Julkkis BB

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anu näyttää mielestään 25- vuotiaalle ja on kerrassaan mahtikunnossa.
Mä haluan samanlaisen peilin, kun sillä.

Ai siitäkö se johtuukin :laugh:
Jos siellä rajan toisella puolen on tuommosia peilejä myynnissä :D
Olin oikeasti järkyttynyt kun viimeksi vuosia sitten näin hänestä kuvan ja oli niin viimeistelty sileä ihoa ja hoikka ja nyt on kuin mikäkin possu ja kamalan paljon ryppyjä kasvoissa.
Ja jotenkin kuvittelin että hän jos kuka pitäisi itsestään huolen kun aina meitä Suomi naisia on hakkunut milloin miksikin tuulipuku kansaksi :D

[QUOTE="kkk";29023353]No ei Susanna mikälienee entinen sievinen ainakaan nuortunu ole..En tuntenu ees ennenku joku sano kuka se on.[/QUOTE]

No kukahan tässä vanhetessaan nuortuu ;)
Mutta tuo anu mikä lie venakko on minusta ainakin kaikista viimisin sanomaan kun itse haukkunut aina muita ja nyt on päästänyt itsensä noin pahasti rupsahtamaan

Mua huvittaa kun ne laittautuu aina ennen päiväkirjahuoneeseen menoa ja ovat paniikissa jos suoraan sängystä sinne joutuvat..Claudia varsinkin hösöttää aina ku joutuu pk huoneeseen,päässyt vissiin unohtumaan että ovat telkkarissa 24/7 =)

Minua tuossa Anussa huvitti, kun silloin Anne-Marin tullessa taloon valitti päiväkirjahuoneessa, miten epäaitoja suomalaiset naiset ovat, kun on silikoonia ja tekotukkaa. Sitten kuitenkin jatkuvasti valittaa, ettei suomalaiset pidä huolta itsestään ja uskalla olla naisellisia ja ovat vain harmaita hiirulaisia. Kyllä minusta Anu itse on tuolla talossa ollessaan ollut ulkoisesti se harmain hiirulainen.

Mitä tässä totuuksia muuttelemaan. Onhan Ana Saagim edottomasti parhaan ja hyväkuntoisimman näköinen ja oloinen kuin muut vanhusnaiset. Eri juttu sitten missi ja matkaopas. Saagim on kymmenen vuotta vanhempi kuin Sievinen. Ei uskoisi. Katsokaa itseänne 51-vuotiaat, ja hymiskää.

Hyvähän tuon on, täällä kun on katsellut teidä laittamia kuvia itsestänne niin ei luulisi olevan varaa kätistä kuin pikku lapsi. Jos jotain pitää haukkua haukkukaa pia Salmista, se vasta onkin typerä ja ilkeä toisille talossa.

[QUOTE="vieras";29023646]Hyvähän tuon on, täällä kun on katsellut teidä laittamia kuvia itsestänne niin ei luulisi olevan varaa kätistä kuin pikku lapsi. Jos jotain pitää haukkua haukkukaa pia Salmista, se vasta onkin typerä ja ilkeä toisille talossa.[/QUOTE]

Seurataanko me samaa taloa? :O

Claudiasta on kyllä paljastunut sellainen ihmishirviö tuolla, että sen vahingon, mitä hän tällä keikalla on omalle julkisuuskuvalleen tehnyt, sen korjaamiseen menee aikaa. Ja paljon.

Mahtaako olla viimeinen BB? Nyt tämä Julkkis-BB on kyllä todellinen rimanalitus. Julkkiksia siellä ei ole ollut kuin Reetu ja Andy McC. Anu Saagim on julkkis, muut sitten jotain aivan muuta. Jotkut vanhemmat naiset on vaan semmoisia kohumuoreja, joita nyt julkkiksiksi ei voi sanoa. Pellejä on esim. Niko. ja muut miehenkuvat aivan tuntemattomia.

Onko toi se anu joka antaa tolle yhdelle tuossa tuolissa...........
Luulisi jotain arvostusta tuon ikäisellä naisella jo olevan käyttäytyy kuin 20 teini bimbo
Totta on muuten lihonut ja rupsahtanut tosi paljon :O

Hyvän näköinenhän toi Anu on. Mutta en ymmärrä tuota tuollaista sylitanssihyökkäystä. Se voi tuntua aika pelottavalta tuosta Jorista.

Onko näin, ettei Anua ole leikelty?

Tosihan lienee että todellisilla julkkiksilla ei varmaankaan ole esim. keikkojen ja bisnesten vuoksi oikeasti aikaa lorvia kuutta viikkoa tyhjän panttina.

Yhteistyössä