Julkkis jonka kanssa voisit harrastaa s*ksiä? Ei tosikoille tämä ketju

  • Viestiketjun aloittaja Huumorinkukka
  • Ensimmäinen viesti
Noku...ei pese. Ihan rehellisesti sanon. Kuka noista kelmeäihoisista humanoideista voi olla kiinnostunu?
Minä ja muutama miljardi muuta miestä.

Sen sijaan ihmettelen, että tällainen ilmestys pystyy toimimaan "kauneusalan yrittäjänä" Suomessa. Jos tulisi samaan pöytään istumaan, lähtisin oikeasti pakoon.



 
  • Haha
Reactions: Ellimaar
Minä ja muutama miljardi muuta miestä.

Sen sijaan ihmettelen, että tällainen ilmestys pystyy toimimaan "kauneusalan yrittäjänä" Suomessa. Jos tulisi samaan pöytään istumaan, lähtisin oikeasti pakoon.


No hei. Miks sä repäset jonku Suvi Pitkäsen tähän? :D Voin mäki googlettaa jonkun "chinese duck facen" mut en jaksa.

Muutama miljardi miestä? Älä nyt puhu p*skaa. Miksei kaikki länsimaiset valko-ja tummaihoiset miehet oo hakenu Kiina-muijaa itselleen?
 
vierailija
No hei. Miks sä repäset jonku Suvi Pitkäsen tähän? :D Voin mäki googlettaa jonkun "chinese duck facen" mut en jaksa.

Muutama miljardi miestä? Älä nyt puhu p*skaa. Miksei kaikki länsimaiset valko-ja tummaihoiset miehet oo hakenu Kiina-muijaa itselleen?
ei oo varaa, jos tahtoo kinkin tai thaikun niin pitää olla lompsa lyönnissä

normiduunari joutuu ottamaan muijjaksi sarisairaanhoitajan joka tienaa oman osuutensa
 
ei oo varaa, jos tahtoo kinkin tai thaikun niin pitää olla lompsa lyönnissä

normiduunari joutuu ottamaan muijjaksi sarisairaanhoitajan joka tienaa oman osuutensa
Ei länsimaiset miehet niin köyhiä ole.

Hyi, Kiina-muijilla on joku kalpee iho kuin vainajilla...ihan ku ois joku humanoidien alus törmänny johonki puuhun ja sieltä löytyis kalpeita ja kelmeitä v*nosilmiä :eek:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Niin, tavallisen näköinen aasialainen pesee suomalaisen missin mennen tullen.
Kyllä ukrainalaiset naiset ovat kauniimpia.

Oon muutamia vidioita sulle laittanut missä tavallinen aasialainen viettää 5 tuntia tunkemalla metrin narua nenään, teippailee silmiään auki, muovailee savesta itselleen nenän ja askartelee itselleen leuan näkyviin kiristämällä ihon korvaansa teipillä. Sitten taputetaan kilo talkkia naamaan, jotta iho olisi valkoinen.:eek:
Miksi tavallinen aasialainen käy läpi mokoman metamorfoosin jos on kerran kaunis?:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä