Julkkis jonka kanssa voisit harrastaa s*ksiä, mutta et usko tämän henkilön olevan muiden päiväunien kohde?

  • Viestiketjun aloittaja Wilhelmiina Turner
  • Ensimmäinen viesti
Wilhelmiina Turner
Onko joku näyttelijä, muusikko tms. joka kiehtoo sua ja voisit harrastaa s*ksiä tämän kanssa, mutta kyse ei ole mistään "kaikkien" ihannoimasta seksisymbolista, komistuksesta, kaunottaresta tms.

Itse olen tykästynyt ruotsalaiseen Stellan Skarsgårdiin. On mua lähes 30 vuotta vanhempi ja tavallisen näköinen mies, mutta jokin hänessä kiehtoo. Pitäkää hulluna tms., mulle aivan sama. :D Onhan hänellä komeita poikiakin, mutta isä Skarsgård kiehtoo paljon enemmän.
 
vierailija
Juu John Malkowich kelpaisi myös.
John malkovich on mun seksuaalinen herääminen. Ihan pikkulapsena näin televisiosta elokuvan Mary reilly jossa malkovich oli siis tohtori jekyll - ja Hyde, joka sai ihan uudenlaisia tuntemuksia aikaiseksi pienessä ihmisessä. Hassua, nyt hän on ehkä jo vähän liian vanha mun makuuni, mutta ehdottomasti komppaan silti tätä!
 
Emmä tiiä onko sellasia mitkä ei aina jonkun muunkin mielestä olisi... Tapparan Jukka Peltola on ehkä vähemmän hehkotettu mut mä luulen että hällekkin sänkyseuraa löytyisi:unsure:

Herra Ylppö on nyt sellainen joka sais mut sänkyyn pelkällä äänellään vaik en ois ikinä häntä nähnytkään, tarkoitan puheääntä en vain lauluääntä:unsure:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
John malkovich on mun seksuaalinen herääminen. Ihan pikkulapsena näin televisiosta elokuvan Mary reilly jossa malkovich oli siis tohtori jekyll - ja Hyde, joka sai ihan uudenlaisia tuntemuksia aikaiseksi pienessä ihmisessä. Hassua, nyt hän on ehkä jo vähän liian vanha mun makuuni, mutta ehdottomasti komppaan silti tätä!
Sama täällä kun näin tuon leffan ensimmäisiä kertoja, sillon olin vähän päälle parikymppinen.
 
Wilhelmiina Turner
John malkovich on mun seksuaalinen herääminen. Ihan pikkulapsena näin televisiosta elokuvan Mary reilly jossa malkovich oli siis tohtori jekyll - ja Hyde, joka sai ihan uudenlaisia tuntemuksia aikaiseksi pienessä ihmisessä. Hassua, nyt hän on ehkä jo vähän liian vanha mun makuuni, mutta ehdottomasti komppaan silti tätä!
Mä en muista olenko nähnyt tuota elokuvaa. Paljon olen elokuvia katsonut, mutta tuo ei kyllä vaikuta tutulta kun googletin. Pitääpä katsoa jos sen löytäisi jostakin.

Gary Oldman Draculana on myös aika herkku.
 
Wilhelmiina Turner
Tuli muuten mieleen Crispin Glover joka on Paluu tulevaisuuteen-elokuvissa reppana ja turn off. No iän myötä mies on mun mielestä komistunut ja teki muhun kyllä vaikutuksen Charlien enkelit-elokuvissa.
 

Yhteistyössä