Juma. hyvä fiilis

Eron jälkeen tytär oli ensimmäistä kertaa yötä mun uuden vaimokkeen ja mun luona ja kaikki meni niin kivuttomasti ja hienosti. Tulivat huippu hyvin toimeen. Iso helpostus.

Oli pakko jakaa tää fiilis....

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Eron jälkeen tytär oli ensimmäistä kertaa yötä mun uuden vaimokkeen ja mun luona ja kaikki meni niin kivuttomasti ja hienosti. Tulivat huippu hyvin toimeen. Iso helpostus.

Olet hyvä isä. Oliko teillä jo se lastenvalvoja tilaisuus vai saitteko muuten sovittua tapaamiset? Lapselle on tosi tärkeää säilyttää suhe molempiin vanhempiin!

Alkuperäinen kirjoittaja Teija:
Minkä ikäinen tyttäresi on? Milloin olet eronnut? Onko ex-vaimollasi uutta miestä?

Hyvä, että kaikki meni kivuttomasti :)
Likka täytti neljä reilu viikko sit. Ja tossa muutama kuukausi sit erottu. Ei oo exällä uutta.... Ollan hänen kanssa todella hyvissä väleissä. Välillä vähän pelottavan hyvissä väleissä....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Olet hyvä isä. Oliko teillä jo se lastenvalvoja tilaisuus vai saitteko muuten sovittua tapaamiset? Lapselle on tosi tärkeää säilyttää suhe molempiin vanhempiin!
Ei oo Vielä ollut ja tuskin me sitä tarvitaankaan. Sovitaan ainakin toistaseks keskenämme ja olen mahdollisimman paljon likan kanssa tekemisissä. Onneksi nykyinen tyttö tykkää tästä mun tyttärestä todella paljon, vaikka pari kertaa on nähneet vaan aikaisemmin...

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Miten te kerroitte tytölle teidän erosta?

Ja kiva että homma sujuu hyvin. =)
Se oli sellainen pehmeä lasku.. ensin en ollut paljoa kotona ja pikkuhiljaa aloin kertoo, että isi ei asu enään kotona vaan isi majailee yhden tytön luona, niin likka sit arvas. Puhuttiin sit yhessä ja kerrottiin tilanne. Tyttö ei ollut moksiskaan ja halusi heti nähdä tämän uuden. No sithän me painuttiin hoploppiin yhessä ja tutustuminen kävi siellä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnea teille! Naisen on usein vaikea hyväksyä miehen aikaisempia lapsia, joten hyvin teillä menee jatkossakin.

Juu... tota mä pelkäsinkin,varsinkin ku nykyinen on aikas paljon nuorempi ku mä... Mut aamulla sanoi, että suloen tyttö ja tykkää tosi paljon. Kullemma ottaisi vaikka kuinka usein meille ja tekis jotain kivaa kimpassa. Tai siis ottaisi hänen luokse. Hänen asuntohan se on...

Tumpula
Se oli sellainen pehmeä lasku.. ensin en ollut paljoa kotona ja pikkuhiljaa aloin kertoo, että isi ei asu enään kotona vaan isi majailee yhden tytön luona, niin likka sit arvas. Puhuttiin sit yhessä ja kerrottiin tilanne. Tyttö ei ollut moksiskaan ja halusi heti nähdä tämän uuden. No sithän me painuttiin hoploppiin yhessä ja tutustuminen kävi siellä...
Lohduttavaa kuulla. Mun pitäisi lapsille (4,5 v ja 2,5 v) kertoa tässä aika pian että äiti muuttaa omaan asuntoon...

Lohduttavaa kuulla. Mun pitäisi lapsille (4,5 v ja 2,5 v) kertoa tässä aika pian että äiti muuttaa omaan asuntoon...
:hug: :hug: :hug: Pirun kova paikka oli kertoo. Mut kivasti onneksi meni.

Tumpula
Toivottavasti menee täälläkin... Se mun kämppä on onneksi tässä ihan lähellä niin asuinympäristö pysyy samana ja on helppo kyläillä molempien vanhempien luona ikävän tullessa.

En mä tuon pienemmän puolesta niin jännitä, se on niin pieni että tuskin ymmärtää asiaa ja ottaa sen ehkä vähän iisimmin. Poika vaan on aika herkkä, sen puolesta pelottaa. :(

Toivottavasti menee täälläkin... Se mun kämppä on onneksi tässä ihan lähellä niin asuinympäristö pysyy samana ja on helppo kyläillä molempien vanhempien luona ikävän tullessa.

En mä tuon pienemmän puolesta niin jännitä, se on niin pieni että tuskin ymmärtää asiaa ja ottaa sen ehkä vähän iisimmin. Poika vaan on aika herkkä, sen puolesta pelottaa. :(
Mäkin onneksi punkkaan ihan muutaman kilsan päässä ja päivittäin melkein nähään(ei nyt ihan mut melkeen) ja soitellaan. Kyl se siitä. Pehmee lasku vaan... totuttelua

Tumpula
Mäkin onneksi punkkaan ihan muutaman kilsan päässä ja päivittäin melkein nähään(ei nyt ihan mut melkeen) ja soitellaan. Kyl se siitä. Pehmee lasku vaan... totuttelua
Mun kämpille on melkein puoli kilometriä matkaa. :D

Pehmeästi pitäisi juu ottaa kahden kodin systeemi käyttöön. Lyhyehköjä aikoja molemmissa ja välillä voi sitten kyläillä toisen luona...

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kiva kuulla että teillä on sujunut noin hyvin :)

Vaikka inhottavahan se ero on aina on (ainakin sille jätetylle osapuolelle ja varsinkin jos eroon liittyy kolmas osapuoli ).
No tavallaan näin tässä kävi..... Tuli töpättyy ja lähettyy. Mut en kadu. enään.

moi

Vaikka inhottavahan se ero on aina on (ainakin sille jätetylle osapuolelle ja varsinkin jos eroon liittyy kolmas osapuoli ).
No tavallaan näin tässä kävi..... Tuli töpättyy ja lähettyy. Mut en kadu. enään.
hei imperial, täällä kohtalokaverisi!

kuinka sait säilytettyä välisi eksääsi vaikka sulla oli jo uusi kierroksessa? luulis emännän suuttuneen ikihyviksi.
meillä oli tosi vaikeeta ens alkuun mutta sitten eksvaimo päätti tajuta ettei häntä enää rakasteta. ensin tappeli vastaan kaikin tavoin ja hyökkäsi tyttöystävänkin kimppuun.

Alkuperäinen kirjoittaja moi:

hei imperial, täällä kohtalokaverisi!

kuinka sait säilytettyä välisi eksääsi vaikka sulla oli jo uusi kierroksessa? luulis emännän suuttuneen ikihyviksi.
meillä oli tosi vaikeeta ens alkuun mutta sitten eksvaimo päätti tajuta ettei häntä enää rakasteta. ensin tappeli vastaan kaikin tavoin ja hyökkäsi tyttöystävänkin kimppuun.
sori mutta en mie usko että se ihan nuinkaan on menny teillä... että ex-vaimos vaan "päätti tajuta"... ei hän oo varmaan päättäny yhtään mitään ko sie oot päättäny ihan kaikkien puolesta.

ja kyllähän sitä älykäs ihminen ihan sen lapsen vuoksi nielee kiukkunsa ja turhautumisensa koska sillä ei saa mitään rakentavaa aikaseksi, pelkkiä lukkotilanteita ja tulehtuneet välit.

eli se, että exä suhtautuu uuteen asiallisesti, ei välttis tarkota sitä, että sen hyväksyy avoimin sydämin, vaan se tarkottaa sitä, että se exä on noussu tilanteen yläpuolelle ja on se todellinen voittaja ;) :saint:

Yhteistyössä