juhlien järjestäminen.. Vinkkejä kaipaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja?

Vieras
Eli miehelle pitäs järjestää 30v juhlat, vieraita tulee 10-20.. Kotona oli tarkoitus alottaa, ja sitten siirtyä kaupungille juhlimaan. Eli mitä tarjottavia ja kuinka paljon varata? Boolia olin ajatellut, mutta määrä? Ja patonkia tms? Entäs mitäs ohjelmaa sitä voisi keksiä? Meillä kerrostalossa 3h+ keittiö, eli tilaa ei hirmusesti ole.. tila olis kiva vuokrata, mutta budjetti tulee vastaan :(

jos kaipaat ohjelmaa, mene nettisivuille virikekirjat.fi siellä on sellainen kirja ku järjestä juhla. Siellä on ihan sikapaljon kaikkea ohjelmaa ja vinkkejä eri juhliin! Itse olen kirjan avulla vetänyt jo monet juhlat!

jatkanpa tätä kysymystä sillain, että miten järjestää niin että juhlat tosiaan tulee yllätyksenä? Onko kukaan järjestänyt? vietiinkö syntymäpäiväsankari jonnekkin siksi aikaa, ja kun tuli takaisin niin tarjottavat ja vieraat esillä? vai miten? vinkkejä kaipaan..

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
jos kaipaat ohjelmaa, mene nettisivuille virikekirjat.fi siellä on sellainen kirja ku järjestä juhla. Siellä on ihan sikapaljon kaikkea ohjelmaa ja vinkkejä eri juhliin! Itse olen kirjan avulla vetänyt jo monet juhlat!

tuo sivu minkä löysin oli vain sivu jolta voi tilata kyseisen kirjan... sellaistako sivua tarkoitit?

Minä järjestin miehelleni yllärijuhlat kun hän täytti 30.
Soittelin kaverinsa läpi ja varasin heille värikuulasotahallin.
Vein sankarin sinne ja jätin kavereidensa kanssa räiskimään.Sillä aikaa laitoin kotona sapuskat,boolit ja muut juomat valmiiksi jonka jälkeen hain sankarin takaisin kotiin.Sitten pakkasin pojan autoon ja lähdimme "evakkoon" ku ukot jäi saunomaan ja juhlimaan.
Kukaan ei ollut tota värikuulasotaa aiemmin kokeillut ja oli kuulemma ollut tosi hauskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Minä järjestin miehelleni yllärijuhlat kun hän täytti 30.
Soittelin kaverinsa läpi ja varasin heille värikuulasotahallin.
Vein sankarin sinne ja jätin kavereidensa kanssa räiskimään.Sillä aikaa laitoin kotona sapuskat,boolit ja muut juomat valmiiksi jonka jälkeen hain sankarin takaisin kotiin.Sitten pakkasin pojan autoon ja lähdimme "evakkoon" ku ukot jäi saunomaan ja juhlimaan.
Kukaan ei ollut tota värikuulasotaa aiemmin kokeillut ja oli kuulemma ollut tosi hauskaa.

minkä hintainen tämä tällänen on? tahtoisin just jotain hauskaa toimintaakin järjestää, mutta rahaa ei kauheasti ole :( eikä autoa että pystyisi kuskailemaan minnekkään..

Voih.Siitä jo neljä vuotta joten en yhtään muista.
Kaikki kaverit maksoivat itsensä sinne pelaamaan eli minä vain varasin hallin,keräsin rahat ja maksoin sen pois.
Meilläkään ei mikään ihan hirveä budjetti ollut (nuo juomat kun tuli jo maksamaan aika paljon kun useampi korillinen piti ostaa) mutta jos olisi ollut niin olisin halunnut maksaa miehelle laskuvarjohypyn =)
Niin ja jos teillä ei ole autoa niin voithan pyytää että joku miehesi kavereista tulisi sankarin noutamaan.
Google vaan töihin niin löytyy kaikkea kivaa =)

Yhteistyössä