Julkkis jonka kanssa voisit harrastaa s*ksiä? Ei tosikoille tämä ketju

  • Viestiketjun aloittaja Huumorinkukka
  • Ensimmäinen viesti
Huumorinkukka
Itse voisin avata jalkani Johnny Deppille. :D Toki vain sinkkuna. Olen naimisissa enkä pettäisi vaikka kuinka olisi komea julkkis vikittelemässä. En sellaisen takia tuhoaisi hyvää liittoani. Sinkkuna sen sijaan ei haittaisi yhtään kieriskellä lakanoissa Johnnyn kanssa. :love:
 
vierailija
Sampo Kaulanen, Marko Lönnqvist, Jay Starrett, Kasperi Kapanen, Keith Moon, Kobe Bryant, Joe Anglim, Tommy Lee, Simon Cowell, Otto Yliperttula, Jare Brand, Matt Damon, Jani Raappana, John Lennon, Jussi Heikelä, Ricky Banks, Joel Kinnaman, Niko Ranta-aho, Jens Hulten, Redmond Ramos, Matthew Atkinson
 
ÄijienÄijä
Julkkiksethan on yleensä, siis ainakin naispuoleiset, hyvinkin kauniita. Joten melkeinpä ketä vaan sitä panis. Ja kun muutenkin melkein ketä vaan panis, niin miksei nyt sitten vaikka olis julkkis. Joten jätän nyt suosiolla väliin kaikki kauniit näyttelijät ja laululinnut. Otetaan suomalaiset, joista moni sanoo YÖK.

Tuksu, panisin ehdottomasti. Ei enää hehkee, mutta jo ne puutarha-jutut ("Kyllä sinne yksi Kanerva mahtuis!") jo nostaa potenssia. Kalinainen, ehdottomasti. Mervi - elääks se vielä? No jos Matti pani kännissä, niin miksen minäkin.

Halosta en kyllä panis, mutta onhan sillä ikääkin. Sekään mikään susiruma nuorena ollut. Eli jos mennään vähän vanhempiin niin... noh kyllä esim. sitä Suonsilmää tai mikä helkkari se oli se aina sinisissä oleva etiketti-nainen. Uppoais kuin Suonsilmään...
 
r0s
Paha sanoa. Ku ulkonäkö ei kerro sitä, alkaako himottaa kun kurkkaa toista silmiin.


Muutaman pitkätukkabändin (siis pitkätukkamiehet ovat mulle heikko kohta) tiedän tarpeeksi hyvin jotta voin sanoa että en yhdenkään heistä vaiks komeita ovatkin.


Ku sit taas vaiks Juha Lehti, jepjep, tai vaikka Veeti Kallio, kyyyllä!


Jos pelkkä ulkonäkö riittäisi ni listaa vois aloittaa maailmantähdistä vaikka Shakirasta ja jatkaa vanhempiin aina Madonnaan saakka. Tai miehistä Herra Depp kelpaisi kyllä ja John Malkowich ois sit vanhemmassa päässä.
 
vierailija
Paha sanoa. Ku ulkonäkö ei kerro sitä, alkaako himottaa kun kurkkaa toista silmiin.


Muutaman pitkätukkabändin (siis pitkätukkamiehet ovat mulle heikko kohta) tiedän tarpeeksi hyvin jotta voin sanoa että en yhdenkään heistä vaiks komeita ovatkin.


Ku sit taas vaiks Juha Lehti, jepjep, tai vaikka Veeti Kallio, kyyyllä!


Jos pelkkä ulkonäkö riittäisi ni listaa vois aloittaa maailmantähdistä vaikka Shakirasta ja jatkaa vanhempiin aina Madonnaan saakka. Tai miehistä Herra Depp kelpaisi kyllä ja John Malkowich ois sit vanhemmassa päässä.
Pitkätukkamies Veeti Kallio sais pesää...
 

Yhteistyössä