Juomien pummaaminen - Mitä mieltä?

Vierailija
Mitä mieltä olette siis seuraavasta. Mies tai Nainen pummaa ns. viettelemällä valheellisesti toisen ostamaan juoman / juomia. Eli etsitään sopiva uhri, joka maksaa itselle ilmaiset juomat.

Oma mielipide asiaan on, että moinen on kusipäistä valheellista hommaa. Jos itsellä ei ole minkäänlaista halua viettää aikaa toisen seurassa kuin vain saadakseen haluamansa määrän ilmaisia juomia.
 
vierailija
En tajunnut nuorempana ollenkaan sitä, että jollekin joku puolen tusinaa drinkkiä osaa olla rahallinen kulu. Itse olen aina ajatellut, että jos ostaa itselle, niin samalla vaivalla ostetaan myös muille, ketä istuu pöydässä.

Ja on ihan ok olla tarjoamatta takaisin, jos on vaikka opiskelija tai muuten työkyvytön
 
vierailija
En tajunnut nuorempana ollenkaan sitä, että jollekin joku puolen tusinaa drinkkiä osaa olla rahallinen kulu. Itse olen aina ajatellut, että jos ostaa itselle, niin samalla vaivalla ostetaan myös muille, ketä istuu pöydässä.

Ja on ihan ok olla tarjoamatta takaisin, jos on vaikka opiskelija tai muuten työkyvytön
Tulee kyllä kalliiksi tarjota koko ilta omalle pöytäseurueelle viikosta toiseen, mut kiva kuulla sulla olevan tähän varaa. Missä baarissa sulla on tapana viettää iltaa?
 
vierailija
Pummaaminen on kusipäämäistä, jos siitä juomasta ei makseta asiallisella keskustelulla. Mutta se nyt pitäisi olla pahimmallekin juntille selvää, ettei juoman tarjoaminen tarkoita mitään sen syvempää kuin hetken jutustelua. Se ei ole lupaus seksistä tai edes seksuaalisesta kiinnostuksesta.
 
vierailija
Pummaaminen on kusipäämäistä, jos siitä juomasta ei makseta asiallisella keskustelulla. Mutta se nyt pitäisi olla pahimmallekin juntille selvää, ettei juoman tarjoaminen tarkoita mitään sen syvempää kuin hetken jutustelua. Se ei ole lupaus seksistä tai edes seksuaalisesta kiinnostuksesta.
Ei tämän palstan miesoletetut mitään ymmärrä. Menee vuosia kun yksinkertaisinkin asia on mennyt heillä jakeluun. Lue muutama ketju ja tulet samaan päätelmään.
 

Yhteistyössä