Junger puhuu vähän, mutta asiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jehnny,rukoilen puolestasi,että Jeesus ilmestyisi sinulle niin että ei jää mitään epäselvyyksiä hänen olemassaolostaan.

Saa ilmestyä vaikka heti. Olen vielä vähän aikaa hereillä. Toivottavasti saapuu rauhallisesti eikä säikäytä ihan kuoliaaksi. Tämä ei sitten ole pilkkaa, ainakaan niin paljon, kuin ehkä kuulostaa. Olen edelleen sitä mieltä, että jos joku jumala (huomaa tässä pienellä, eli kuka tahansa jumala) haluaa todistaa minulle olevansa olemassa, niin areena on hänen.

[QUOTE="noh";24073941]jungnerista tietää että ei tunne raamattua jo lauseesta jonka hän sanoi:"Jos Jeesus eläisi"...katsos kun Jeesushan elää tänäkin päivänä.[/QUOTE]

Tuntea Raamatun sisältö eli tietää mitä Jeesus sanoi, ja uskoa Raamatun sisältö ovat kaksi hyvin eri asiaa. Monet ei-uskovat ovat lukeneet Raamattua paljonkin.

ja kuitenkin on täysin eri asia jos uskovainen kommentoi Jeesusta kuin jos ihminen joka ei edes usko häneen kommentoi hänestä.ja kyllä jeesus on kanssani ihan joka päivä.

Mistä tiedät, ettei Jugner tunne Raamattua? Voihan Raamattua tuntea paljonkin olematta itse uskossa.

Yleisempää on olla uskossa tuntematta raamattua.
En oikein ymmärrä uskovaisten ajatuksen juoksua. Uskoa pitää kovasti Jeesukseen,mutta hänen opetuksistaan ei juurikaan tarvitse välittää(varsinkaan jos ne ei just nyt satu itseä miellyttämään ja omiin ennakkoluuloihin sopivan) . Varsinkin tuo selkeä kielto tehdä bisnestä uskolla ja rakkauden ja hyväksyvyyden oppi. Jesse ei ollut kovinkaan ahkera tuomitsemaan ihmisiä. Uskoisin että hänen kanssa olisi varsin rattoisaa saunoa mökillä. Ottaa lunkisti, grillata, ottaa pari bisseä ja uittaa varpaita laiturilta. Ja tietysti haastella henkeviä.

Yhteistyössä