Jovi land vai Ora land tuplarattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuplien ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuplien ostaja

Vieras
Jokos nyt sais läpi tän
Mitä eroa nuilla rattailla on muuta kuin hinta?
Kertokaa kokemuksia näistä rattaista plussat ja miinukset?
Ottaisitteko jommat kummat näistä ennemmin kuin brion twinetet vai toisin päin, miksi?

Landeissa on laadukkaammat kankaat kuin Jovi Landeissa.
Mulla on Jovi Landit, totesin etten ala maksaa satasta pelkistä kankaista. Hyvät materiaalit tuntuu noissakin olevan. Raskaat nuo rattaat on mutta toisaalta myös tukevat. Ulkomitat on samat muistaakseni kuin Twineteissä mutta sisämitat isommat, lapset mahtuu paremmin. Twineteissä mä en tykännyt myöskään siitä että ne on vain kasvot menosuuntaan, Jovi Landeissa voi kääntää sen kopan.
Mitähän mä vielä keksisin... Kysy jos tulee mieleen jotain. :)

Kuinka raskaat nuo on sitten pukata?Miten talvella? Entä onko raskaat mennä kynnyksen yli? Minustaki tuntuu hullulta että 150 euroa maksaa lisää paremmat kankaat.
Hirveä kun on niin paljon vaihtoehtoja että miten sitä osaa päättää.
Nuissa olis kuitenkin ne tärkeimmät ominaisuudet eli ovat kapeat ja silti tilavat isommalekin ja tavarakori on iso ja tuo että pystyy menosuuntaan vaihtaan on tietysti hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja tuplien ostaja:
Kuinka raskaat nuo on sitten pukata?Miten talvella? Entä onko raskaat mennä kynnyksen yli? Minustaki tuntuu hullulta että 150 euroa maksaa lisää paremmat kankaat.
Hirveä kun on niin paljon vaihtoehtoja että miten sitä osaa päättää.
Nuissa olis kuitenkin ne tärkeimmät ominaisuudet eli ovat kapeat ja silti tilavat isommalekin ja tavarakori on iso ja tuo että pystyy menosuuntaan vaihtaan on tietysti hyvä.

Vähän hitaasti tulee vastaus...
Ne painaa yli 20 kg joten melko raskaat on. Kyllä mä niiden kanssa silti pärjäsin talvellakin, renkaat on tosi isot ja auttaa menoa. Kynnysten yli pääsee mutta ei nuo kovin ketterät ole esimerkiksi vaatekaupassa. :whistle: Tavarakori on mahtava noissa, mahtuu ruokaostoksetkin hyvin. Mulla noissa kulki viime talvena vauva Emman pehmeässä kopassa ja kaksivuotias poika talvikamppeissa, hyvin mahtuivat.
Mä tilasin nuo omani Vauvatar-nettikaupasta, oli silloin poistuva väri tarjouksessa. :)

Meilläkin Ora Land tuplat. Raskaat ne ovat eikä niiden kanssa tee kyllä mieli lähteä ostoksille tai kaupungille liikkumaan.
Päivittäisessä puistoilu tai kävelylenkeillä ne ovat kyllä hyvät ja ajavat asiansa. Meillä on vauva 10kk ja isosisko 3v ja molemmat mahtuvat hyvin kyytiin.
Aion pitää niitä vielä talven yli, koska en usko seisomalaudan toimintaan hangessa. Keväällä myyn ne pois.

Mutta voin siis kaikinpuolin suositella :)

Kiitos vastauksista.
Pitää miettiä, meillä tulisivat kuitenkin päivittäiseen käyttöön. Kun ei autoa ole niin aika paljon kuljetaan rattailla, niin kuinka sitä tulisi kirottua sitä että ovat raskaat pukata.

Yhteistyössä