Juoksutrikoot miehillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä mieltä olette juoksutrikoista miehillä? Kehtaako niitä käyttää urheillessa vai ovatko ne liian paljastavat?

Olen mies ja käytän trikoita salilla, juoksulenkillä ja ihan kävelylenkilläkin. Trikoot ovat mielestäni ihan parhaat housut urheiluun ja kuntoiluun, mutta välillä niitä kyllä tuijotetaan.

Pitäisikö olla pitkä takki tai paita, jotta etumus peittyisi? Varustus näkyy aika selvästi.

Pitkä löysä paita sopii trikoiden kanssa. Olen nainen ja käytän sellaista itsekin. Vähin, jtään solmin takin päälle vyötärölleni, jolloin takapuoli peittyy (miehellä etumus).

Pitkä löysä paita sopii trikoiden kanssa. Olen nainen ja käytän sellaista itsekin. Vähin, jtään solmin takin päälle vyötärölleni, jolloin takapuoli peittyy (miehellä etumus).

Takki vyötäröllä on hankala juosta.

Jos laittaa trikoot jalkaansa, niin kyllä niissä täytyy uskaltaa olla. En tiedä, mitä niin kauheaa siinä on, jos naiselta näkyy takapuoli ja mieheltä etupuoli. Housut on kuitenkin jalassa.

No kyllä niitä ihan hyvin urheillessa kehtaa käyttää. Itse pyörin suunnistuspiireissä, ja kyllähän siellä trikoot miehillä ovat ihan normaali asia. Kukaan kiinnitä huomiota.

Paljastavuus ei todellakaan ole trikoiden idea! :D Ne ovat juoksun kannalta parhaat ja jos tuijottelu haittaa, niin laita pidempi paita.

Täälläpäin on aika paljon pitkään tuijottavia tomppeleita, joten itse laitan mieluusti sen pidemmän paidan.

Paljastavuus ei todellakaan ole trikoiden idea! :D Ne ovat juoksun kannalta parhaat ja jos tuijottelu haittaa, niin laita pidempi paita.

Täälläpäin on aika paljon pitkään tuijottavia tomppeleita, joten itse laitan mieluusti sen pidemmän paidan.

Jos pitää tiukkoja housuja, täytyy olla valmis myös katsottavaksi. Moni ei voi katseelleen mitään, jos näkee paljastavaa vaatetusta.

Yhteistyössä