juhla- asu juhliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja roxanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

roxanne

Vieras
Juhla-asu firman iltajuhliin!?
Mun pitäis miehen kanssa mennä firman juhliin ens kuussa ja kutsussa lukee juhla-asu. Juhlat alkaa klo 18 ja loppuu 24. Siellä on juhlaillallinen, ohjelmaa ja tanssia..
Minkälainen puku tonne pitää laittaa?! mies tietysti laittaa tumman puvun :) iltapuku varmaanki pitää hommata tähän aikaan vuodesta on jo kylmä niin mitä voi laittaa iltapuvun päälle tuskin tavallista takkia voi laittaa :O taitaa vararikko häämötellä ostosten jälkeen :O

Nykyään on ihan nättejä bolerotyyppisiä jakkuja iltapuvun päälle. tai sitten laita joku huivi hartioille.
Ei välttämättä ole vararikon paikka. Itse olen huutanut paljon asuja esimerkiksi eBaysta ja yhden iltapuvun huusin huutiksesta.
Ja joskus löytöjä tekee ihan Vero Modastakin tai vastaavasta kaupasta, erityisesti pikkujoulusesongin aikaan.

Sillä vaan kysyin kun intrasta löytyy tarkennettu pukeutumisohje ja sen mukaan juhlaleninki tai housu/jakkupuku on ihan OK vaatetus, ei ole pakko olla mikään iltapuku.

täällä myös menossa juhliin,ostin nyt pähkäilytäni ( kun halvalla löysin :D ) ihan pitkän iltapuvun mut e on kyllä tosi simppeli,tummanvihreä.kalliimmaksi olis tullut ostaa lyhyempi : D
Kerrankin saa llaittaa pitkän puvun : ) (ainakin näin olen ymmärtänyt) hetken pohdin vanhaa mekkoani joka olisi kyllä värilttän passannut,mutta latistaisi omaa juhlafiilistä olla samassa mekossa kuin ainakin viisissä muissa juhlissa.(kaiken lisäksi melko lyhyt)
Minkälaisia pukuja/mekkoja olette hankkineet
lahti, here i come : D

Olen mieheni kanssa menossa 100-vuotisjuhliin huomenna ja ajattelin laittaa pitkän mustan iltapuvun kun kerrankin on juhlat johon sellaisen voi laittaa. Onhan nyt kylmähköt kelit mutta kait sitä voi juhlien takia yhden ehtoon kärvistellä, huivi hateille ja menoks.

Hei,mä olen vielä ihan kahden vaiheilla...oliko puku mielestäsi pitkä musta juhlapuku liikaa ? Oliko edes jollain muulla pitkä iltapuku? Hmm pohdituttaa kun lukee että juhlaleninki mutta gaalapuvussa harkitse vielä...hmmm : / mikä sitten on gaalapuku...hmm..