Julmettoman kova kipu munasarjoissa, lantio tulessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Liikkuessa vain pahenee. Kivun aikana kohtaa painettaessa sattuu.
Nauraminen, yskiminen on tuskaa kivun aikana, puhumattakaan jos aivastuttaa.

Olen synnyttänyt kahdesti ilokaasun voimin joten mun kipukynnys on melko kova, mutta tämä tunne on jotain aivan kamalaa. Kun mitenkään päin ei oikein ole hyvä kun tuntuu kuin olisi tulessa.

Pitääkö olla täysin liikuntakyvytön että voisi mennä päivystykseen?

mulla oli tommosta samanlaista (tai kuulostaa samantyyliseltä) kipua molempien lasten odotusaikana, ja vielä jonkun aikaa toisen syntymän jälkeen. ei selvinny mitä on, mut kuuma vesi auttaa. joko painaa suihkulla kipeeseen kohtaan tai hautoo 1,5l pullolla, jossa niin kuumaa vettä kun iho kestää.. toi on kauhee kipu :/

Oho, aika samankaltaiselta kuulostaa kun oma kipuiluni nyt. Lisäksi oikeaan kylkeen selän puolelle pistää aivan helvetisti pissatessa. Ei ole virtsatietulehdusta. Lisäksi närästää ja sydän muljahtelee. Menkkojen pitäisi alkaa tässä 1vkon sisään, mutta ei oo kyllä ennen enteillyt näin..

Et oo käyny missään terkkarilla kysymässä että mikä meininki? Ootko ottanut mitään tulehduskipulääkettä tms vaivoihin?

Niin unohtui aloituksesaa mainita että alavatsa ultrassa minulta löydettiin molemmista muasarjoista useita useamman sentin kokosia "rakkuloita" se mitä ne on en vielä tiedä koska nyt seurataan... Joopa joo sanon minä! Eivät uskoneet että olen kärsinyt tästä vaivasta jo pitkään ja samasta syystä äidilläni poistetti munasarjat ja kohtu.

Odotellaan.. Odotellaan.. Odotellaan... Ajattelin että jos joskus menisi vain päivystykseeneikä pois löhtis ennen kuin selviäisi, niin siksi tuota kipumittaria kyselin..

Mulla oli tollasta kun tuli hoidoissa hyperstimulaatio, mutta tietäisit varmasti, jos olisit pistänyt päivätolkulla hormoneita ittees. Munasarjojen kiertymisvaaran vuoksi olin liikuntakiellossa sitten tuon aikana.

Mä käyn kyllä ihan pissatulehduksenkin hoitamassa päivystyksessä jos tarvitsee, että mitä ihmettä sä oikeen odotat? Luuletko että menee itsestään ohi? Vaikka kipu menisikin, voi siellä olla jotain mikä tarvitsee hoitoa. Tuolla on aika monta paikkaa jotka voi kipuilla, täältä et vastausta saa mikä just sulla sattuu olemaan.

Itse olen aina soittanut etukäteen ja he ovat sanoneet että tänne vaan oli asia miten pieni tai iso hyvänsä. Hoida nyt ihminen itsesi.

Munasarjakysta on voinut puhjeta, mikä aiheuttaa kovaa kipua, munasarja voi olla kiertynyt tms. Oli mikä hyvänsä, niin hakeudu päivystykseen, että pääset uudelleen ultraäänitutkimukseen.

Yhteistyössä