Jumalan tuomio on nyt todella lähellä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Varoittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Varoittaja

Vieras
Tämän kirjoituksen aiheena on yhteiskunnan tulevaisuus ja kohtalo. Kun voimme torjua iankaikkisen elämän ja pitää sitä halpana, voimme olla yhtä huolettomia tämän aiheen suhteen. Emme ota huomioon, että asiat voisivat kääntyä huonompaan ja että Jumala voisi ottaa pois siunauksensa ja varjeluksensa yhteiskunnalta. Mitä pidemmälle synnit ja pahuus edistyvät ihmisten keskuudessa, sitä todennäköisemmin niin kuitenkin tapahtuu. Jossakin vaiheessa voi tulla vastaan raja, jolloin Jumalan pitkämielisyys loppuu ja tuomio kohtaa yhteiskuntaa aivan kuten Nooan ja Lootin päivinä. On mahdollista, että länsimaissa ollaan lähellä tätä rajaa.

Tekstin lähde; Onko yhteiskunnan tuomio lähellä?

Miten mä en yhtään yllättynyt, mitä kirjoituksia tuon linkin takaa löytyi..?

Joo, ihmiset ovat todella kamalia tuhotessaan pikku hiljaa kaiken, mutta älä pliis sekoita jumalia tähän. Jokainen saa uskoa, mihin haluaa, ja minä ainakin tiedän, että jossakin tuolla on jotakin hyvää, jumala, joka kuuntelee ja näkee ja kuulee rukoukseni, tuo lohtua.

Ihminen tuomitsee, mutta ei jumala.

Rauhallisempaa päivän jatkoa sinulle :)

Noo kyllä se vielä nähdään kuka tässä on oikeassa ja kuka väärässä. Turha siitä on vääntää kun se selviää joka tapauksessa. Siihen asti kukin uskokoon miten haluaa.

[QUOTE="Ccc";26574857]Ei tarvi pelätä jollei usko satuja. Mäkin pienenä pelkäsin kun sillan ylitin että peikko tulee ja vie.[/QUOTE]

Samaa mieltä siks en usko satuihin ja peikkoihin vaan Jeesukseen!

Sitä minä ihmettelen, että miten kukaan uskova voi olla todella varma, että oma Jumala on se ainoa oikea. Ihan samalla lailla asiastaan ovat vakuuttuneita jokainen syvästi johonkin uskova. Ja silloin ap:n kaltainen teksti on vain loukkaavaa. Entäs ap, jos se oikea jumala onkin Allah tai joku muu?

Allah on ihan sama Jumala, nimi vain on eri ja eivät usko Jeesuksen olevan Jumalan poika vaan profeetta :)
Ja ei Jumala ala puuttumaan ihmisten tekemisiin, talouskriiseihin ym. Ihminen on saanut vapaan tahdon elää ja tehdä mitä tahtoo.
Jotkut tekee pahaa, jotkut hyvää.
Kumpa vaan enempi tekisi hyvää, nyt on ihan liikaa kamalia uutisia kokoajan :(

Pientä suhteutusta sitten kehiin. Maailma on ollut aina tuhon partaalla. Vai millaiseksi kuvailisit Natsi-hallinnon aikoja? TAI jos kauemmas mennään niin keskiajalla suoritettuja "uskonpuhdistuksia" jossa kantasi edustaja teurastivat toisin uskovia?

[QUOTE="Hmm";26574954]Allah on ihan sama Jumala, nimi vain on eri ja eivät usko Jeesuksen olevan Jumalan poika vaan profeetta :)
Ja ei Jumala ala puuttumaan ihmisten tekemisiin, talouskriiseihin ym. Ihminen on saanut vapaan tahdon elää ja tehdä mitä tahtoo.
Jotkut tekee pahaa, jotkut hyvää.
Kumpa vaan enempi tekisi hyvää, nyt on ihan liikaa kamalia uutisia kokoajan :([/QUOTE]

En tarkoittanutkaan, että jumala kriisiin puuttuisi. Se oli ennemmin sellainen ajatusleikki, "what would Jesus do" -tyyppinen. Eli mitä se jumala olisi mieltä, ketkä ovat nyt Euroopassa hyviksiä ja mikä meno olisi ihmiskunnan parhaaksi hänen mielestään.

[QUOTE="poikia3";26574898]Sitä minä ihmettelen, että miten kukaan uskova voi olla todella varma, että oma Jumala on se ainoa oikea. Ihan samalla lailla asiastaan ovat vakuuttuneita jokainen syvästi johonkin uskova. Ja silloin ap:n kaltainen teksti on vain loukkaavaa. Entäs ap, jos se oikea jumala onkin Allah tai joku muu?[/QUOTE]
Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Jos pystyy olemaan varma siitä, että jumala on, pystyy olemaan myös varma siitä, että jumala on se ainoa oikea. Mä uskon, että kristittyjen jumala pitää huolen omistaan, muslimien jumala omistaan ja mun jumalani pitävät huolen omistaan. Ja tietysti kaikki muut jumalat omistaan.

Miksi me emme voi vaan elää tilanteen mukaan? Maailma kulkee omaa tahtiaan ja me soljumme tässä virrassa. En tarkoita että tieten tahtoen tarvitseen vaikkapa ympäröivää luontoa kohdella kaltoin, mutta toisaalta taas miksi kaikessa pitää aina maalata se piru seinälle? Sen sijaan että keskittyisimme asiohin mitkä on hyvin?

Aina pitää olla paasaamassa maailma tuhosta. Hemmetti, se tulee jos on tullakseen? Mä olen onnellinen että olen saannut elää tätä elämää. Jos se päättyy huomenna niin sitten se päättyy. Silloin on aikani, enkä minä voi siitä käydä taistelemaan. Sen jälkeen minua ei enää ole, ei ole tarve siis jossitella. Ihmisiä on toki helppo vedättää kuoleman pelolla - onhan totta että monelle se on asia jota ei uskalla ajatella. Kyllä,minuakin kuolema ahdistaa kun puhutaan siitä että menettäisin läheiseni. Mutta miksi itkeä ja surra aihetta nyt kun olemme elossa? Nythän meidän pitäsi nauttia tästä elämästä eikä vaan huutaa ja vouhkata maailma ja elämän loppumista. Kun se elämän loppuminen nyt vaan on jokaisen edessä jossain kohtaa.

Eikö se ole ollut todellä lähellä jo ennen ja jälkeen Jeesuksen tulon. Jos jokin asia ei ihmisikunnassa muutu, niin se on nämä tuomiopäivänennustajien olemassaolo. Siitä ei päästä yli eikä ympäri, kyllä se loppu tulee. Se ei vain tule näiden ennusteiden mukaan. Sitten sopivasti pyyhitään äkkiä vikaan mennyt ennustus maton alle ja saarnataan seuraavasta.

en usko että mitään loppua tuleekaan koskaan.

No totta, energian määrä on vakio. Kun yksi kuolee, sen energia siirtyy muualle. Maapallo tuhoutuu sitten joskus kyllä, mutta sen energia vain muuttaa muotoaan. Energia on melko tuhoutumaton. Universumin mittakaavassa yksi planeetta sinne tai tänne, ihan sama. Energiamäärä pysyy samana silti ja universumi voi velloa rauhassa.

Yhteistyössä