Julkkis jonka kanssa voisit harrastaa s*ksiä? Ei tosikoille tämä ketju

  • Viestiketjun aloittaja Huumorinkukka
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sit jatkan ei-peruskomea-linjalla, mutta Jan Vapaavuoressa on kanssa semmoista rauhallista, hillittyä charmia. Väsyneen näköinen ukko, mutta kyllä mä saisin häneen eloa...mmm.

Kyllä tuonkin kanssa punaviiniä siemailisi syysiltana, lyhtyjen valossa jossain mökillä. Yöllä kävisi verannalla katselemassa kuutamoa.

Tai illallinen jossain Helsingin ravintolassa meren äärellä...
Ihan ekana ei tule Vajaavuoresta mieleen hillitty charmi, vaan väkivaltarikollinen ja rattijuoppo.
 
Ihan ekana ei tule Vajaavuoresta mieleen hillitty charmi, vaan väkivaltarikollinen ja rattijuoppo.
No ei Vapaavuori tuosta ylpeilekään. Mutta hei: 17-vuotiaana kännissä lyöny naamaan.

Rattijuoppouskin on paha, mutta en antais sen leimata loppuelämää.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Sit jatkan ei-peruskomea-linjalla, mutta Jan Vapaavuoressa on kanssa semmoista rauhallista, hillittyä charmia. Väsyneen näköinen ukko, mutta kyllä mä saisin häneen eloa...mmm.

Kyllä tuonkin kanssa punaviiniä siemailisi syysiltana, lyhtyjen valossa jossain mökillä. Yöllä kävisi verannalla katselemassa kuutamoa.

Tai illallinen jossain Helsingin ravintolassa meren äärellä...
Mun mielestä tuo Vapaavuori on aika ketkun näköinen, katsoin siis useampiakin kuvia..:unsure:

Ja sitten tulikin mieleen että Tapparan Jukka Peltolalle voisi lohjeta myös, hälläkin on ihanat silmät:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Antti Luusuaniemessä on jotain niin suomalaista. Semmonen perusv-ttumainen ja ivallinen mies joka pettäisi mua heti.
Semmonen joka tulee kaupungilla vastaan illalla naureskellen isossa äijäporukassa, villakangastakki päällä ja tyylikäs huivi kaulalla.

Mutta onneks Antti ei oo mun - tuohon äijään en luottais ikinä jos oisin sen vaimo.

Mut tuolle lohkeis yhtenä iltana. ❤ Mut sit se nauraisi seuraavana päivänä illan tapahtumista kavereilleen. :(

 
Antti Luusuaniemessä on jotain niin suomalaista. Semmonen perusv-ttumainen ja ivallinen mies joka pettäisi mua heti.
Semmonen joka tulee kaupungilla vastaan illalla naureskellen isossa äijäporukassa, villakangastakki päällä ja tyylikäs huivi kaulalla.

Mutta onneks Antti ei oo mun - tuohon äijään en luottais ikinä jos oisin sen vaimo.

Mut tuolle lohkeis yhtenä iltana. Mut sit se nauraisi seuraavana päivänä illan tapahtumista kavereilleen. :(

Niin tuo on se joka näytteli ms romaticissa! Sulla on vetoa ketkuihin:ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Echo
Ihan oikeastiko 박경리?

Siis Pak Kyongni (박경리)

Eli ikähaarukka on hyvin laaja
Ei pitäisi koskaan luottaa wikipediaan. :mad:

Kyseessä oli siis 경리 eli GYEONG REE, mutta koska tuo on taiteilijanimi, yritin netistä kaapata "oikean" nimen. Olisi pitänyt tarkistuttaa koreankielentaitoisella, koska sellainenkin olisi ollut käytettävissä.

Tässä tuore vierailu väri/meikki/pukeutumisasiantuntijan luona:
 
vierailija
Niin tarkoitit varmaan ylellisyyshyödyke!

Ylellisyyshyödykkeen havaitessaan Tuomaksen käppyrä kasvaa exponentialisesti huippu lukemiin.Konjuktuurin vaihtelua rautaisella ammattitaidollaan estemoiden, Tuomas ennustaa aktin johtavan korkeasuhdanteeseen.
Tuomaksen kiihottava neuvotteluvoima: ”fysikaalisesti tulkittuna käyrää pitkin voidaan kulkea eri nopeuksilla”, saavat joustavan tarjontani kohtaamaan kulutus tarpeen hyvin nopealla aikataululla.
Huikea transaktio toisensa jälkeen johtaa lopulta talletukseen keskitettyä jakelutietä.
Erittäin komplementti akti.
Upeaa, repesin nauramaan. XD
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä