jurppii...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aivastus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aivastus

Vieras
Lähdettiin tänään isolle kylälle kauppaan ja muutkin ihmiset olivat samoissa aikeissa. Ihmisiä oli muitakin samoissa aikeissa...
Haluanpa tässä nyt mainita muutamat asiat mitkä sai meidän koko perheen ostosreissun menemään taas päin......

- maassa loskaa ja vettä jalassani viisaasti korolliset saappaat

- prisman parkkipaikalla joku kaarsi niin hienosti juuri siihen parkkiruutuun mitä minä olin odottanut jo tovin. Teki mieli, mennä antamaan sille tunti turpaan...=)

- lapsi ei suostunut tuleen hesen leikkijutusta pois, jotenka jätin homman isänsä tehtäväksi ja lähdin Alkoon ostamaan joulupöytään punaviiniä.

- Sitten se tapahtu joka sai mun vitu...s käyrän nousemaan niin ylös, Alkon kassa kysyy minulta papereita kun ostin punaviinipulloa, sisällä kiehu,mun teki mieli huutaa että prkle...mä olen tätäkin litkua saanut 7 vuotta ostaa ihan laillisesti. Pysyin kuitenkin ihan hiljaa ja mies sai sitten niskaansa tämän kaiken ärtymyksen pitkin prisman käytäviä.

- Lapsi kitisi koko ajan jotain ja peruin jo koko joulupukin tulonkin sanoin että lahjat viedään sitten naapurin lapsille..

- Kamee räkätauti päällä ja mulla valu räät pitkin sormia kun ei nenäliina riittäny kurittamaan tulvaa joka nenästäni tuli.

- Kauppalasku oli ihan tziljoona euroa ja kun tultiin kotiin,edelleenkin jääkaapissa näkyy melkein valo vaan.

Että tämmöstä meille..

Yhteistyössä