I Iita Vieras 07.08.2010 #2 Kenties Mäntyharjulla? Ihmettelin kun tuola kylällä oli sydän kylttejä ympäriinsä. Liekkö sit Juhan ja Piian?
Kenties Mäntyharjulla? Ihmettelin kun tuola kylällä oli sydän kylttejä ympäriinsä. Liekkö sit Juhan ja Piian?
V vieras Vieras 07.08.2010 #5 Kuulin että Toivolan maamiesseuralla, vihkiminen varmaan kuitenkin Mäntyharjun kirkossa?
I Iita Vieras 07.08.2010 #7 Ootko sinäkin muuten Mäntyharjula? Heräs uteliaisuus, jos samalta paikkakunnalta muitakin täälä palstailee =)
Ootko sinäkin muuten Mäntyharjula? Heräs uteliaisuus, jos samalta paikkakunnalta muitakin täälä palstailee =)
V vieras Vieras 07.08.2010 #8 En tiennytkään että Juha ei kuullu kirkkoon, en ole itse Mäntyharjulta, oon kyllä käynyt siellä usein ja joitakin tunnen sieltä!
En tiennytkään että Juha ei kuullu kirkkoon, en ole itse Mäntyharjulta, oon kyllä käynyt siellä usein ja joitakin tunnen sieltä!
I Iita Vieras 07.08.2010 #9 Monessa paikassa ollu juttuu ettei kirkkoon kuuluis ja sen takia ei kirkossa vihittäisi, mutta voihan minä olla väärässäkin. Minä en taas täältä Mäntyharjulta tunne juuri ketään, sen verran vähän aikaa asustellu vasta täälä.
Monessa paikassa ollu juttuu ettei kirkkoon kuuluis ja sen takia ei kirkossa vihittäisi, mutta voihan minä olla väärässäkin. Minä en taas täältä Mäntyharjulta tunne juuri ketään, sen verran vähän aikaa asustellu vasta täälä.