I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tuota rekisteröintia en ole yrittänyt uudelleen, koska mulla on vaan yks sähköpostiosoite ja se takertuu siihen. uuden salasanan tilasin, mutta ei sekään auttanutAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26109405:Yp on koettanut pureutua ongelmaan, mutta se on valitettavasti aika ylibuukattu : /
Oletko sä koettanut rekisteröityä uudelleen?
Ei minun mielestäni.
Kyllähän asia on niin, että kirjautumaan pitää päästä, ilman mitään profiilin poistoja.
Ylläpito ei osaa hommiaan tai ei halua osata.
No pitää pitää, mutta ei kai se nyt elämää tärkeämpi asia ole kuitenkaan?Ei minun mielestäni.
Kyllähän asia on niin, että kirjautumaan pitää päästä, ilman mitään profiilin poistoja.
Ei minun mielestäni.
Kirjautumisessa on etujakin, voi esimerkiksi laittaa viestiä toisille ettei muut nää ja voi poistella ja muutella viestejä jälkikäteen.No on tuo kyllä vähän... säälittävää. Joka aamu intona, että joko joko! Ja sitten suurinpiirtein ranteet auki kun ei pääse kirjautumaan jollekin nettikeskusteluun. Nyyh.
Näinpä, puhumattakaan mahdollisuudesta ignorettaa suoraan joitain henkilöitä.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kirjautumisessa on etujakin, voi esimerkiksi laittaa viestiä toisille ettei muut nää ja voi poistella ja muutella viestejä jälkikäteen.![]()