Ei meidänkään tytön nimi kalenterista löydy, mutta netistä katsoin erikoisten nimien nimipäivälistaa ja sieltä löytyi =)Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Lapsilla on vähän nihkeesti noita nimipäiviä, joten ei suuremmin juhlita. Seniorilla on ruotsalaisessa kalenterissa nimi, ja sinä päivänä juhlitaan omalla porukalla molempien lasten yhteiset nimipäivät, eli ostetaan esim. leivokset tai jotain muuta herkkua. Siinäpä se.
Omia nimppareitani ei juhlita, perhe muistaa tekstarein tai kortilla. =)
Hiih, ihanaa kun kisuillakin nimpparit! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:Oman perheen kesken pientä herkuttelua, lapselle ostetaan nimipäivälahja, mies ostaa minulle yleensä kukkia ja minä miehelle jotain pientä kivaa.
Vilho -kissamme nimppareille tulee aina persialaismirri Susu ja ne vasta hienot juhlat ovatkin!
Hei kiitti! Sieltähän löytyi myös tuo meidän Juniorikansalainen, eli saatiin hänellekin epävirallinen nimipäivä.Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Ei meidänkään tytön nimi kalenterista löydy, mutta netistä katsoin erikoisten nimien nimipäivälistaa ja sieltä löytyi =)Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Lapsilla on vähän nihkeesti noita nimipäiviä, joten ei suuremmin juhlita. Seniorilla on ruotsalaisessa kalenterissa nimi, ja sinä päivänä juhlitaan omalla porukalla molempien lasten yhteiset nimipäivät, eli ostetaan esim. leivokset tai jotain muuta herkkua. Siinäpä se.
Omia nimppareitani ei juhlita, perhe muistaa tekstarein tai kortilla. =)
Me ei juhlita nimipäiviä ollenkaan. Ei ole tapana. Mutta kyllä ajattelin vohvelit silti paistaa pojan nimipäivän kunniaksi, joka on muuten tänään.. Mutta mikä voi olla teidän tytön nimi, jos kerta tänään nimipäivä?Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:No niin! Mä jo luulin, että meidän perhe on ainut kun kaikki suvun ulkopuoliset tuntuvat ihmettelevän ja jopa katsovat pahalla kun juhlimme!
Tänään on meidän tytön eka nimipäivä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Me ei juhlita nimipäiviä ollenkaan. Ei ole tapana. Mutta kyllä ajattelin vohvelit silti paistaa pojan nimipäivän kunniaksi, joka on muuten tänään.. Mutta mikä voi olla teidän tytön nimi, jos kerta tänään nimipäivä?Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:No niin! Mä jo luulin, että meidän perhe on ainut kun kaikki suvun ulkopuoliset tuntuvat ihmettelevän ja jopa katsovat pahalla kun juhlimme!
Niin justiin, mä jo ajattelin et ei kai sentään Lyly :| Ku meidän poika Pyry, ja se ainaki todellakin pojan nimi..Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Me ei juhlita nimipäiviä ollenkaan. Ei ole tapana. Mutta kyllä ajattelin vohvelit silti paistaa pojan nimipäivän kunniaksi, joka on muuten tänään.. Mutta mikä voi olla teidän tytön nimi, jos kerta tänään nimipäivä?Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:No niin! Mä jo luulin, että meidän perhe on ainut kun kaikki suvun ulkopuoliset tuntuvat ihmettelevän ja jopa katsovat pahalla kun juhlimme!
Meidän tytön nimi on Lumia, eli löytyy siis erikoisten nimien nimipäivälistasta =)
Kiitoksia ja onnittelut sinnekin! :flower: Mä arvasin, että Pyry. Ajattelin että ei kai Lyly :ashamed: Mut joo, Pyry ja Lyly tosiaankin poikien nimiä...Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Niin justiin, mä jo ajattelin et ei kai sentään Lyly :| Ku meidän poika Pyry, ja se ainaki todellakin pojan nimi..Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Me ei juhlita nimipäiviä ollenkaan. Ei ole tapana. Mutta kyllä ajattelin vohvelit silti paistaa pojan nimipäivän kunniaksi, joka on muuten tänään.. Mutta mikä voi olla teidän tytön nimi, jos kerta tänään nimipäivä?Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:No niin! Mä jo luulin, että meidän perhe on ainut kun kaikki suvun ulkopuoliset tuntuvat ihmettelevän ja jopa katsovat pahalla kun juhlimme!
Meidän tytön nimi on Lumia, eli löytyy siis erikoisten nimien nimipäivälistasta =)
Kaunis nimi teidän tytöllä, onnittelut nimipäivänä :flower: