressäni.
Itkin aikani ja koetin nukkua uudestaan ( mieskin otti tulpat pois korvistaan ja sanoi että tuuppii sitten vaikka ennemmin minua vaihtamaan asentoa jos kuorsaan häiritsevästi ) mutta en vaan saa enää unta. :/
Lapset nukkuu, mies nukkuu, koira nukkuu...
Minä mietin tulevalle lapselle nimeä ja harmittelen sitä miten kamalalta tuntuu kun toinen ei saa nukutuksi vieressäni :(

Loppusuoralla onneksi jo raskaus. Ehkä sitten helpottaa.

voi miten elävästi tuli mieleen oma raskausaikani..varsinkin se loppupuoli :laugh: ihana :heart:
mä loukkaannuin kerran ihan tolkuttomasti, koska yritin puolunessa kömpiä miehen kainaloon, ja otti käden siitä pois..sit ku tökkäsin ja sanoin että tuun kainaloon, niin mies totesi unissaan jotain tyyliin "nuku siinä vaan".. :laugh: mä ihan itkinkin.. *nolo :D

:hug: Olen huomannut raskauden aikana pahoittaa mielensä mitä ihmeellisimmistä asiosta, etenkin kun on väsynyt.

Ei miehesi sitä pahalla tarkoittanut :flower:. Kuten varmaan tiedätkin. Henkäseppä hetki ja kömmi takaisin peiton alle miehesi viereen. Kyllä se tökkäsee jos herää kuorsaamiseesi. Ja luultavimmin ei edes herää jos nukkuu sikeästi jo.

En oikeasti tajua itsekään miten otti niin koville tuo. Yleensä siis en kuorsaa, enemmänkin mies on huomauttanut siitä että on joskus yöllä joutunut kuuntelemaan että hengitänkö kun nukun niin hiljaa.
Nyt tosiaan raskaus, varsinkin tämä loppuaika siitä, on aihettanut tuota limakalvojen kuivumista ja se ilmeisesti sitten saa minut kuorsaamaan :/ Tai sitten vauva painaa jotenkin keuhkoja kun on vielä ihan ylhäällä, en tiedä.
Kuitenkin harmistuin tuosta ajatuksesta että toinen ei minun vuokseni saa nukutuksi ilman korvatulppia.
Ymmärrän kyllä jos käyttää tulppia siksi ettei saa aamulla nukutuksi kun itse olen lasten kanssa hereillä ja kolistellaan. Ei se minua silloin haittaa mutta nyt jotenkin tuntui pahalta.
Varsinkin kun itse olen nostelukiellossa ja kevään tullen kissalla on kevättä rinnassa urakalla ja mouruaa ulos ja sisään ees taas ja sen lisäksi kuopus heräilee vielä öisin.
Eli tarvitsisin miehen apua kuopuksen heräilyissä kuitenkin.

En tosiaan itsekään ymmärrä miksi se niin loukkasi *häpeää*.

Yhteistyössä