Joy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rintojen väliin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rintojen väliin?

Vieras
Olen melko aloittelija,mitä tähän tulee. Toivoisimpa vinkkejä siis niin miehiltä kuin naisiltakin. Eri asentoja missä mies voi naida naista rintojen väliin..? Tai niin että mies on paikallaan ja nainen liikkuu..? Kaikki vinkit ja kokemukset tervetulleita.

Minä en ole ikinä lauennut rintojen väliin... harmittaa
kun ei ole tullut kokeiltua. Sen pitäisi onnistua myös
siten että mies on seisaallaan ja nainen istuu
sängyn reunalla, on mulle kerrottu.

myös rintojen koko vaikuttaa hommaan, sellaiset reilut kahden nyrkinkokoset rinnat alkavat olla jo käyttökelpoiset.
kun olet sängyssä selälläsi ja nainen ottaa kyrpäsi rintojensa väliin siinä niin voit olla rentona ja nauttia hommasta ja ai,ai se terskan NUOLASU VÄLILLÄ HUH...

Joy on nainen. ;) joten minulla ei ole kyrpää jonka rintojen väliin työtäisin... Vieläkö teillä on muita asentoja..? Itse olen ollut selälläni ja mies päällä työnnellyt rintojen väliin joita minä puristan miehen kyrvän ympärille.. Kumpi tuntuu paremmalle, tiukka rintojen yhteen puristus vai hieman löyhempi ote..?

sori joy...

vihtelevalla voimalla puristelu!!!
mites sinä naisena tykkäät tehdä tuon homman ja nuolaisetko välillä terskaa joka punaisena heiluu rintojesivälissä??

Eip mitää.. Itse pidän siitä että mua naidaan rintojen väliin.. Se on kiihottavaa... Välillä nuolaisen kyllä.. On ihanaa ensin nuolla hetki miestä niin että se kovettuu,sitten saada kovaa kalua rintojen väliin, ja lopuksi mies nussii pilluun.. Nam.

Vaimo antaa mulle aina kuukautisten aikaan rintojen väliin. Olemme kokeilleet niin että vaimo istuu tuolilla ja ottaa kyrpäni rintojensa väliin, siinä sitten puristelee rintojaan kaluani vasten sekä liikuttaa samalla rintojaan edestakaisin, väillä lipoen kielellään himotipat terskasta, tekee kyllä hyvää...
Välillä vaimoni makaa sängyllä selällään ja nousen päälle, vaimo ottaa kaluni rintojen väliin ja saan lykkiä rintojen tiukassa puristuksessa.Tässä asennossa käytämme yleensä liukastetta. Ihana siinä sitten laueta kun osa sprermoista lentää vaimoni naamalle asti josta hän ne riettaasti kielellään lipoo.
Silloin tällöin teemme sen myös niin että olemme kyljittäin kummatkin sängyllä ja siinä vaimo hieroo rintojaan kaluani vasten.
Vaimolla on todella isot rinnat.