Juha Ahvio puhuu youtubessa islamin invaasiosta Suomeen

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
eiköhän mulla oo parempaa tekemistä, kun katsella jonkun tuntemattoman hihhulin tubevuodatuksia. :ROFLMAO:

ajatteletko ap, että isis lopettaa toimintansa jos me katellaan tubevideoita.
vai miten ajattelit hyötyväsi?

vierailija
Kaverin tausta on sley ja pathmos jne, voimakasta homofobiaa ja muutakin hysteriaa. En ihan sinisilmäisesti luottaisi hänen islam -näkemyksiinsä. Törkeästi sanon: ei kannata kuunnella videota.

eiköhän mulla oo parempaa tekemistä, kun katsella jonkun tuntemattoman hihhulin tubevuodatuksia. :ROFLMAO:

Miksi kommentoit, jos et edes tiedä mitä videossa puhutaan? Eipä siinä muuten paljoa katselemista ollut, siinä varmaan syy miksi nauhoite ei sulle maistu?

Tuo mitä Ahvio puhuu, on ihan asiaa. (En tosin ole samaa mieltä siitä, että edes kaikkia kristittyjä tulee auttaa, tuomalla heidät tänne. Olen enemmän sillä kannalla, että apu annetaan heidän kotimaihinsa, tänne eivät kaikki mahdu. Se on sanomattakin selvää.)
Tuota samaa on puhuttu jo pitkään muualla. Nyt vasta Suomessa.

Tuosta käy hyvin ilmi, miten sinisilmäisiä ihmiset ovat....jopa ihan viimeiseen saakka.

Jotenkin niin käsittämätöntä, kun itse on nähnyt tuon asian lähes alusta asti juurikin islamin levittäytymisenä, etteivät muut ihmiset halua edes uskoa moiseen. Muttä syykin on selvä. Juuri sinä kenen viestiin vastaan, olet sellainen joka ei halua tietää totuutta. Suljet mielummin silmäsi ja korvasi.

Järkevä ihminen on tietoinen ympärillään tapahtuvista ilmiöistä ja asioista. Se opetetaan jo peruskoulussa. :attenntion:
Uteliaisuus on ihmisen perusluonteen piirre.
Älä anna ylpeyden tulla totuuden tielle. Auttamishalu on aina hyvä asia, mutta auttaminen pitää tehdä järkevästi, järkeä ei tule kadottaa siinä matkalla. Ei ole mitään järkeä tehdä Euroopasta yhtä isoa kehitysaluetta saati yhtä isoa kalifaattia!

Suosittelen sinulle lämpimästi kuuntelemaan tuon.
Olisi erittäin mielenkiintoista lukea argumenttejasi.:)

vierailija
Miksi kommentoit, jos et edes tiedä mitä videossa puhutaan? Eipä siinä muuten paljoa katselemista ollut, siinä varmaan syy miksi nauhoite ei sulle maistu?

Tuo mitä Ahvio puhuu, on ihan asiaa. (En tosin ole samaa mieltä siitä, että edes kaikkia kristittyjä tulee auttaa, tuomalla heidät tänne. Olen enemmän sillä kannalla, että apu annetaan heidän kotimaihinsa, tänne eivät kaikki mahdu. Se on sanomattakin selvää.)
Tuota samaa on puhuttu jo pitkään muualla. Nyt vasta Suomessa.

Tuosta käy hyvin ilmi, miten sinisilmäisiä ihmiset ovat....jopa ihan viimeiseen saakka.

Jotenkin niin käsittämätöntä, kun itse on nähnyt tuon asian lähes alusta asti juurikin islamin levittäytymisenä, etteivät muut ihmiset halua edes uskoa moiseen. Muttä syykin on selvä. Juuri sinä kenen viestiin vastaan, olet sellainen joka ei halua tietää totuutta. Suljet mielummin silmäsi ja korvasi.

Järkevä ihminen on tietoinen ympärillään tapahtuvista ilmiöistä ja asioista. Se opetetaan jo peruskoulussa. :attenntion:
Uteliaisuus on ihmisen perusluonteen piirre.
Älä anna ylpeyden tulla totuuden tielle. Auttamishalu on aina hyvä asia, mutta auttaminen pitää tehdä järkevästi, järkeä ei tule kadottaa siinä matkalla. Ei ole mitään järkeä tehdä Euroopasta yhtä isoa kehitysaluetta saati yhtä isoa kalifaattia!

Suosittelen sinulle lämpimästi kuuntelemaan tuon.
Olisi erittäin mielenkiintoista lukea argumenttejasi.:)
(y)(y)(y)(y)(y)(y)

vierailija
Jos on uskova niin silloin pitää käsittää asia niinkuin se todellisuudessa on: Jumala on sallinut eri uskoisten tulla Suomeen, että he kuulisivat evankeliumin ja pelastuisivat. Jumala rakastaa ihan yhtä lailla islaminuskoisia.
Noita ihmisiä pitää evankelioida eikä inhota ja pelätä...

vierailija
Jos on uskova niin silloin pitää käsittää asia niinkuin se todellisuudessa on: Jumala on sallinut eri uskoisten tulla Suomeen, että he kuulisivat evankeliumin ja pelastuisivat. Jumala rakastaa ihan yhtä lailla islaminuskoisia.
Noita ihmisiä pitää evankelioida eikä inhota ja pelätä...
Muutenkin suomalaiset voisivat aivan hyvin alkaa tehdä joukkoitsemurhia jotta tänne mahtuisi enemmän turvapaikanhakijoita. Kuka alkaisi puuhata ensimmäistä joukkolähtöä?

vierailija

Typerinkin vasemmistosuvakkipässi ymmärtää että Eurooppaan on otettu aivan vääriä ns pakolaisia, tänne on tullut miljoona elintasopakolaista ja ne oikeat pakolaiset ovat edelleen hädänalaisia.Ovat varmasti kiitollisia.

vierailija
Erittäin hyvä puhe. Jokaisen kannattaisi katsoa tuo vaikka pätkittäin, kun on sen verran pitkä. Todella painavaa asiaa ja hyvin neutraalisti esitettynä.
Jotta mä jaksaisin katsoa kenenkään kotivideota mistään politiikasta, niin pitäisi tietää kuka tämä henkilö on. Nyt vaikuttaa siltä, että joku wannabe-halla-aho yrittää sepittää paskaa (todennäköisesti parilla sivistyssanalla höystettynä) ja leikkiä fiksua. Enpä jaksa avata linkkiä siis.

Yhteistyössä