Juhlin yhden illan, mutta krapulat venyy 3-4 päiväisiksi?! Mitä ihmettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Minun ongelmat on krapuloiden kesto! On se kumma kun jos kerran kuussa ottaa ja enpä juo itseäni mihinkään konttaus kuntoon niin krapulat kestää sen 3-4 päivää! Mistä ihmeestä tämä johtuu? Nyt perjantaina tuli juhlittua, mutta lopetin jo kahdelta ottamisen yöllä. No liskojen yö seurasi vasta nyt su-ma välisenä yönä ja edelleen on väsymystä, ölköä oloa ja rintalastassa paineen tunnetta. Onko se totta että iän myötä krapuloiden kestotkin muka pitenee? No yksi päiväisiksi tää alkaa olemaan jo melko ärsyttävää!

[QUOTE="vieras";27068204]Kyllä se niin tahtoo olla. Kauemmin kestää toipua, kun ikää tulee.[/QUOTE]Tosi.
Myoskin jos juo useimmen niin krapulat ei kesta niin kuan.

Kyllä minusta tuossa on jotain hämärää. Mulla ikää 45 vuotta. Juon erittäin harvoin kännit, alle 5 kertaa vuodessa ja krapulasta selviän päivässä.

Ei todellakaan monipäiväiset krapulat kuulosta normaalilta.

[QUOTE="vieras";27068204]Kyllä se niin tahtoo olla. Kauemmin kestää toipua, kun ikää tulee.[/QUOTE]

Joo, mä pelkään sitä päivää, kun mulle tulee edes yhden päivän krapula. Vielä ei oo onneks tarvinnu kokea.

Minun ongelmat on krapuloiden kesto! On se kumma kun jos kerran kuussa ottaa ja enpä juo itseäni mihinkään konttaus kuntoon niin krapulat kestää sen 3-4 päivää! Mistä ihmeestä tämä johtuu? Nyt perjantaina tuli juhlittua, mutta lopetin jo kahdelta ottamisen yöllä. No liskojen yö seurasi vasta nyt su-ma välisenä yönä ja edelleen on väsymystä, ölköä oloa ja rintalastassa paineen tunnetta. Onko se totta että iän myötä krapuloiden kestotkin muka pitenee? No yksi päiväisiksi tää alkaa olemaan jo melko ärsyttävää!

Mulla on aivan sama juttu. Krapulat kesti 3-4 päivää. Se on tehnyt tehtävänsä ja en ole nyt pariin vuoteen juonut alkoholia. Ei taida olla mun juttu. Liian kova "lasku" yhden illan huvista.

tutkituta ittes vielä kun voit. eräällä tutulla alkoi noin ja kohta huomas että ei kestänyt suolaa yhtään (suolakurkkuviipale valmisvoileivän välissä), vaan siitä iski järkky päivien huono olo. lopulta selvis, että munuaisissa oli vikaa.

No ikää minulla on vasta 27 vuotta. Syön krapulassa paljon, kun tulee se hetki silloin etten saa ähkyä vaikka söisin itse hevosen. Lääkkeitä en käytä. Launataina ja sunnuntaina kävin ulkoilemassa ja tänäänkin olen käynyt..olo tietty helpottaa päivä päivältä, mutta ei tuo liikunta vaan minun kohdallani vähennä sitä krapulaa tai ruokailu tms. Kai se määrä on sitten niin suuri mitä juon, mutta enpäs humaltunut edes mihinkään "kuntoon" vaan ihan muistan jokaisen hetken enkä edes örveltänyt koska ei oikein ole minun tapaistani. Pitisi kai vetäistä kahden päivän putki. Kun olen huomannut sen että jos juon pari päivää niin krapula on ehkä sen yhden päivän. Outoa mutta kääntyy juuri nurinkurin.

Hei sulla ne kestää vaan pari kolme päivää, mulla taasen darra kestää vähintään viikon. Sen takia en enää edes juo itseäni humalaan. Sen pari voin ottaa, mut siihen jätän jo ihan suosiolla. Ja yleensä olen kuskina jolloin en edes ota sitä yhtä.

Eipä se kivalta tunnu kun vielä muutama vuosi sitten kun otti kunnolla ni darraa ei välttis ees ollu seuraavana päivänä.
Vanahaks täsä on tullu ei auta muut ko myöntää se itelleen. :D

Vanhentukaa ja rapistukaa te muut vain rauhassa. Minä tuhosin tuossa yhtenä päivänä yli litran viskiä... kaatamalle ne viemäriin. Pari viinipullo laitettiin jääkaappiin, mutta sinne ne ovat jääneet. Pitääkin muistaa perjantaina ehdottaa viinin nauttimista. Ehkä saisimme yhden pullon juotua sunnuntai-iltaan mennessä.

Juotko varmasti tarpeeks, saatko suoloja tarpeeks? Kantsii kokeilla palautusjuomia. Ja vitamiinilisää+särkylääkettä ENNEN kun alat juomaan. Ja vettä drinksujen välissä tai ainakin ennen kun menet nukkumaan (taisit sitä palautusjuomaa).

Sillä kysyin nuita syömisiä kun täällä jotkut kertoo syövänsä krapulaan tyyliin hedelmiä ja jogurttia...

Mulla myös tulee yhden illan juomingeista (4-7 annosta alkoholia) järkyttävä krapula, oksentelen, päätä särkee, itkettää ja ahdistaa, en kykene edes nukkumaan olon kohentamiseksi. Se on vaan kärsittävä. Seuraavat 2 päivää menee myös epämukavissa oloissa, ei huvita mikään, ei jaksa mitään eikä saa nukuttua öitään kunnolla. Ei ole sen arvoista juominen/tyttöjenilta enää, kun 3vrk kärsin seurauksista. Ja mulla on muuten myös sama, et jos juon 2 päivää peräkkäin (en siis heti aamusta kittaa vaan vasta iltapäivällä) niin se krapula on helpompi eikä kestä niin kauaa, kuin 1 päivän juomisesta. Mutkun ei huvita semmoset 2 päivän juomiset kun ei se alkoholin vaikutus niin kovin erikoinen ole tai nautinnollinen varsinkaan, pöhnä ja väsymys ei ole mulle iloisia juttuja.

Riippuu siitä miten paljon juon ja kuinka pitkään valvon. Jos menen 4.00 mennessä nukkumaan enkä juo hirveästi niin seuraavana päivänä ei ole mitään. Jos valvon myöhempään niin seuraava päivä menee nukkuessa.
46v.

Yhteistyössä