Julkkis jonka kanssa voisit harrastaa s*ksiä? Ei tosikoille tämä ketju

  • Viestiketjun aloittaja Huumorinkukka
  • Ensimmäinen viesti
Juuri tänään tuli Facebookissa vastaan video aasialaisista naisista jossa poistivat teipit ja meikit ja näyttivät täysin erilaisilta. Ihan perusmuijilta näyttivät ilman teippejä yms. M1ehellä tuntuu olevan joku pakkomielle aasialaisista naisista kun niitä pitää tunkea joka ketjuun vaikka aihe olisi mikä tahansa.

Tässä ketjussa oli kyse julkkiksista joiden kanssa voisit harrastaa seksiä. Miten esim. tuo tuntematon tekoposkinainen liittyy tähän ketjuun? Ei mitenkään. Tai nuo tuntemattomat aasialaisnaiset? Ei mitenkään. M1es voi mennä levittämään fantasioitaan muualle. Siis ihan jollekin toiselle palstalla. Eiköhän Suomi24-sivustolta löydy sielunkumppaneita.

t:Ketjun ap
Se, että nuo linkittämäni aasialaisnaiset olivat sinulle tuntemattomia, kertoo vain sinusta. Heillä on maailman mittakaavassa tunnettavuutta enemmän kuin yhdelläkään suomalaisella (ehkä Kimi Räikkönen poislukien). Kuinka monta kymmentä miljoonaa seuraajaa tarvitaan, jotta aasialaisjulkkis olisi sinulle ei-tuntematon. Ovatko tuon luvun alle jäävät jenkki"tähdet" myös luokkaa nobody?

Maailmasi totuus muodostuu suomalaisten tv-kanavien ohjelmatarjonnasta...
 
Se, että nuo linkittämäni aasialaisnaiset olivat sinulle tuntemattomia, kertoo vain sinusta. Heillä on maailman mittakaavassa tunnettavuutta enemmän kuin yhdelläkään suomalaisella (ehkä Kimi Räikkönen poislukien). Kuinka monta kymmentä miljoonaa seuraajaa tarvitaan, jotta aasialaisjulkkis olisi sinulle ei-tuntematon. Ovatko tuon luvun alle jäävät jenkki"tähdet" myös luokkaa nobody?

Maailmasi totuus muodostuu suomalaisten tv-kanavien ohjelmatarjonnasta...
Mutta kun ne kaikki näyttää ihan samalta, ei ihme, että niitä ei tunnisteta - koko joukko ihan persoonattomia samanaamoja.
Johtuneekohan se samoista teippi-talkki-naru virityksistä vai mistä, mene ja tiedä. :unsure:
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Echo
vierailija
Se, että nuo linkittämäni aasialaisnaiset olivat sinulle tuntemattomia, kertoo vain sinusta. Heillä on maailman mittakaavassa tunnettavuutta enemmän kuin yhdelläkään suomalaisella (ehkä Kimi Räikkönen poislukien). Kuinka monta kymmentä miljoonaa seuraajaa tarvitaan, jotta aasialaisjulkkis olisi sinulle ei-tuntematon. Ovatko tuon luvun alle jäävät jenkki"tähdet" myös luokkaa nobody?

Maailmasi totuus muodostuu suomalaisten tv-kanavien ohjelmatarjonnasta...
Tiedätkö sä kaikki maailman julkkikset? Joku instajulkisuus ei tee ihmisestä todellista julkkista. Sä olet kyllä niin säälittävä tapaus tuon pakkomielteesi kanssa. Jos sulla on nainen, niin onko hän aasialainen?

Miksi muuten sivuutit tuon ap:n mainitseman feikkiyden? Etkö ymmärrä, että noissa sun ihailemassa aasialaisissa naisissa voi olla todella monia feikkejä ja ilman meikkejä yms. ovat ihan tavallisia tai jopa rumia. Se, että on aasialainen nainen ei tee hänestä automaattisesti kaunista ja seksikästä. Yhtälailla suomalainen nainen voi olla kaunis ja seksikäs. Kauniita naisia on ympäri maailman, ihan kuten tavallisia ja rumia.
 
Niiden pitäis myydä persoonallisempia teippi-naru -settejä?
JOOOO! Loistava idea!!!! *näkee kuinka heureka leijuu päänsä päällä*

Jos kaikki vetää teippiä leukaperiinsä niin kyllähän he erottusivat paremmin, jos osa vois kieputella teippiä vaikka korvan ympärille ja narun vois vetää nenään rusettiin, valkoisen talkin sijaan osa vois käyttää vaikka metsän vihreää!!! *tohkeissaan*
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
JOOOO! Loistava idea!!!! *näkee kuinka heureka leijuu päänsä päällä*

Jos kaikki vetää teippiä leukaperiinsä niin kyllähän he erottusivat paremmin, jos osa vois kieputella teippiä vaikka korvan ympärille ja narun vois vetää nenään rusettiin, valkoisen talkin sijaan osa vois käyttää vaikka metsän vihreää!!! *tohkeissaan*
Minkäikäinen olit kun sut korkattiin? Entä mies?
 
Tiedätkö sä kaikki maailman julkkikset? Joku instajulkisuus ei tee ihmisestä todellista julkkista. Sä olet kyllä niin säälittävä tapaus tuon pakkomielteesi kanssa. Jos sulla on nainen, niin onko hän aasialainen?

Miksi muuten sivuutit tuon ap:n mainitseman feikkiyden? Etkö ymmärrä, että noissa sun ihailemassa aasialaisissa naisissa voi olla todella monia feikkejä ja ilman meikkejä yms. ovat ihan tavallisia tai jopa rumia. Se, että on aasialainen nainen ei tee hänestä automaattisesti kaunista ja seksikästä. Yhtälailla suomalainen nainen voi olla kaunis ja seksikäs. Kauniita naisia on ympäri maailman, ihan kuten tavallisia ja rumia.
Kyllä aasialaisilla on omat ominaispiirteensä, ehkä m1es on viehtynyt niistä ominaisuuksista.

Jos m1es fantasioi aasialaisista niin mitä sitten? Moni ihminen fantasioi monista asioista mitä ei kuitenkaan oikeassa elämässä toteuta?

Kyllä minäkin aikoinani hairahdin ihan täysillä vampyyripäiväkirjojen Damon Salvatoriin - en silti hommannut samannäköistä tai oloista miestä itselleni...
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
vierailija
Kyllä aasialaisilla on omat ominaispiirteensä, ehkä m1es on viehtynyt niistä ominaisuuksista.

Jos m1es fantasioi aasialaisista niin mitä sitten? Moni ihminen fantasioi monista asioista mitä ei kuitenkaan oikeassa elämässä toteuta?

Kyllä minäkin aikoinani hairahdin ihan täysillä vampyyripäiväkirjojen Damon Salvatoriin - en silti hommannut samannäköistä tai oloista miestä itselleni...
Kaikki ei vain tunge kaikkiin ketjuihin niitä fantasioitaan kuten M1es tekee. Saa toki fantasioida mistä haluaa, mutta jos keskutelun aihe on esim. kaurapuuro niin ei siellä tarvita linkkejä aasialaisten naisten musiikkivideoihin tai näiden naisten kuvia vähissä vaatteissa. Noille fantasioille on omat ketjunsa tai sellaisen voi aloittaa vaikka itse.
 
Kaikki ei vain tunge kaikkiin ketjuihin niitä fantasioitaan kuten M1es tekee. Saa toki fantasioida mistä haluaa, mutta jos keskutelun aihe on esim. kaurapuuro niin ei siellä tarvita linkkejä aasialaisten naisten musiikkivideoihin tai näiden naisten kuvia vähissä vaatteissa. Noille fantasioille on omat ketjunsa tai sellaisen voi aloittaa vaikka itse.
Enpäpä aasialaisen naisen valmistama puuro!!:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Tiedätkö sä kaikki maailman julkkikset? Joku instajulkisuus ei tee ihmisestä todellista julkkista. Sä olet kyllä niin säälittävä tapaus tuon pakkomielteesi kanssa. Jos sulla on nainen, niin onko hän aasialainen?

Miksi muuten sivuutit tuon ap:n mainitseman feikkiyden? Etkö ymmärrä, että noissa sun ihailemassa aasialaisissa naisissa voi olla todella monia feikkejä ja ilman meikkejä yms. ovat ihan tavallisia tai jopa rumia. Se, että on aasialainen nainen ei tee hänestä automaattisesti kaunista ja seksikästä. Yhtälailla suomalainen nainen voi olla kaunis ja seksikäs. Kauniita naisia on ympäri maailman, ihan kuten tavallisia ja rumia.
Sinulta jäi huomaamatta otsikoista tuo ei tosikoille tämä ketju.

Ap:n viesti oli tämä. Missä ap puhuu jotakin feikkiydestä?

HUUMORINKUKKA
14.09.2020

Itse voisin avata jalkani Johnny Deppille. :D Toki vain sinkkuna. Olen naimisissa enkä pettäisi vaikka kuinka olisi komea julkkis vikittelemässä. En sellaisen takia tuhoaisi hyvää liittoani. Sinkkuna sen sijaan ei haittaisi yhtään kieriskellä lakanoissa Johnnyn kanssa.


En tietenkään tunne kaikkia maailman julkkiksia, mutta en myöskään vedä hernettä nenään, jos joku mainitsee vaikkapa jonkin minulle tuntemattoman espanjalaisjulkkiksen "haluaisin sänkyyn"-ihanteekseen. Tässähän nimenomaan kysyttiin henkilökohtaisia mieltymyksiä.

Aasialaisuus ei tee naisesta automaattisesti kaunista ja seksikästä, mutta kasvattaa todennäköisyyttä.

Tässä sinulle vertailtavaksi Girl Crush-tyttöbändin jäsen BOMI. Sen sijaan että valittaisit, voisit esitellä kauniimman Suomesta.

 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Sinulta jäi huomaamatta otsikoista tuo ei tosikoille tämä ketju.

Ap:n viesti oli tämä. Missä ap puhuu jotakin feikkiydestä?

HUUMORINKUKKA
14.09.2020

Itse voisin avata jalkani Johnny Deppille. Toki vain sinkkuna. Olen naimisissa enkä pettäisi vaikka kuinka olisi komea julkkis vikittelemässä. En sellaisen takia tuhoaisi hyvää liittoani. Sinkkuna sen sijaan ei haittaisi yhtään kieriskellä lakanoissa Johnnyn kanssa.


En tietenkään tunne kaikkia maailman julkkiksia, mutta en myöskään vedä hernettä nenään, jos joku mainitsee vaikkapa jonkin minulle tuntemattoman espanjalaisjulkkiksen "haluaisin sänkyyn"-ihanteekseen. Tässähän nimenomaan kysyttiin henkilökohtaisia mieltymyksiä.

Aasialaisuus ei tee naisesta automaattisesti kaunista ja seksikästä, mutta kasvattaa todennäköisyyttä.

Tässä sinulle vertailtavaksi Girl Crush-tyttöbändin jäsen BOMI. Sen sijaan että valittaisit, voisit esitellä kauniimman Suomesta.
Minä voin esitellä!

Onhan Suomessa lukuisia kauniita naisia. Jos nyt ihan tuosta vain heittää kauniimman naisen kuin tuossa niin heitetään vaikka Rosa-Maria Ryyti https://www.stara.fi/2018/09/03/rosa-maria-ryyti-tyylikkaissa-bikinikuvissa/
Ja jos kysyt tuolta Bomilta kumpi on kauniimpi, hän vai Rosa-Maria niin Bomikin on sitä mieltä että Rosa-Maria on kauniimpi. Samaa ajattelee myös suurin osa aasialaisista, luulen.

Voisi vielä laittaa pari triviaalia noname tavis mallia joita kävelee Suomessa päivittäin vastaan. He ovat myös mielestäni kauniimpia kuin tuo sinun linkkaama Bomi:



Bonarina: kun nämä minun esittelemät naiset poistavat meikin kasvoilta, ovat he edelleen tunnistettavissa ja kauniita.... mites on Bomin laita?:unsure::eek:
 
vierailija
Sinulta jäi huomaamatta otsikoista tuo ei tosikoille tämä ketju.

Ap:n viesti oli tämä. Missä ap puhuu jotakin feikkiydestä?

HUUMORINKUKKA
14.09.2020

Itse voisin avata jalkani Johnny Deppille. Toki vain sinkkuna. Olen naimisissa enkä pettäisi vaikka kuinka olisi komea julkkis vikittelemässä. En sellaisen takia tuhoaisi hyvää liittoani. Sinkkuna sen sijaan ei haittaisi yhtään kieriskellä lakanoissa Johnnyn kanssa.


En tietenkään tunne kaikkia maailman julkkiksia, mutta en myöskään vedä hernettä nenään, jos joku mainitsee vaikkapa jonkin minulle tuntemattoman espanjalaisjulkkiksen "haluaisin sänkyyn"-ihanteekseen. Tässähän nimenomaan kysyttiin henkilökohtaisia mieltymyksiä.

Aasialaisuus ei tee naisesta automaattisesti kaunista ja seksikästä, mutta kasvattaa todennäköisyyttä.

Tässä sinulle vertailtavaksi Girl Crush-tyttöbändin jäsen BOMI. Sen sijaan että valittaisit, voisit esitellä kauniimman Suomesta.
Tällä sivulla olevassa viestissään ap kirjoitti feikkiydestä kun oli katsonut videon jossa aasialaiset naiset poistavat naamastaan meikit ja teipit. Ei suomalaiset naiset sellaista tee. On paljon kauniita naisia jotka ovat kauniita ilman meikkiäkin.

Tietty kansalaisuus ei kasvata todennäköisyyttä, että nainen on kaunis ja seksikäs. Kyse on vain sun mieltymyksistä.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
vierailija
Palstamammoilla havaittavissa lievää suurempaa kateutta aasialaisia naisia kohtaan.
Aina yhtä huvittavaa kun vedetään esille kateuskortti vaikka kyse on vain erilaisista mielipiteistä. En mä ainakaan ole väittänyt kaikkia aasialaisnaisia rumiksi vaan olen tuonut esille sitä, että näillä instassa itseään esittävillä on paksut kerrokset meikkiä ja kasvojen muotoa muokataan teippauksilla.

Mulla ei ole tarvetta kateuteen ja voin ihan rehellisesti sanoa jos pidän jotakin ihmistä kauniina. Ulkonäön radikaalia muuttamista en ymmärrä ja siitä on silloin kyse jos ihminen näyttää täysin erilaiselta kuin ilman meikkiä. On useita julkkisnaisia ympäri maailman jotka näyttävät edelleen itseltään vaikka meikkaavat ja ovat kauniita ilman meikkiäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja m.e.k.

Yhteistyössä