JUMALÄISSÖN!! Tietsikka apuja, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä mitä mitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä mitä mitä

Vieras
Siis mitä voi tehdä tämmöselle? Pikakuvakkeiden (alla) nimet on nyt sinisten laatikoiden sisällä - en tiedä miten se on onnistuttu muuttamaan tollaseks, eikä oo harmainta hajuu miten saisi takas normiksi... ja windows käytössä.

osaisko joku kiltti auttaa/neuvoa miten saan noi laatikot veks?

siis noi kaikkien kuvakkeiden nimet on koko ajan sinisessä lootassa, ei kuvakkeet itsessään. Eikä vaikuta nyt siltä että ois just silleen valittuna, vaan pysyvästi tehty muutos johonkin asetuksiin?

Ongelma ei myöskään poistu koneeen sulkemisella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis noi kaikkien kuvakkeiden nimet on koko ajan sinisessä lootassa, ei kuvakkeet itsessään. Eikä vaikuta nyt siltä että ois just silleen valittuna, vaan pysyvästi tehty muutos johonkin asetuksiin?

Ongelma ei myöskään poistu koneeen sulkemisella.

Mulla oli sama juttu, en vain muista miten sen sai pois. Mutta siis kyse ei ollut todellakaan siitä että ne olisivat olleet valittuina.

_kuvakkeiden järjestäminen_ lukitse Web-objektit työpöydällä_ nämä klikkasin, mutta tuossa

ei ollut raksia tuon lukitse-kohdalla. Ei auttanut, tartteiskos kone sulkea välillä?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
_kuvakkeiden järjestäminen_ lukitse Web-objektit työpöydällä_ nämä klikkasin, mutta tuossa

ei ollut raksia tuon lukitse-kohdalla. Ei auttanut, tartteiskos kone sulkea välillä?

Tuossa valikossa on kyllä "kohdista ruudukkoon" valittuna raksilla, mitä siitä tapahtuu? ..kun tää ei oo mun oma kone, en uskalla kokeilemalla lähtee ....

Tuossa valikossa on kyllä "kohdista ruudukkoon" valittuna raksilla, mitä siitä tapahtuu? ..kun tää ei oo mun oma kone, en uskalla kokeilemalla lähtee ....

Ne menee suoraan ja tasaisin välein eli vähän kuin taustalla olisi näkymätön ruudukko. Jos sitä ei ole valittuna niin ne voi itse siirtää osan vieriviereen vaik lomittain ja osa ihan hajalleen.

Siitä ei siis tapahdu mitään maatamullistavaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ne menee suoraan ja tasaisin välein eli vähän kuin taustalla olisi näkymätön ruudukko. Jos sitä ei ole valittuna niin ne voi itse siirtää osan vieriviereen vaik lomittain ja osa ihan hajalleen.

Siitä ei siis tapahdu mitään maatamullistavaa =)

ok, kiitos selvennyksestä. Mutta mitenkä mä saan ton laatikon pois noista...?

Joko ois juku nörttien kingi paikalla? Kyselkää, mammat, miehiltänne jotka sinne sohvalle juuri ovat rantautuneet valmistamanne aterian täyttäminä, joku vois ehkä tietää?

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Google antoi vinon pinon erilaisia ratkaisuja, kokeilepas: http://www.google.fi/search?hl=fi&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&hs=cSV&q=blue+background+desktop+icons&btnG=Haku&meta=&aq=f&oq=

kiitos KÄRMES!

NYT JOS JOKU SUOMENTAISI MULLE:
Right click on desktop. Click down to Properties, then open the
Desktop tab. Click on the Customize Desktop button, then open the Web
tab. Delete everything in the Web Pages box except, My Current Home
Page. Press OK, then Apply, and OK again.

Täs on suomen kieli käyttökielenä...