Juovatko jehovat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän naapurissa asui jehovia, jotka ottivat välillä. Ei hirveesti mutta muutaman kuitenkin esim jussina istuivat iltaa. Ja käsittääkseni aika "korkealla olivat jossain jehova-asteikolla."

Saa. Yhet parhaimmista bileistä missä oon ollu oli semmoset missä minä olin ainoa ei jehovntodistaja. Ja ei, kukaan ei yrittänyt minua käännyttää tai muutenkaan saarnannut minulle mistään.

Saadaan käyttää ja jopa käydä "kotikunnan" alkossa. Ja tuo "korkealla ovat jossain jehova-asteikolla" on mulle tuntematon käsite vaikka 24vuotta oon näissä "piireissä" ollu, meillä mitään asteikkoa oo vaan kaikki ihan saman arvosia. Alkoholismi on sitten asia erikseen että jos siitä muodostuu hallitsematon ongelma tai aiheuttaa perheelle ym vahinkoa niin sitä ei hyväksytä.

[QUOTE="noh";23810455]Kaljoissaan näyttää olevan ajoittain tuo meidän naapurin jehova. Mutta aika harvoin. Hassu näky sitten kun lähtee "todistamaan" oville puku päällä....[/QUOTE]

Pitäiskö olla sitten aina kotona ja vapaa aikanakin puku päällä ettei näyttäis niin hassulta? jehovan todistajat kun ovat saunassakin ihan alasti, siitäkin on aika harppaus siihen että saa puvun päälle. Piha hommia voidaan tehdä farkuissa tai miksei jopa kalsarisillaan jos siltä tuntuu. Puku puetaan silloin kun on sen aika.

[QUOTE="Jenny";23810482]Saadaan käyttää ja jopa käydä "kotikunnan" alkossa. Ja tuo "korkealla ovat jossain jehova-asteikolla" on mulle tuntematon käsite vaikka 24vuotta oon näissä "piireissä" ollu, meillä mitään asteikkoa oo vaan kaikki ihan saman arvosia. Alkoholismi on sitten asia erikseen että jos siitä muodostuu hallitsematon ongelma tai aiheuttaa perheelle ym vahinkoa niin sitä ei hyväksytä.[/QUOTE]

Eli kohtuullisesti.