Jukolan yössä

Innokkaana harrastussuunnistajana olen usein eroottisissa päiväunissani kuvitellut, että suuressa suunnistusjuhlassa Jukolalassa, voisi tapahtua jotain mukavaakin.
Edeltävät illan tapahtumat voit käydä lukemassa viimekesän tarinastani: Ilta Jukolassa.


Osa 1 Tutustuminen

Istuin Venlan kanssa tyttöjen teltalla odotellen jännittyneenä Sirun saapumista. Venla mittaili kahvia retkikeittimen pannuun.
– Keitänkö tästä sellaista myrkkyä, ettei ensi yönä tarvii nukkua?
– Ei mua haittaa vahvempikaan kahvi yöunien suhteen, mutta keitä vaan kunnollista, että jaksat itse pitää mua silmällä.

Telttaa lähestyi hoikka vaaleatukkainen tyttö puna-valkoisessa verkkapuserossa poninhäntä heiluen. Tiesin hänen olevan Sirun, hänen kädessään oli paperipussissa arvatenkin kahvipullaa.
– Hei Siru, tulitpa sopivasti, mulla on kahvi aivan hetkessä valmista.
– Niin ja tässä vierelläni on Jussi, josta soittelin sulle äsken.
Nousin ylös ja ojensin käteni Sirulle ja siinä vaihdettiin normaalit ’hyvät päivät’. Siru katsoi mua hieman epäluuloisen näköisenä. Huomasin, että hänen puserossaan luki Sirpa, joten sain aiheen keskustelun avaukseen.
– Venla sanoi sua Siruksi, mutta tuossa lukee Sirpa. Kumpi on se oikea?… tai anna mä arvaan. Sirpasta on muotoutunut sirpale ja edelleen Siru?
– Jotain siihen suuntaanhan se lapsena meni ja lisäksi olin kuulemma kakarana ihan jonkin sarjakuvatytön näköinen. Mulla oli sellainen päälaella oleva tupsu, kuten sillä Sirulla.
– Se taisi muistini mukaan Kivisissä ja Sorasissa, se pikkutyttö.

– Onkos sulla Venla sitä kahvia, tässä olis munkkeja, Siru avasi pussiaan ja sieltä paljastui kolme isoa munkkirinkeliä.
– Sirun äiti on kova leipomaan ja varsinkin munkit ja piirakat ovat hänen erikoisiaan. Venla sanoi kaataessaan kahvia kuppeihin.
– Ja mä olen ihan hulluna varsinkin munkkien perään. Nämähän ovat oikein maukkaan näköisiä tyttömunkkeja. Ihastelin, kun nostin pussista sokeria varisevan rinkelin.
– Miten niin tyttömunkkeja? Ihmetteli Siru.
Nostin sormeni pystyyn ja pujotin munkin sen ympärille ja koukistin parikertaa sormeani.
– Just’ joo, niinpä tietenkin Siru hymyili ja vilkaisi Venlaa.
– No, mitä ne poikamunkit sitten on? Venla katsoi mua kysyvästi.
– Ne sellaisia pitkulaisia hieman kaarevia, joissa on keltaista kuorrutusta päällä. Tai sitten semmoisia paksumpia jötiköitä, joiden päällä on vaalean punaista ja makeeta karamelliä.
– Taitavat olla Berliinin munkkeja nimeltään, mutta ne eivät sovi näille kaveriksi, kun näissä on vain noin pieni reikä. Siru katseli hymyillen munkin reiässä sojottavaa sormeani.

– Otetaanpa pieni munkinsyöntikisa ennen varsinaista kahvihetkeä. Sanoin, kun kaikilla oli munkki kädessään.
– Eli haukataan yhtaikaa ja se, joka nuolaisee huuliaan putoaa pelistä pois. Voittaja on siis se, joka malttaa olla pisimpään nuolaisematta. Pidin sokeria varisevaa munkkia kädessäni ja katsoin kysyvästi molempia tyttöjä.
– Sopii mulle, ihan helppo homma. Mitä mä saan palkinnoksi, kun mä voitan. Siru innostui ehdotuksestani.
– Mä olen myös valmis voittamaan sellaisen kisan. Sanoi Venla. Mä ehdotan, että voittaja saa määrätä palkinnon itse. Jos muistatte lapsena leikittyä ’kapteeni käskee’ – leikkiä? Voittaja siis käskee mitä hävinnet tekevät.
– Hyvä ajatus, mä tiedän jo mitä mä sitten määrään teille kun mä voitan. Siru innostui voitonvarmana.

– No, oletteko valmiit? Katsoin tyttöjä.
– Mä annan merkin ja sitten alotetaan. Valmiina, nyt! Aloimme mutustella munkkeja toisiamme tarkkaillen. Lähes välittömästi Venlan suu raottui ja kieli lipaisi ylähuulta.
– Voi saakeli, mä en voinu sille mitään, se vaan lipsahti. Venla alkoi nauraa ja nuoli huulistaan loputkin sokerit.
– Seuraava erä, mä ja Siru, seuraava suupala. Haukkasimme uudelleen munkista ja pahaksi onnekseen Sirun munkki osui hieman suupieleen ja välittömästi hänen kielensä livahti nuolaisemaan sen pois.
– Ei sen näin pitänyt mennä! Otetaan uusi kisa. Siru otti mukistaan kahvia ja pyyhkäisi kädellään loputkin sokerit huuliltaan. Siru huokaisi pettyneen oloisena.
– Ei vainkaan, sä olit parempi. Olet kyllä varmaan harjoitellut salaa. Siru kääntyi lähemmäs, otti mua kaulasta ja antoi suukon poskelleni nuolaisten sokeria huuliltani.
– Mitäs nyt kapteeni käskee meidän hävinneiden tekevän, ei kai mitään vaikeaa? Venla uteli salaperäisenä.
– Eiköhän juoda nämä kahvit ensin ja käydään ulkona katsomassa, kun viestin lähtö tapahtuu ihan kohta. Harkitsen jotain sillä aikaa.

Siirryimme hetkeksi ulos seuraamaan kun viestin aloittajat olivat ryhmittyneet lähtöalueelle ja pyssyn laukaus lähetti heidät matkaan. Tuhansien otsalamppujen meri alkoi aaltoilla kohti Simpsiönvuorta. Joukko muotoutui pian kiilamaiseksi jonoksi, jonka kärki tavoitti metsänreunan ja katosi hämärtyvään yöhön.
Me siirryimme takaisin teltan kätköihin, jota valaisi katossa oleva akkuvalaisin. Ilta oli lämmin ja teltan suojassa itikatkin lakkasivat häiritsemästä.
– Mä ajattelin armon käydä oikeudessa ja päätin, että vaikka hieman hävisitte, niin voitte esittää haluamanne yhteisen tehtävän myös minulle. Hyvin perusteluin tietysti.
– Ihanko totta, sä joudutkin tuon lupauksen johdosta tiukille. Siru pyyhkäisi hiustupsuaan ohimoltaan ja kumartui sitten Venlan viereen supattamaan jotain Venlan korvaan osoittaen sormellaan ensin itseään ja sitten kaveriaan
– Me päätettiin, että sä saat hieroa meidän juoksusta kipeytyneet pohkeet ja reidet pehmeiksi.
– Onhan sulla näpeissä puhtia, sillä me ollaan totuttu kovaan hierontaa.
– Kyllä onnistuu, aattelin kyllä, että huokailisitte enemmän mielihyvästä kuin kivusta. Ei muuta kuin housut pois ja hoitoon. Kumpi ensin? Hieroin käsiäni yhteen ja annoin tilaa keskelle telttaa.
– Onhan sulla vaikka bodymilkkiä tai jotain, niin hieronta tuntuu mukavammalta? Kysyin vielä Venlalta.
– Kyllä multa löytyy jotain kosteusvoidetta, se varmaan on ihan sopivaa. Venla kaivoi repustaan pullon ja ojensi sen mulle.
– Venla ensin, kun sä juoksitkin ensin. Mutta ei kai sentään kokonaan housuja pois. Siru katseli ruskettuneita jalkojaan ja sitten minua hymyillen.
– Ainakin nuo Venlan verkkarit ja sun shortsit ovat hieman esteenä. Jos siellä alla on jotain kevyempää, niin ne saa olla, jos ei haittaa kun ne tahriintuvat tästä voiteesta. Näytin tytölle käsilleni valuttamaani vaaleata nestettä.
 
Osa 2 Lämmittelyä

Venla riisui verkkarinsa heittäen ne teltan nurkkaan ja asettui vatsalleen viereeni. Hänellä olivat ohuet vaalean siniset pikkuhousut, jossa takana oli vain kapea kangaskaistale, jättäen takamuksen herkullisesti näkyviin.
Valutin hieman voidetta hänen jaloilleen ja sivelin sen tasaiseksi kalvoksi iholle. Aloitin tytön jalkateristä, siirtyen sitten pohkeille painaen sormeni tiukasti lihaksen ympärille ja työnsin käsiäni hitaasti kohti polvitaivetta. Sama käsittely toiselle jalalle ja aina, kun sormeni löysi tiukan lihaskimpun, Venlan huulilta pääsin nautinnolta vaikuttava hoihkaisu.
Otin sitten käsittelyyni tytön takareidet. Ensin ulkosyrjältä pakaroille asti ja sitten sisäreisien ihoa liu’uttaen kohti kangassuikaleen peittämää uomaa. Venla siirsi jalkojaan hieman enemmän haralleen, jolloin sormeni pääsivät vapaasti liukumaan pakaroilta alas. Aivan kuin vahingossa sormeni työntyi pikkuhousujen kankaan alle ja tunsin sormillani pehmoiset poimut reisien välisessä vaossa ohuen kankaan kätköissä.

Seurasin Sirun ilmettä, kun hän katsoi vierestä sormieni liikettä alemmas reisille ja jälleen kankaan alle. Siru puraisi huuliaan ja näytti jännittyneeltä, ja kun hän vilkaisi minua. Siru istui pohkeittensa päällä, hän laski kätensä polvien väliin ja aina kun käteni liukui Venlan takamuksen päälle ja laskeutui pakaroitten väliin, hän näytti jännittyvän ja puristavan polviaan tiukasti yhteen.
Lopettelin Venlan jalkojen käsittelyn taputtamalla kevyesti reisiä ja pakaroita.
– No, eiköhän vaihdeta seuraavat jalat käsittelyyn. Sanoin katsoen Sirua, jonka posket olivat selvästi punoittuneet. Hän laskeutui selälleen, nosti jalkojaan ja riisui shortsinsa sekä kääntyi vatsalleen eteeni. Hänen pikkuhousunsa olivat silkkimäisen kiiltävät ja melko löysät lahkeistaan, joiden reunan alta pilkisti kiinteät puolipallot. Ajattelin, että nuo ovat kai sellaiset hipsterit.
Aloitin voitelemalla jalkaterät ja pohkeet öljyisen kiiltäviksi. Hänen lihaksensa olivat kapeat ja pitkät, selvästi kestävyysjuoksuun sopivat, mutta kireät ja hieromisen tarpeessa.
– Sulla on lihakset ihan jumissa, enkä mä uskalla näitä kovin paljoa murjoa, etteivät kipeydy lopullisesti. Varoittelin tyttöä liuttaen käsiäni hänen pohkeitaan alhaalta ylös.
Siirryin sitten hieman lähemmäksi, siirtäen hänen jalkojaan hieman erilleen, että pääsin käsittelemään hänen takareisiensä yhtä kireitä lihaksia. Katselin lähes lumoutuneena tytön pakaroitten kaaria ja niiden välistä pilkottavaa uomaa. Siru tuntui olevan hyvin jännittynyt sormieni lähestyessä pikkuhousujen peittämiä sopukoita. Kun työnsin käsiäni pakaroille, hän jännitti ne hetkellisesti, mutta vähitellen hän rentoutui, kun jatkoin hierontaani alas sisäreisille ja takaisin ohuen kankaan peittämään vakoon.
– Nyt voisit vielä kääntyä selällesi, niin saan nuo sinun etupuolen lihakset hieman rennoimmiksi.
Siru kääntyi, hänen ilmeensä oli jännittynyt ja hän sulki silmänsä aloittaessani jalkateristä hieronnan ylös polviin ja reisille. Hieroin varsinkin reisien sisäpuolen pitkiä lihaksia. Sormeni liukuivat ylös pikkuhousujen alle ja uskaltauduin koskettamaan tytön häpykumpareen päältä alas lyhyeltä tuntuvan karvoituksen päältä edelleen reisien väliseen uomaan ja takaisin alemmas reisille. Toistin liikkeen uudelleen koskettaen hänen vakoaan hieman sisemmältä ja vielä kerran, että sormeni liukui häpyhuulien kosteaan väliin. Siru jännittyi siitä, mutta ei tehnyt elettäkään estääkseen ’hierontaani’.

Seurasin myös Venlan ilmettä, kun kosketin Sirun sylin sopukoita. Hän hymyili istuessaan räätälin asennossa kädet sylissään sormien tehdessä pientä liikettä pikkuhousujen ja paljaan ihon välimailla.
– Eiköhän nyt suurimmat jännitykset ole lihaksista lauenneet. Taputtelin Sirun reisiä hellästi molemmin käsin ja vielä lopuksi työnsin sormillani pitkin jalkoja nilkasta nivusiin ja takaisin. Otin Venlan antaman pyyheliinan ja kuivasin käteni ja sirun jalat siihen. Sirukin nousi istumaan oikoen paitansa helmaa alas.
– Sulla oli melko tiukat otteet sormissasi, pääsenköhän mä huomenna edes kävelemään. Siru sanoi ravistellen reisiensä lihaksia käsillään.
– Nyt niitä pitäisi vielä hieman venytellä, niin ne palautuisivat nopeammin. Venla tiesi kertoa - varmaankin kokemuksesta.
– Entäs mikä onkaan sitten se sun voittajapalkintos? Venla jatkoi katsoen mua kysyvästi.
– Sehän vois liittyä vaikka siihen venyttelyyn. Vaikka siten, että Venla kun hävisi munkkikisan, suorittaa varsinaisen työn ja Siru, kun hieman parempi saa nauttia Venlan käsittelystä ja minä tietenkin saan vaan katsella teidän upeita urheilijan vartaloitanne. Ja sitten vielä yksi palkinnon erikoisehto, teidän on hieman kevennettävä tuota turhan kiristävää vaatetustanne.
– Miten tätä enää voisi keventää, eikä nää kiristä mistään. Siru hätääntyi näyttäen löysää paitaansa ja katsoi ensin minua ja sitten Venlaa.
– Sehän sovittiin, että kapteeni käskee ja alaiset tottelevat. Venla totesi ja veti T-paitansa päänsä yli, nousi polvilleen ja ujutti pikkuhousunsa alas ja edelleen heittäen ne teltan nurkkaan.
Siru katsoi mua vielä hieman ihmeissään, mutta tarttui sitten paitansa helmaan ja nykäisi sen pois samaan kasaa Venlan kuteiden kanssa ja laskeutui sitten vatsalleen makuupussinsa päälle. Venla siirtyi hänen jalkojensa väliin kumartui Sirun vartalon yläpuolelle, laski kätensä kaverinsa hartioille ja alkoi liu’uttaa käsiään pitkin selkälihaksia alas, tarttui mennessään Sirun pikkuhousujen vyötärönauhasta ja veti ne pakaroitten yli reisille ja edelleen nilkkoihin. Sirun ihastuttava vartalo oli edessäni ilman rihmankiertämää. Pillun kostuneet ja punoittavat huulet pilkottivat avoimien reisien välissä. Venla käsitteli Sirun lihaksia venyttäen niitä tottuneesti eri suuntiin.

Venla siirtyi välillä käsittelemään hartioita ja selkää, mutta palasi jälleen pakaroitten ja reisien väliseen uomaan. Venla tiesi mitä teki, hän halusi poistaa Sirun estoja ja kiihottaa tämän eroottiset halut äärimmilleen.
Venlan sormet valuivat hitaasti pakaroitten vakoa alas häpyhuulien väliin. Samalla hän katsoi minua kostuttaen kielellään huuliensa kaaria.
– Eikös Jussi sullekin tule hieman kuuma noin paksusuissa tamineissa? Venla sanoi, aivan kuin vaatien minuakin riisumaan paita ja bokserit pois.
– No, kyllähän tää nostaa hien pintaan ja punan poskille, joten mikä ettei. Totesin ja heitin pois paitani ja riisuin bokserini, jonka kätköissä kaluni oli täydessä tanassa. Istuin aivan Sirun vierellä, kun Venla pyysi Sirua kääntymään selälleen.
– Käännyhän Siru, niin näät miten komea antiikin veistos istuu vierelläsi. Ainoa ero Adoniksen patsaaseen on sen pikku naperon nouseminen juhlallisempaan kuntoon.
Siru kääntyi, katsoi minua ja seisovaa kaluani. Venla kumartui jälleen Sirun vartalon ylle, ympäröi tämän rinnat käsillään ja valutti ne sitten alas vatsalle ja pallean yli häpykummulle ja halusta paisuneitten huulien rakoon. Venla pyöritti hetken sormillaan Sirun klitorista, antoi sitten sormensa luisua syvemmälle pillun vakoon.
 
Osa 2 Toimintaa

Tartuin Sirun toiseen käteen ja ohjasin sen kaluni päälle. Sirun sormet ympäröivät halukkaasti elimeni ja hyväili sitä edestakaisin. Venla oli laskeutunut jälleen Siru yläpuolelle, painoi ensin suunsa Sirun huulille, leikitteli kielellään tytön huulia ja antoi sitten huuliensa liukua alemmas kaulalle ja rinnoille. Hän tarttui huulillaan Sirun kiihottuneista nänneistä imaisten ne vuoronperään suuhunsa. Sitten hän valuttautui edelleen alemmas vatsalle, häpykummulle ja viimein hänen kielensä hyväili Sirun klitorista ja avasi tytön kosteat häpyhuulet. Siru nosti polvensa ylös ja levitti reisiään liikuttaen lantiotaan Venlan suuta vasten. Hän puristi kaluani tiukemmin ja minä kumarruin suutelemaan Sirun poskia ja huulia. Kiedoin käteni hänen toisen rinnan ympärille ja puristin varovasti sen pystyssä nöpöttävää nänniä.

Venla kosketti kädellään hartiastani. Vilkaisin Venlaa, tämä siirtyi pois Sirun jalkojen välistä ja näytti eleellään, että olisi minun vuoroni. Siirryin polvilleni Sirun jalkojen väliin ja aloitin huulillani saman matkan, kuin Venla äsken. Kun huuleni kohtasi tytön klitoriksen ja häpyhuulet, tunsin sen eritteiden huumaavan tuoksun, joka sai minut nuolemaan ja hyväilemään Sirun kiihottavaa vartaloa yhä intohimoisemmin ja olisin halunnut työntyä välittömästi tytön sisään ja alkaa kiihkeä rakastelu.
– Hei Jussi, ennen kuin alat syvällisemmät hyväilyt, niin sun pitäisi laittaa tämä paikoilleen.
Käännyin katsomaan Venlaa, jonka kädessä oli soikea paketti. Hän avasi paketin muovikelmun ja piti sormillaan varovasti punertavaa kumirengasta, jonka toisella puolella oli tuttimainen pussi.
Nousin polvilleni. Kaluni seisoi jykevänä tumman karvoitukseni keskellä, sen kiihottunut pää kiilsi paisuneena. Venla kumartui sen ääreen, asetti renkaan kaluni päähän ja rullasi kumin varovasti vaappuvan elimeni ympärille.
Laskeuduin uudelleen Sirun päälle, suutelin hänen kosteaa suutaan. Tyttö imaisi kieleni huuliensa väliin ja kietoi kätensä selkäni taakse. Tunsin hänen kynsiensä painalluksen ihollani, kun hän valutti sormiaan pitkin selkärankaani lantiolleni. Hänen nosti jalkansa ylemmäs ja sain helposti ohjattua kaluni kohdalleen hänen sylissään ja painauduin hitaasti hänen sisäänsä, Siru kietoi myös jalkansa tiukasti omien säärieni taakse.
Sirun lantio alkoi rytmikkään liikkeen ja hänen pillunsa puristui tiukasti kullini ympärille, kun työnnyin syvälle sen uumeniin. Kun vetäydyin ulommas ja kaluni oli aivan pillun aukolla hän työntyi tiukemmin sitä vasten ja niin sukelsin jälleen syvälle kostean kuumaan syleilyyn.

Käänsin tytön toista jalkaa suoremmaksi ja käänsin hänet lähes kyljelleen ja pääsin hänen sisäänsä, kun hänen toinen pakaransa oli suoraan edessäni ja voin sormillani hyväillä lantion kaaria ja pakaroitten välistä uomaa. Siru kääntyikin sitten kokonaan vatsalleen, levitti jalkojaan ja nosti lantiotaan ylemmäs. Olin hänen jalkojensa välissä painautuneena hänen takamustaan vasten. Kullini liukui pillun suulla, enkä päässyt kovinkaan syvälle.
Nousin polvilleni, jolloin Sirukin pääsi polviensa varaan, nosti takamuksensa ylös ja painoi rintaansa alemmas. Hänen avonaisena kiiltävä pillunsa oli halukkaana ja kutsuvana edessäni. Laskeuduin alas ja painoin suuni hänen pakaroittensa vakoon, annoin kieleni liukua alas, hyväilin hetken kieleni kärjellä kireänä tuntuvaa anusta ja edelleen pillun kosteutta. Näykkäilin huulillani hänen klitoristaan, upotin kieleni häpyhuulien väliin ja nuolin uudelleen ylös anuksen ympärille kieleni tunnustellessa supistelevaa aukkoa.
Asetuin Sirun taakse ja ohjasin kaarevan kaluni pillun huulille ja painauduin sisään. Siru voihkaisi vaimeasti, kun tavoitin hänen syvimmät onkalonsa. Vetäydyin ulommas, ja kun terskani oli aivan pillun huulilla painauduin uudelleen äskeistä rajummin tytön syvyyksiin. Siru toinen käsi oli hänen allaan ja hän hyväili sillä häpyhuuliaan ja niiden välissä liikkuvaa penistäni.
Katsoin Venlan reaktioita, kun hän seurasi vieressä toimiamme. Venla oli kosketus etäisyydellä, hän istui kasseihin nojaten jalat levitettynä ja hyväili molemmin käsin kiihottunutta pilluaan joka kiilsi mehukkaana. Venla hieroi häpykieltään sormillaan, upotti välillä toisen käden sormet sisäänsä. Hän katsoi kullini työntymistä Sirun sisään hiljaa voihkaisten.
Rauhoitin hieman tahtia ja nousin viimein pois Sirun sisältä. Siru kääntyi selälleen, nosti polvensa ylös koukkuun ja levitti ne odottaen kulliani uudelleen kätköihinsä. Laskeuduin Sirun päälle, jolloin hän kietoi taas säärensä ympärilleni ja olimme jälleen yhtä jokaisella sukuelimiemme solulla. Olin niin äärimmilleen kiihottunut, etten tarvinnut kuin muutaman syvälle ulottuvan työnnön, kun tunsin kihelmöinnin alkavan vartalollani. Se voimistui ja suuntautui nopeasti lantiolleni ja purkautui kohti penistäni, joka pumppasi nesteensä rytmikkäästi sykkien syvällä Sirun kohdun suulla.
Vartaloni rentoutui vähitellen, vaikka elimeni sykki edelleen Sirun lantion puristuksissa. Kierähdin viimein kyljelleni tytön vierelle ja kondomin renkaasta kiinni pitäen vedin penikseni ulos lämpöisestä suojastaan. Korstu oli täyttynyt huomattavalla määrällä siemennestettä, joten se roikkui ’puolitangossa’. En halunnut sen sotkevan paikkoja, joten poistin sen edelleen jäykän elimeni päältä ja kietaisin solmuun.

– Oi mikä määrä! Venla siirtyi vierellemme ja punnitsi kädellään pussin sisältöä. – Olisin halunnut tuon kaiken kuumina suihkuina päälleni.
– Mä olin huomaavinani, että sä kävit aika kuumana, kun katselit siinä vierellä meitä. Sanoin hymyillen Venlalle.
– Todellakin! Mä olisin halunnut olla mukana, saada tuo sun mahtava kyrpäs syvälle sisääni ja samalla nuolla Sirun kiimaista pillua. Venla jatkoi suudellen ensin minua ja sitten Sirua samalla laskien kätensä vatsalleni rauhoittuneen elimeni päälle.
– Sori, että käytin noin suoria sanoja, mutta me ollaan joskus Sirun kanssa puhuttu rivoja, kun ollaan oltu kahden ja kunnolla kiihottuneita toisistamme.
– No, mitäpäs sillä on näin meidän kesken väliä. Kyrpää laitetaan pilluun silloin kun nussitaan tai naidaan. Jatkoin nauraen ja vuoronperään tyttöjä suudellen.
– Hyi, kun te puhutte tuhmia. Mä opin jo pienenä, että pojalla on pippeli, tytöllä pimppi ja isompana kuulin, että kun ne leikkivät yhdessä, niin silloin rakastellaan. Siru torui meitä nauraen.
– Voitko muka sanoa, että tää oli joku pippeli, kun se oli äsken toiminnassa. Venla sanoi tarttuen vielä hieman jäykkään penikseeni hyväillen sen punaisena hehkuvaa päätä.
– Tuo Venla taisi järjestää sulle Siru hieman erikoiset sokkotreffit. Käännyin katsomaan vierelläni makaavaa Sirua, jonka kasvot olivat vielä hiestä kosteat ja otsatukan kiehkurat liimautuneet ihoon..
–Todellakin erikoiset. Ensinhän mä sanoin ehdottomasti kiitos-ei, mutta sitten kun muistin ne pari aikaisempaa poikakaveriani, niin ajattelin, että miks’ei. Olin tosi hieman peloissani ja epävarma, kun Venla soitti, ja kun sitten näin teidät, niin mua jännitti ja ujostutti ihan kamalasti.
Mutta kun selvisin pakenematta siitä Venlankin ’hieronnasta’ ja olin tuossa alastomana tunsin itseni valmiiksi vaikka mihin. Halusin sitä lisää ja lisää. En ole voinut aikaisemmin edes kuvitella mitä se voikaan olla… se rakastelu… tai sanotaan nyt nussiminen
 
Osa 3 Nautiskellen kimpassa

– Mitä ne sun aikaisemman kaverisi olivat, jos sä halusit vain Venlan kaveriksesi?
– Mä aloin seurustella yhden Opan kanssa pari vuotta sitten, kun olin jotain reilut kuustoista. Se oli sellanen hoikka, rumasti sanottuna ruipelo. Oltiin tunnettu jo ala-asteen ajoilta. Se on lukutoukka ja vähän niiku ’nörtti’. Autto mielellään tietsikka-asioissa, ja sen seurauksena alettiin sillei niinkun olla…
Mutta se oli hirveen ujo ja hätänen hommissaan. Me ei päästy juurikaan alkua pitemmälle, kun siltä jo tuli ja sitten se häpes itseään ja eikä se enää oikein uskaltanut yrittääkään, vaikka mä olisin miten houkutellut. Se jäi sitten siihen, vaikka ollaan me vieläkin kavereita ja mä pyydän sitä apuun, kun läppärin kanssa on vaikeuksia.
Sitten tuli kuvioihin Pate, joka on ihan vastakohta. Se harrasti punttisalilla käyntiä ja lihakset oli sen mukaiset. Mä olin ihan lääpälläni niihin ja ajattelin, että nyt mä saan myös kaipaamaani helliä hetkiä. Alkuun meni jokseenkin mukavasti, paitsi kokemattomuus vaivasi kai meitä molempia. Sitten se alko käyttään hieman liikaa kaljaa, kai rohkaisuksi ja se ei oikein sopinut sille.
Siitä tuli äkkipikainen ja ärtynyt ja se vaati kaikenlaista erikoista. Mun olis pitänyt ottaa lastit suuhun ja kaikenlaista muuta ja siinä vaiheessa mä sanoi, että kiitti-mulle-riitti. Se varmaan käytti kaljan kanssa jotain nappeja sieltä salilta.
Mä menetin siinä samalla uskoni poikiin ja kerroin pettymykseni Venlalle. Onneksi hän ymmärsi mua ja lohdutti. Mä huomasin, että voin saada hellyyttä, kun löytää oikea ihmisen. Sitten Venla alko puhuun, etten ole mikään lesbis ja että on niitä kunnon miehiäkin, kunhan etsitään sellainen.
Siinäkin Venla oli oikeassa. Olihan täällä Jukolassa eräs harjastukkainen jässikkä, vai miten se kirjassa on ilmaistu.
– Se oli kylläkin Jussi itse, joka tuli esittäytymään ja oli seuraa vailla. Venla sanoi tukkaani pörröttäen.
– Niinhän se vähän meni, mutta eiköhän olis aika nukkuakin hieman, että ollaan pirteitä, kun viestin ankkurit tulevat maaliin aamulla.

Makasin selälläni kuunnellen vaimeata kenttäkuulutusta. Venla ja Siru nukahtivat vierelleni lähes välittömästi. Olimme kolmestaan kahdessa toisiin liitetystä makuupussissa, joten tilaa oli melko niukasti.
Olipa erikoinen lauantai-ilta, ajattelin. Päivällä kuljeskelin yksinäisenä tuhansien ihmisten joukossa, ja nyt makasin kahden alastoman nuoren naisen välissä edelleen tuhansien telttojen ja ihmisten keskellä. Olin harrastanut seksiä molempien kanssa, vaikka olin tuntenut heidät vasta muutaman tunnin. Monessakohan teltassa ympärillämme tehtiin juuri nyt sitä samaa. Varmaan monet teini-ikäisistä veteraaneihin juuri nyt nauttivat toistensa hyväilyistä.
Uneni oli melko rauhaton. Vähän väliä jompikumpi tytöistä pukkasi unissaan kädellään kylkeeni tai painoi takamuksellaan lantiotani. Kenttäkuulutus myös häiritsi untani, kun juoksijoita virtasi vaihtoon jatkuvasti.

Aamuyöstä, kun nukuin sikeämmin uneksin illan kokemuksiani. Olin olevinani kotona leveällä vuoteellani. Nojasin tyynykasaan sängyn päädyssä ja tyydytin itseäni. Edessäni vuoteella oli kaksi naista, toinen punatukkainen Venla ja hänen kaverinaan vaalea lettipää Siru. He olivat kuusysissä ja nuolivat toistensa häpyhuulia. Lähempänä edessäni oli Venlan avoin pillu, jonka jäykistynyttä klitorista Siru imeskeli hellästi. Hän painoi välillä kielensä kaverinsa vakoon ja syvemmälle huulien väliin. Kullini oli kasvanut lähes megamittoihin, mitä se oikeasti oli. Olin nousemassa polvilleni, että voisin työntyä Siru kielen kostuttamaan vakoon. Tytöt ehtivät kuitenkin ennen minua ja konttasivat lähemmäksi toinen toista ja toinen toista jalkaani seuraten kohti mahtimelaani. He ottivat sen huuliensa käsittelyyn ja vain punainen suurta mansikkaa muistuttava terskani mahtui heidän huuliensa ympärille, kun he kiihottivat sitä lisää pitäen käsillään tiukasti kiinni kaluni tukevasta varresta.
Olin juuri saamassa siemensyöksyä tytttöjen huulille, kun heräsin. Siru oli aivan vierelläni. Hän hyväili täydessä seisokissa olevaa kaluani ja kiinteitä pusseja haaroissani.

– Sori, jos mä herätin sut, mutta en voinut vastustaa kiusausta, kun tunsin sen olevat näin ihanan suuri. Heräsin jokinaika sitten ja olin itsekin kiihottunut erikoisesta unesta jonka näin. Siru supatti korvaani.
– Mä olin tullut koulusta ja löysin postilaatikosta paketin, jossa oli DVD-levy. Olin huoneessani ja aloin katsella sitä. Levyssä luki ’Venlojen viesti’! Ihmettelin kenen toimesta sellainen oli kuvattu ja miksi se oli tuotu nimelläni postilaatikkoon
Se alkoi siitä kun olin juoksemassa maaliin ja sinä olit minua vastassa. Juoksin suoraan sun syliin ja saman tien lähdimme tänne teltalle. Kun pääsimme sisään revimme toisiltamme vaatteet ja aloimme nuolla toisiamme. Työnsit kieltäsi mun sisään ja mä otin tämän sun elimen suuhuni ja kohta olimme sylikkäin. Sinä syvällä mun sisällä, kun tapahtui jotain ihmeellistä. Kun katsoin telkusta sitä kaikkea, riisuuduin ja elokuva aivan kuin ympäröi mut ja olin kolmantena katsomassa rakastelevaa paria, jossa tilallani olikin Venla.
Sä olit Venlan päällä ja Venla hyväili sun kaluas, että se ruiskutti mahtavan lastin Venlan vatsalle. Mä itse tyydytin itseäni vieressä ja olin todella märkä ja kiihottunut. Te tulitte jalkojeni väliin ja aloitte yhdessä nuolla mua pimpistä ja olin saamassa tajuttoman rajua orkkua, kun heräsin.
Mulla oli kuuma ja avasin tään pussin vetoketjun ja näin sun seisokkis ja tunsin itsekin olevani aivan litimärkä. Koeta vaikka miten kiihottunut mä olen.
Siru tarttui käteeni ja ohjasi sen syliinsä, jossa oli todellakin lämmin ja upottava silmäke.
– Se aivan sykkii ja tuntuu makean kuumana. Siru kuiski edelleen korvaani, kun sormeni painautui pehmeään vakoon.
– Ihmeellistä telepatiaa tuo sinun unesi. Mä näin melkein samanlaista unta, ennen kuin heräsin. Kerroin Sirulle unessa kokemani tyttöjen antaman kielikäsittelyn.
– Sittenhän me ollaan yhtä valmiita toisillemme. Mä haluun sua. Haluun saada taas tän ihanuuden sisääni. Olis makeeta istua tähän sun päälles, keinua siinä ja tuntea se syvällä ja kovana.
– Mutta Venla nukkuu vielä, enkä mä tiedä missä sillä on ne kumit. Kuiskin Sirun korvaan ja puristin hänet tiukasti vartaloani vasten. Kaluni painautui hänen vatsalleen ja kiedoin käteni hänen pakaroittensa uomaan.

– Enhän mä enää nuku, kun te kiehnäätte toisissanne ja supisette koko ajan. Mä olen kuunnellut teitä ja kohta mä haluun itsekin. Tässä on Siru sulle tää siemensuojat. Osaatko sä laittaa sen paikalleen ilman apua? Venla sanoi ojentaen paketin sirulle
– Tietenkin osaan, oon mä niitä ennekin nähnyt. Siru avasi kortsun kelmun, asetti kumin kaluni päähän ja rullasi sen paikalleen. Hän nousi hajareisin päälleni ohjaten peniksen syliinsä, jonne se liukui vaivattomasti vaikka hänen pillunsa puristui tiukasti elimeni ympärille. Siru alkoi hitaan liikkeen päälläni, nojautui käsillään rintaani ja hänen lantionsa edestakainen keinunta sai kyrpäni kiihottuman kovemmaksi ja pidemmäksi. Se tuntui aivan Sirun pillun pohjimmaisessa sopukassa.

Venla oli siirtynyt aivan viereemme. Hän painoi kätensä reisieni väliin Sirun pakaroitten alle ja pyöritteli sormillaan kivespussejani ja kun Siru nousi hieman ylemmäs Venlan sormet koskettivat kaluni vartta, kun se liukui ulos Sirun tiukasta sopukasta.
– Te oote makee pari, ihana katsoa teidän kiimasta halukkaita vartaloita. Ne sopivat toisiinsa täältä alhaalta kuin toisilleen luotuina. Venla painoi huulensa poskelleni ja hamusi suullaan huuliani, painoi kielensä suuhuni ja työnsi lantionsa kiinni Sirun kiihtyvään tahtiin keinuvaan vartaloon. Siru laskeutui alemmas ja hänen huulensa laskeutui mukaan Venlan ja minun huulille ja meidän kaikkien kielet painautuivat toisiinsa.
Sirun vartalo jännittyi hetkeksi ja tunsin hänen puristavan lantiotaan useita kertoja nopeaan tahtiin kullini tunkeutuessa yhä syvemmälle. Viimein hän rentoutui päälleni hengästyneenä kasvot hiestä kiiltäen. Hänen orgasminsa oli tullut nopeasti ja rajuina ryöppyinä. Makasimme hetken yhtenä hikisinä toisiimme liimautuneina. Käännyin kyljelleni ja laskin Sirun selälleen Venlan vierelle ja nousin hänen jalkojensa väliin ja työnnyin uudelleen tytön punaisena hohtavaan pilluun.

Venla ja Siru suutelivat toisiansa, kun aloin oman keinuntani Sirun päällä, mutta tunsin etten pystyisi kauan jatkamaan liikettäni Sirun sisällä. Nousin polvilleni, nykäisin kondomin pois kaluni päältä ja otin paisuneen hieman käyristyneen kyrvän käteni puristukseen ja siirryin povillani lähemmäs tyttöjen ylävartaloa. He suutelivat edelleen toisiaan, kun runkkasin kaluani heidän rintojensa päällä.
– Haluatteko, että kuorrutan teidän munkkinne kunnon kermaseoksella? Puristin kaluani tiukemmin, ettei se olisi purkautunut aivan vielä. Tumman punaisena hehkuva terska oli valmiina suihkuttamaan aukostaan elimeni kätköissä kihelmöivän lastinsa.
– Mä haluun nähdä ihan läheltä, kun se tulee ja tuntea kädelläni sen voiman. Siru tarttui sormillaan penikseni päästä. Siirryin aivan heidän kasvojensa yläpuolelle, irrotin otteeni kyrvästäni ja kun molemmat tytöt pitivät sitä käsissään purkauduin rajusti heidän kaulalleen ja kasvoilleen.
Venla kurkotti suunsa penikseni kärkeen saaden seuraavan nestesuihkun huulilleen. Siru teki vielä samoin ja hänkin sai oman hieman vaimeamman annoksen.
Purkaukset vaimenivat ja tunsin olevani aivan uupunut, kun laskeuduin selälleni tyttöjen väliin. Siru kääntyi heti vierelleni ja alkoi näykkiä huulillaan kaulaltani kohti suutani. Hänen huulensa ja poskensa olivat edelleen kosteina kermasta, jonka oli juuri saanut.
– Eikö olekin huumaavan tuoksuinen kasvovoide minulla? Siru kysyi hieroen poskeaan kasvojani lipoen kielellään hien ja sperman sekoitusta huulilleni.
– No, en ihan varauksetta voi sanoa samaa, mutta sinun sylistäsi saamani tuoksu ja maku tekee mut ihan villiksi. Suutelin Sirua kuitenkin antaumuksella kaulalle, poskille ja huulille.
– Mä haluun myös osani Jussin aamuseisokista. Venla sanoi vierellämme ja nousi lantioni päälle, ohjasi vielä jäykkänä sykkivän penikseni halukkaan pillunsa uumeniin. Hän alkoi nopean ratsastuksen päälläni ja onnistui saamaan oman orkkunsa ennen kuin pikkuhiljaa väsähtävä elimeni pehmeni ja liukui pois hänen pillunsa puristuksista.

Makasimme jälleen kaikki kolme hikisinä teltan kuumuudessa raukeina kaikkemme antaneina ja saaneina.
Teltassa leijui vahva eroottinen tuoksu - Sperman ja naisellisen lemmennesteen sekoitus.
Ulkopuolelta kuului äkkiä askelia ja naisen ääni.
– Huomenta Sirpa ja Venla. Olisi aika tulla aamupalalle, jos meinaatte lähteä katsomaan viestin loppukahinoita. Tunnin päästä kärki on maalissa.
– Saakeli, se on mutsi, se voi tulla sisään. Siru kuiskasi ja nousi ripeästi ylös, pyyhki kasvonsa läheiseen paitaani ja avasi sisäteltan vetoketjun työntäen vain päänsä ulos. Samalla ulkoteltan vetoketjukin avattiin.
– Kyllä me tullaan ihan heti, kun ollaan saatu kuteet päälle. Siru sanoi hätäisenä äidilleen.
– Oletpa sinä hikinen. Tukkakin on ihan liimautunut otsaan. Onko siellä teltassa noin kuuma? Sirun äiti totesi ihmeissään.
– Mä olin niin kietoutunut pussin sisään ja kun aurinko alkoi paistaa telttaan, niin tämä on kuin sauna. Siru jatkoi edelleen hätäisesti.
– No, tulkaapa kuitenkin pian ennen kuin puuro jäähtyy. Mutta kenenkäs nuo isot lenkkarit ovat ja tuo iso musta reppu tuossa? Sirun äidin ääni oli entistäkin ihmettelevämpi.
– Ne on sen Mäkelän Santun. Se lähti yöllä hieman kiireellä vaihtoon, vaihtoi suunnistuskengät jalkaansa ja jätti tossunsa ja reppunsa tuohon. Lupasi käydä hakemassa kisan jälkeen. Taitaa olla vielä mettässä. Siru keksi lisää satuja äidilleen.

Huuhtelimme vedellä kasvojamme ja pukeuduimme pikaisesti.
– Sä tuut sitten mukaan aamupalalle. Mä keksin jotain selitystä Ellalle, Sirun äidille. Venla sanoi minulle, kun nostin repun selkääni.
Kävelimme ison teltan vierelle, jonka edessä oli katoksen alla pöytä. Siinä oli piirakoita, leipää, kaiken sortin leikkelettä ja munkkeja.
– Huomenta Ella-täti. Venla tervehti pöydän takana häärivää tummaa naista.
– Voiko tää Jussi tulla myös aamupalalle? Hän on mun opiskelukaveri Jyväskylästä ja äsken törmättiin tuossa matkalla. Venla jatkoi.
– Tietenkin voi, kyllä näitä riittää. Otatko puuroa? Sirun äiti kysyi, kun tervehdin häntä oikein kädestä pitäen.
– Kiitos, mutta kahvi ja piirakat riittävät mulle, ja ehkä yksi tuollainen ty… tai siis sokerinen munkki.

Istuimme vierekkäin mutustellen piirakoitamme, kun huomasin, että Sirun äidin katse pysähtyi lenkkareihini ja hän vilkaisi myös vieressäni olevaa reppua. Sitten hän katsoi pitkään ensin Venlaa ja Sirua, mutta ei sanonut mitään.
Söin vielä toisenkin piirakan ja munkin, ennen kuin sanoin tytöille.
– Eiköhän lähdetä etsimään sopiva katselupaikka, kun viestin kärki kuuluu lähestyvän viimeisiä rasteja.
Nousimme ylös, kiitin kohteliaasti Ella-tätiä aamupalasta ja tunsin Sirun äidin katseen selässäni lähtiessämme kohti maalialuetta.
Tiesin jo nyt, että en tainnut syödä viimeistä kertaa Sirun äidin piirakoita aamupalaksi. Ja kuin varmemmaksi vakuudeksi kiedoin käteni Sirun vyötärölle ja työnsin sormeni hänen farkkujensa takataskuun mukavasti keinahtelevan pakaran päälle.
 
vierailija
Osa 2 Lämmittelyä

Venla riisui verkkarinsa heittäen ne teltan nurkkaan ja asettui vatsalleen viereeni. Hänellä olivat ohuet vaalean siniset pikkuhousut, jossa takana oli vain kapea kangaskaistale, jättäen takamuksen herkullisesti näkyviin.
Valutin hieman voidetta hänen jaloilleen ja sivelin sen tasaiseksi kalvoksi iholle. Aloitin tytön jalkateristä, siirtyen sitten pohkeille painaen sormeni tiukasti lihaksen ympärille ja työnsin käsiäni hitaasti kohti polvitaivetta. Sama käsittely toiselle jalalle ja aina, kun sormeni löysi tiukan lihaskimpun, Venlan huulilta pääsin nautinnolta vaikuttava hoihkaisu.
Otin sitten käsittelyyni tytön takareidet. Ensin ulkosyrjältä pakaroille asti ja sitten sisäreisien ihoa liuuttaen kohti kangassuikaleen peittämää uomaa. Venla siirsi jalkojaan hieman enemmän haralleen, jolloin sormeni pääsivät vapaasti liukumaan pakaroilta alas. Aivan kuin vahingossa sormeni työntyi pikkuhousujen kankaan alle ja tunsin sormillani pehmoiset poimut reisien välisessä vaossa ohuen kankaan kätköissä.

Seurasin Sirun ilmettä, kun hän katsoi vierestä sormieni liikettä alemmas reisille ja jälleen kankaan alle. Siru puraisi huuliaan ja näytti jännittyneeltä, ja kun hän vilkaisi minua. Siru istui pohkeittensa päällä, hän laski kätensä polvien väliin ja aina kun käteni liukui Venlan takamuksen päälle ja laskeutui pakaroitten väliin, hän näytti jännittyvän ja puristavan polviaan tiukasti yhteen.
Lopettelin Venlan jalkojen käsittelyn taputtamalla kevyesti reisiä ja pakaroita.
No, eiköhän vaihdeta seuraavat jalat käsittelyyn. Sanoin katsoen Sirua, jonka posket olivat selvästi punoittuneet. Hän laskeutui selälleen, nosti jalkojaan ja riisui shortsinsa sekä kääntyi vatsalleen eteeni. Hänen pikkuhousunsa olivat silkkimäisen kiiltävät ja melko löysät lahkeistaan, joiden reunan alta pilkisti kiinteät puolipallot. Ajattelin, että nuo ovat kai sellaiset hipsterit.
Aloitin voitelemalla jalkaterät ja pohkeet öljyisen kiiltäviksi. Hänen lihaksensa olivat kapeat ja pitkät, selvästi kestävyysjuoksuun sopivat, mutta kireät ja hieromisen tarpeessa.
Sulla on lihakset ihan jumissa, enkä mä uskalla näitä kovin paljoa murjoa, etteivät kipeydy lopullisesti. Varoittelin tyttöä liuttaen käsiäni hänen pohkeitaan alhaalta ylös.
Siirryin sitten hieman lähemmäksi, siirtäen hänen jalkojaan hieman erilleen, että pääsin käsittelemään hänen takareisiensä yhtä kireitä lihaksia. Katselin lähes lumoutuneena tytön pakaroitten kaaria ja niiden välistä pilkottavaa uomaa. Siru tuntui olevan hyvin jännittynyt sormieni lähestyessä pikkuhousujen peittämiä sopukoita. Kun työnsin käsiäni pakaroille, hän jännitti ne hetkellisesti, mutta vähitellen hän rentoutui, kun jatkoin hierontaani alas sisäreisille ja takaisin ohuen kankaan peittämään vakoon.
Nyt voisit vielä kääntyä selällesi, niin saan nuo sinun etupuolen lihakset hieman rennoimmiksi.
Siru kääntyi, hänen ilmeensä oli jännittynyt ja hän sulki silmänsä aloittaessani jalkateristä hieronnan ylös polviin ja reisille. Hieroin varsinkin reisien sisäpuolen pitkiä lihaksia. Sormeni liukuivat ylös pikkuhousujen alle ja uskaltauduin koskettamaan tytön häpykumpareen päältä alas lyhyeltä tuntuvan karvoituksen päältä edelleen reisien väliseen uomaan ja takaisin alemmas reisille. Toistin liikkeen uudelleen koskettaen hänen vakoaan hieman sisemmältä ja vielä kerran, että sormeni liukui häpyhuulien kosteaan väliin. Siru jännittyi siitä, mutta ei tehnyt elettäkään estääkseen hierontaani.

Seurasin myös Venlan ilmettä, kun kosketin Sirun sylin sopukoita. Hän hymyili istuessaan räätälin asennossa kädet sylissään sormien tehdessä pientä liikettä pikkuhousujen ja paljaan ihon välimailla.
Eiköhän nyt suurimmat jännitykset ole lihaksista lauenneet. Taputtelin Sirun reisiä hellästi molemmin käsin ja vielä lopuksi työnsin sormillani pitkin jalkoja nilkasta nivusiin ja takaisin. Otin Venlan antaman pyyheliinan ja kuivasin käteni ja sirun jalat siihen. Sirukin nousi istumaan oikoen paitansa helmaa alas.
Sulla oli melko tiukat otteet sormissasi, pääsenköhän mä huomenna edes kävelemään. Siru sanoi ravistellen reisiensä lihaksia käsillään.
Nyt niitä pitäisi vielä hieman venytellä, niin ne palautuisivat nopeammin. Venla tiesi kertoa - varmaankin kokemuksesta.
Entäs mikä onkaan sitten se sun voittajapalkintos? Venla jatkoi katsoen mua kysyvästi.
Sehän vois liittyä vaikka siihen venyttelyyn. Vaikka siten, että Venla kun hävisi munkkikisan, suorittaa varsinaisen työn ja Siru, kun hieman parempi saa nauttia Venlan käsittelystä ja minä tietenkin saan vaan katsella teidän upeita urheilijan vartaloitanne. Ja sitten vielä yksi palkinnon erikoisehto, teidän on hieman kevennettävä tuota turhan kiristävää vaatetustanne.
Miten tätä enää voisi keventää, eikä nää kiristä mistään. Siru hätääntyi näyttäen löysää paitaansa ja katsoi ensin minua ja sitten Venlaa.
Sehän sovittiin, että kapteeni käskee ja alaiset tottelevat. Venla totesi ja veti T-paitansa päänsä yli, nousi polvilleen ja ujutti pikkuhousunsa alas ja edelleen heittäen ne teltan nurkkaan.
Siru katsoi mua vielä hieman ihmeissään, mutta tarttui sitten paitansa helmaan ja nykäisi sen pois samaan kasaa Venlan kuteiden kanssa ja laskeutui sitten vatsalleen makuupussinsa päälle. Venla siirtyi hänen jalkojensa väliin kumartui Sirun vartalon yläpuolelle, laski kätensä kaverinsa hartioille ja alkoi liuuttaa käsiään pitkin selkälihaksia alas, tarttui mennessään Sirun pikkuhousujen vyötärönauhasta ja veti ne pakaroitten yli reisille ja edelleen nilkkoihin. Sirun ihastuttava vartalo oli edessäni ilman rihmankiertämää. Pillun kostuneet ja punoittavat huulet pilkottivat avoimien reisien välissä. Venla käsitteli Sirun lihaksia venyttäen niitä tottuneesti eri suuntiin.

Venla siirtyi välillä käsittelemään hartioita ja selkää, mutta palasi jälleen pakaroitten ja reisien väliseen uomaan. Venla tiesi mitä teki, hän halusi poistaa Sirun estoja ja kiihottaa tämän eroottiset halut äärimmilleen.
Venlan sormet valuivat hitaasti pakaroitten vakoa alas häpyhuulien väliin. Samalla hän katsoi minua kostuttaen kielellään huuliensa kaaria.
Eikös Jussi sullekin tule hieman kuuma noin paksusuissa tamineissa? Venla sanoi, aivan kuin vaatien minuakin riisumaan paita ja bokserit pois.
No, kyllähän tää nostaa hien pintaan ja punan poskille, joten mikä ettei. Totesin ja heitin pois paitani ja riisuin bokserini, jonka kätköissä kaluni oli täydessä tanassa. Istuin aivan Sirun vierellä, kun Venla pyysi Sirua kääntymään selälleen.
Käännyhän Siru, niin näät miten komea antiikin veistos istuu vierelläsi. Ainoa ero Adoniksen patsaaseen on sen pikku naperon nouseminen juhlallisempaan kuntoon.
Siru kääntyi, katsoi minua ja seisovaa kaluani. Venla kumartui jälleen Sirun vartalon ylle, ympäröi tämän rinnat käsillään ja valutti ne sitten alas vatsalle ja pallean yli häpykummulle ja halusta paisuneitten huulien rakoon. Venla pyöritti hetken sormillaan Sirun klitorista, antoi sitten sormensa luisua syvemmälle pillun vakoon.
 

Yhteistyössä