juodaanko teillä kahvi mukeista vai kupeista ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
siis tarkoitan niitä pienehköjä, ihan virallisia kahvikuppeja & sitten tavan mukeja. mies kaivaa aina kahvia varten sellaisen pienen sinisen kupin, kun taas itse juon kiroileva siili-mukistani niin kahvit, kaakaot kuin mehutkin..
myös vieraat saavat meillä kahvinsa mukista, paitsi tietysti syntymäpäivä tms-kahvitteluihin kaivan ne pikkuiset kupit. en muista, kelle menin kerran kylään niin sain pahoitteluja kun " joudut nyt juomaan mukista".. en kertakaikkiaan tajunnut, mikä siinä oli ongelmana & miksi piti pahoitella :O

Semmosesta hehtomukista. Meillä myös tarjotaan vieraille mukeista, olkoon juomatta jos ei kelpaa :D Mulla on pari hienohelmasukulaista, jotka ei millään vois juoda kahvia MUKISTA. Ja kertakäyttöastioiden käyttö on verrattavissa kuolemaan heille.

Joten. .... Oli pojan 2-vuotissynttärit, ja mä tarjosin kahvit kertiksistä :> Muaahhahhaha.

Mä pistin mun arabian kahvikupit meneen, vihasin niitä. Meillä käytetään vain mukeja, ja miehen kanssa meillä on semmoset 4 desin aamukahvimukit :)
Meillä ei sellasia vieraita käy jotka ei vois mukista juoda.

Mitä isompi sen parempi. Koolla on väliä!
Olisko sopiva:)
Giant-Coffee-Mug-6602.jpg

Yhteistyössä