Juhannuksen vietto ongelma tämäkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapuva

Vieras
Olen jutellut aiemmin ystäväni kanssa, että hän ja hänen lapsensa tulisivat meille juhannusaattoa viettämään, olisivat ihan yökylässäkin. No, tänään tapasin erään pitkäaikaisen nettituttavuuden, miehen siis. Ja *box* ihastuimme, tosin sitä oli jo ilmassa ennen live-tapaamistakin. No, haluaisin kyllä viettää aikaa hänenkin kanssa ja ajattelin pyytää myös häntä meille juhannuksena. Mutta tiedän kokemuksesta, ettei tämä ystäväni tule tätä hyväksymään, on tykännyt joskus huonoa jos ollaan oltu liikenteessä ja sit samalla tavannut jotain miestä. Pelkään, että hän sit peruu koko tulonsa, jos kerron, että haluaisin kutsua tämän uuden miehen myös meille :( Mitä tehdä?

No jos oot jo sopinut tuon ystäväsi kanssa, niin pitäisin siitä kiinni. Ja sitten, kun lähtevät, tapaisin sitä miestä. Siis jos kerran jo etukäteen tiedät, ettei ystävällesi sovi, että mies tulee yhtä aikaa.

Mut pakko sanoa, et tässä tapauksessa ymmärrän myös ystävääsi. Usein on äääääääärimmäisen tylsää katsella "vastarakastunutta" paria. Siis ulkopuolisena se jatkuva kiehnääminen ja se alkuajan ihastus vaan alkaa ärsyttää. =)

Tänään tapapsit ekaa kertaa jonkun miehen? Ja nyt sitten et pysty olemaan näkemättä häntä juhannusaattona? Jotain rajaa sentään. Kyllä mä ainakin sun kaverinas oisin vaivautunut ja tympiintynytkin, jos sä kutsuisit mut teille yökylään ja sitten samala pyytäisit jonkun randomin miehen sinne myös.

No jos itse olisin menossa ystäväni luokse juhannusta viettämään, ja hän sopisi samalle illalle netistä treffit, niin olisin kyllä loukkaantunut. Tapaa se mies vaikka seuraavana päivänä?

Yhteistyössä