Juhlat ilman lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jaana"

Vieras
Ollaan miehen kanssa pitämässä kesäpirskeet ja laitettiin ystäville kutsut, että juhlat on aikuisille. Eiköhän vaan yksi ystävistäni soittanut ja kertoi, kuinka eivät saa lastenvahtia, että meinaavat ottaa vauvan ja leikki-ikäisen muksun matkaan. Samainen henkilö aikoinaan piti omat häät lapsettomina, enkä silloin saanut itse lapsenvahtia omilleni, vaan JOUDUIMME jäämään kotiin. Myöhemmin kyllä kuulin, että joillakin vierailla oli ollut lapsia mukana, mutta minusta kutsussa ilmoitettua pyyntöä pitää noudattaa. Voihan piip, meinaa aikuisten omat pirskeet mennä ihan poskelleen, jos mukana on junioreita. Kertokaa nyt, miten tämän jutun aloittanut "lammas" voi ystävälleen nätisti, ilman välejen menemistä kertoa, että ei-kiitos-lapsia-aikuisten-juhliin?

Sanomalla, että tällä kertaa on tarkoitus järjestää aikuisten kemut, ei lasten. Muidenkaan lapset eivät ole paikalla, niin olisi epäreilua, jos heidän lapsensa olisivat.

sano, että kukaan muukaan ei tuo lapsia ja juhlat sen luonteiset, että vain aikuisille (alkoholia jne. ) lapsille ei ole tarjoilua jne. Itse en ymmärrä miksi ihmeessä pitää vielä soittaa, vaikka kutsussa selvästi asia ilmaistaan. Miksi ei jää suosiolla pois jos ei ole hoitajaa lapsille. Ääliömäistä!

Mä soitin ystävälle ja kerroin, että ollaan oikeasti pitämässä juhlat aikuisille, eikä lapsia toivota mukaan. Tarjoiluja ei myöskään ole tarkoitettu pienille. Tästäkös ystäväni vetäisi kokonaisen herneenpalon nenäänsä. Puhelu päättyi-SLÄM! Juuri näin en toivonut käyvän :/

Yhteistyössä