Julkiselle jonotan..voiko käydä yksityisellä välissä?

Kysy suoraan sieltä julkiselta, mikä on niiden mielipide.

Minä olin aikoinani NKL:lla jonossa ja jonotusaikana kävin VL:ssa. Sovittiin että kun hoito loppuu VL:ssa, siirryn suoraan NKL:lle, johon siis olisin päässyt suoraan hoitoon jo tuossa vaiheessa (soittivat, että voin varata aikaa ensikäynnille, jossa siis käytiin ja jatko sitten vasta kun VL:sta hoidot loppu). Hoidon loppuminen tarkoittaa sitä, että alkoita ei ole enää pakastimessa (IVF). No, ei sitten menty julkiselle kun tärppäs..
 
Alkuperäinen kirjoittaja PeePee77:
Meillä taas tippuu jonon hännille jos käy samaan aikaan yksityisellä. Kysyin asiasta polilla.
mistäs ne sen tietää???(kysyn muuten ihan tosissani, ku ei mulla oo tästä hajua) jos on vaikka tehty vaan inssejä? vai koskeeko tää vaan ivf:tä tai icsi:ä?

 
Alkuperäinen kirjoittaja risukasa-:
Käsittääkseni joo, mutta ne yksityisen hoidot lasketaan pois julkisella saatavista. Esim. jos tehdään yksityisellä 1 ivf niin saa julkisella enää 2.
APUA! Meneeks se noin..? Siis mulla on tehty aikaa sitten yksityisellä 3xIUI, 2xIVF (ja 2xPAS) ja nyt kakkosta toivoessamme menimme julkiselle (TAYS) hoitoon, jossa IVF alkaa tammikuussa. Mäkö en siis saa kun tuon YHDEN hoidon tuolla Taysissa? Hilfe...ei mitään paineita...
 
PeePee77: Missä asutte? Itse oon kans miettiny, että Naistenklinikan IVF-jonossa ollessa kävisimme yhdessä IVF-hoidossa Väestöliitolla. Vielä ei kyllä olla edes jonossa, toivottavasti seuraavan inssin jälkeen päästään :headwall:
 
:flower:

Soitin tänään ivf-hoitajalle, kun oli muuta asiaa ja kysyinn samalla tuota asiaa...huonosti kävi. Oysissa ei saa jonotus aikana vierailla yksityisellä tai tippuu jonon hännille. Taitaa siis olla sairaalakohtainen juttu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja plasebo:
:flower:

Soitin tänään ivf-hoitajalle, kun oli muuta asiaa ja kysyinn samalla tuota asiaa...huonosti kävi. Oysissa ei saa jonotus aikana vierailla yksityisellä tai tippuu jonon hännille. Taitaa siis olla sairaalakohtainen juttu.
Taysissa kuulema samoin. Oisko yliopistosairaaloilla sit ainakin tässä yhtenäinen käytäntö?
 

Yhteistyössä