Juhlallisimmat juhlapaikat Turussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja T.Urku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

T.Urku

Vieras
Turun akatemiatalo Turun akatemiatalo Akatemiatalo – Wikipedia lienee yksi juhlavimmista paikoista viettää häitä ym. juhlia Turussa. Siellä ovat vierailleet Ruotsin kuninkaalliset, Suomen poliittinen kerma, vapaamuurarit ym. ja pitäneet häitä Turun isokenkäiset. Onhan se kallis, mutta edullisempi kuin esim. VPK-talo. Lisäksi selviää yhdellä virastomestarilla ja voi tilata pitopalvelun muualta tai hoitaa sen itse. Laittakaapa muita juhlallisia Turun ykkösjuhlamestoja, jotka hakkaisivat Turun akatemiatalon.

Turun akatemiatalo Turun akatemiatalo Akatemiatalo – Wikipedia lienee yksi juhlavimmista paikoista viettää häitä ym. juhlia Turussa. Siellä ovat vierailleet Ruotsin kuninkaalliset, Suomen poliittinen kerma, vapaamuurarit ym. ja pitäneet häitä Turun isokenkäiset. Onhan se kallis, mutta edullisempi kuin esim. VPK-talo. Lisäksi selviää yhdellä virastomestarilla ja voi tilata pitopalvelun muualta tai hoitaa sen itse. Laittakaapa muita juhlallisia Turun ykkösjuhlamestoja, jotka hakkaisivat Turun akatemiatalon.

Turun Linna

[QUOTE="sammakko";23412478]Vanhan suurtorin tilat, raatihuone sun muut.[/QUOTE]

Vanhan suurtorin tilat ei ole kovin juhlallisia -siis vaikkapa Akatemiantaloon verrattuna. Upseerikerhokin on juhlallisempi. Turun linna jo onkin mainittu.

Kesäaikaan lisäisin vielä Ruissalon pitsihuvilat. Ovat toki aivan eri tavalla hienoja, juhlallinen saattaa olla väärä sana. Ehkä hienostunut ja romanttinen kuvaisi paremmin?

Turun akatemiatalo on juhlallisin, itsekin siellä naimisiin.

Plussat:

Tila on todella iso suuriinkin häihin.

Suuri aulatila tuloseremonioihin.

Pöytäjärjestelyt voi suunnitella vapaasti ja ne hoidetaan virastomestarien toimesta ennakkoon samalla hinnalla.

Keittiössä on useita jääkaappeja, ja lisää voi tuoda itse.

Vain yksi virastomestari on pakollinen ottaa, ja narikkaan saa tarvittaessa toisenkin. Virastomestari valvoo naulakkoja aulassa ja poistaa mahdolliset häiriköt.

Virastomestarin saa tarvittaessa ja sovittaessa olemaan paikalla myös klo. 02.00 jälkeenkin arkena ja viikonloppuna.

Pitopalvelun voi valita vapaasti, tai hoitaa itse.

Alkoholitarjoilu vapaa ja itse järjestettävissä.

Kunnon vessat.

Ulkotulet saa pyydettäessä samaan hintaan.

Suuri esiintymislava bändille ja taukotilat takahuoneessa.

Tanssilattiatilaa tarpeen mukaan.

Salin tarpeistosta löytyy valkokangas (videotykkiesityksiin), mikrofoni ja kaiuttimet. Hyvä äänentoisto ja kuuluvuus.

Roskien poisvienti hoidetaan samaan hintaan.

Tilassa saa erittäin juhlallisia valokuvia ja videoita hääparista.

Yhteistyössä