"Jussi Halla-aho antaisi 100 000 euroa vähävaraisten ruokajakeluun, Sanna Marin tekisi sillä tekonurmikenttiä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sannalle ei tule ruoka mieleen, kun on jääkaappi aina täynnä aamiaistarvikkeita.

Nyyyyt oli Hallikselta kyllä populistinen veto.
I gotcha! :D

I gotcha!

No en tiedä. OIkeasti, mitä 100 000 tekee. Ei sillä nuorison hyvinvointia paranneta tai tehdä juuri muitakaan isoja satsauksia. Eli summa silmälläpitäen vaikuttaa sille, että ainoastaan Halliksella oli ainut järkevä kohde, jossa kyseinen summa näkyisi jollakin tavalla.

I gotcha! :D

Jalliksen poikaa on koulukiusattu ja on sitäkin myötä valveutunut asiasta. Hänellä on myös lähipiirissä päihteiden käyttöä joka on johtanut kuolemaan. Koulukiusaaminen, päihteet ja syrjäytyminen on iso ongelma Suomessa.

Hän on juupasen tuuppasessakin puhunut monesti asiasta.

(luin hätäsesti, sori, antaisi siis kuntalaisten päättää - fiksua! Jossain luki, että koulukiusaamisen torjumiseen - yhdistin sen tähän)

Jalliksen poikaa on koulukiusattu ja on sitäkin myötä valveutunut asiasta. Hänellä on myös lähipiirissä päihteiden käyttöä joka on johtanut kuolemaan. Koulukiusaaminen, päihteet ja syrjäytyminen on iso ongelma Suomessa.

Hän on juupasen tuuppasessakin puhunut monesti asiasta.

(luin hätäsesti, sori, antaisi siis kuntalaisten päättää - fiksua! Jossain luki, että koulukiusaamisen torjumiseen - yhdistin sen tähän)
Hjallis vai Hallis? :) Mä puhun Jussista.
Hjalliksen pojan koulukiusaamisesta olen lukenut, en ihmettele että Hjallis vastustaa koulukiusaamista.

Viimeksi muokattu:
Hjallis vai Hallis? :) Mä puhun Jussista.
Hjalliksen pojan koulukiusaamisesta olen lukenut, en ihmettele että Hjallis vastustaa koulukiusaamista.
Juu, Harkimoa tarkoitin Jalliksella. :thumbsup:
Mut ”Hallis” lempparina ei oikein auennu. :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo
Kokemusasiantuntija. Mun arvostukseni miestä kohtaan nousi paljon kun Harkimo tuli aikanaan julkisuuteen lukihäiriönsä kanssa.

Kokemusasiantuntija. Mun arvostukseni miestä kohtaan nousi paljon kun Harkimo tuli aikanaan julkisuuteen lukihäiriönsä kanssa.

Tämä oli käsittämättömän törkeää käytöstä Marinilta ja Anderssonilta. Andersson on kaiken lisäksi opetusministeri.

Koulukiusaajia.

Vaalit vaalit.. Todellisuudessa Jussi potkisi nuo ihmiset tieltään ..
Kyllä jos ihmisillä tarkoitetaan tässä yhteydessä Libanonissa asuvia libanonilaisia. Ei heille tulekaan antaa 100k karkkirahaa. Jussi on suomalaisten puolella ja niitä hän on kaikkien viimeisimpänä poliitikkona potkimassa. Toista on Sannulit ja Ohisaloset, joiden mielestä ”kiusa se on pienikin kiusa”, kun saa omia juntteja kurmuuttaa.

Yhteistyössä