Jussi: Joillakin tahoilla on kihisevän paha mieli tekemästäni perustellusta, oikeudenmukaisesta ja historiallisen tarkastelun kestävästä päätöksetä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
  • Rakkaus
Reactions: Latimeria
Jäävi asianosainen puhemies estää eduskunnan koollekutsun luottamusäänestyksen lopputuloksen pelossa

Vedä omat johtopäätöksesi 🙄

Jäävi asianosainen puhemies estää eduskunnan koollekutsun luottamusäänestyksen lopputuloksen pelossa

Vedä omat johtopäätöksesi
Jussi Halla-aho on hieno mies.

Vasemmisto voi jatkaa älämölöänsä eduskunnassa syyskuun alusta lukien.

• Tykkää

Vedä omat johtopäätöksesi
Vedän johtopäätöksen, että et yhtään ymmärrä jääviys- ja asianosainen-käsitteitä. Linkkailemalla omaan kommenttiisi ei asia muutu. :ROFLMAO:

Tämä Jussin kommetti oli hyvä:
– Ne, jotka ovat nyt vähemmistö, voivat taas joskus olla enemmistö. Silloin hekin ovat sitä mieltä, että vähemmistö ei voi mielensä mukaan keskeyttää istuntotaukoa, ja kiittävät minua siitä, ettei heidän tarvitse keksiä selityksiä sille, miksi kyseessä olisi "ihan eri asia".

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Vauva av:lta luin, että Jussilla on oma lehmä ojassa. Minulla on sellainen kutina, että ojassa on koko persukarjalauma.
Lähtivät joukolla vihreämmille niityille kun omistajan silmä vältti.

• Haha
Tämä Jussin kommetti oli hyvä:
– Ne, jotka ovat nyt vähemmistö, voivat taas joskus olla enemmistö. Silloin hekin ovat sitä mieltä, että vähemmistö ei voi mielensä mukaan keskeyttää istuntotaukoa, ja kiittävät minua siitä, ettei heidän tarvitse keksiä selityksiä sille, miksi kyseessä olisi "ihan eri asia".
Olin aikeissa todeta saman, mutta ehdit ensin. Tämä on tällaista poliittista teatteria. Osat voivat vaihtua, mutta juoni ei muutu. Seuraavalla kerralla tulee ihan samanlainen päätös taas siitä huolimatta minkä puolueen jäsen on puhemiehenä.

• Tykkää
Reactions: Latimeria ja m1es
Ihan sama kokoontuuko eduskunta kesälomalla. Ylen klo 20:30 uutisissa asiantuntija sanoi, että hallitus kaatuu syksyllä. Toivottavasti sitä ennen Jussin lehmä saadaan irti ojasta.

Totuus löytyy lukemalla luotettavia uutisia.
Tänään lehdissä on paljon hyvää luettavaa
tutisevasta ja tärisevästä hallituksesta.
Vauva av:lla on vilkasta keskustelua.
Tällä palstalla pörrää vain samat vanhat pierut ja häntäkärpäset.

• Haha
Oletko sinä kärpänen vai pieru? Kysyn ollakseni kohtelias eli puhutellakseni sinua oikein.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Jaahas, tuossa lienee kommentoijana täällä kovasti kummitteleva Alepa eli myös Anna?

Olen ollut pitkään satunnainen vierailija täällä ja tähän huvittavaan tyyppiin olen saanut nyt tutustua lievästi sanoen erikoisine teksteineen.

Yhteistyössä