Joutuuko banniin jos palstalla kertoo itsestään epätotuuksia? Kummallista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauhistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kauhistunut

Vieras
Siis luin juuri ketjun jossa ihmeteltiin sitä, että vakiopalstalaiset ovat joko bannissa tai kyllästyneet palstaan.
Siis bannissa siksi koska ei kertonut palstalla totta vaan väritettyä totuutta itsestään?

Onko moderaattorit vaihtuneet?
Siis mitä tsiisustelua pistää älykästä keskustelua käyviä ihmisiä banniin (ja jotka vielä esiintyvät omalla nimellään!) siksi että paljastuu että kaikki mitä kertovat täällä itsestään ei ole TOTTA?
Häh?

En usko että siitä saa bannia. Ehkä siitä saa, jos kertoilee jotain juttuja muista ihmisistä ja vaikka syyttää jostain. Tai julkaisee jonkun toisen kuvia silleen, että sitten siitä tulee maalitaulu, vaikka se ei ole pyytänyt.

Nimimerkille "hmmmm": En ole mummeliisa. En tiedä kuka hän on. Luin ketjun jossa ihmeteltiin useiden nimimerkkien poistumista. En seuraa palstaa kun satunnaisesti.
Toivon että moderaattorit blokkaavat nimimerkin "hmmm" pois täältä. On väärin syyttää toisen tekemistä aloituksista jotakin pois bannattua henkilöä.

Vielä hmmm nimimerkille. Syytät minua sellaisesta mitä en ole tehnyt ja mistä en tiedä mitään. Väität minun olevan joku tuttusi mummeliisa.
Moderaattorit, pyydän että blokkaatte koneen jolta hmmm kirjottaa pois kokonaan.
On asiatonta syyttää tuntemattomia ihmisiä noin raskaasti, mitä hmmmm nyt tekee.

Vielä hmmm nimimerkille. Syytät minua sellaisesta mitä en ole tehnyt ja mistä en tiedä mitään. Väität minun olevan joku tuttusi mummeliisa.
Moderaattorit, pyydän että blokkaatte koneen jolta hmmm kirjottaa pois kokonaan.
On asiatonta syyttää tuntemattomia ihmisiä noin raskaasti, mitä hmmmm nyt tekee.

laita ihmeessä modeille viestiä, ei ne tuota täältä löydä.

Heh heh, kovin tarkasti tunnut tietävän kuka on puhunut ja mitä ja bannattu syyttä, vaikka et sitten yhtäkkiä edes tiedä kuka mummeliisa on ja kuka kirjoittaa omalla nimellään. Jep jep.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Juuri luin ketjuja jossa ihmeteltiin vakituisten keskustelijoiden kaikonneen. En tunne heistä ketään.
Jep nimimerkki väittää minun tietävän ja tuntean tarkaan sen perustella että tiivistin toisesta ketjusta lukemani tuohon kysymykseeni.
Ja nyt tähänkin ketjuun puskee väliin joku joka vaikutaa hyvin sekavalta.
Sulkekaa koko palsta, jos täällä on mennyt meno tällaiseksi. Vielä 10 vuotta sitten täällä käytiin älyllistä keskustelua. Tänään tilanne näytää olevan aivan toinen.

[QUOTE="Jaahas";27985087]Heh heh, kovin tarkasti tunnut tietävän kuka on puhunut ja mitä ja bannattu syyttä, vaikka et sitten yhtäkkiä edes tiedä kuka mummeliisa on ja kuka kirjoittaa omalla nimellään. Jep jep.[/QUOTE]

Niinpä. Ap ainakin on kova valehtelemaan, siksi varmaan on noin kovasti huolissaan siitä että saako valehtelusta bannia :)

Juuri luin ketjuja jossa ihmeteltiin vakituisten keskustelijoiden kaikonneen. En tunne heistä ketään.
Jep nimimerkki väittää minun tietävän ja tuntean tarkaan sen perustella että tiivistin toisesta ketjusta lukemani tuohon kysymykseeni.
Ja nyt tähänkin ketjuun puskee väliin joku joka vaikutaa hyvin sekavalta.
Sulkekaa koko palsta, jos täällä on mennyt meno tällaiseksi. Vielä 10 vuotta sitten täällä käytiin älyllistä keskustelua. Tänään tilanne näytää olevan aivan toinen.

Siis oikeasti mitä tällä palstalla tapahtuu? :o Miten se toinen ketju tiivisti "Kauhistuneelle", että ne ketjussa mainitut nimimerkit ovat puhuneet omalla nimellään ja että heidän banninsa ovat johtuneet siitä, että heidän kirjoittamansa jutut eivät ole olleet totta.

Jos "Kauhistunut" ei ketjusssa mainittuja nimimerkkejä tunne, mistä ihmeestä tämän ketjun kauhistelu edes tuli? Ja jos "Kauhistunut" käy palstalla vain satunnaisesti, miten hän tietää moderaattoreiden aiemmasta toiminnasta tai miksi ylipäätään pitää vaivata päätään jonkun tämän palstan moderoinnilla tai nimimerkin hmmm kommenteilla. Ja jos 10 vuotta sitten on ollut jotenkin eri meininki, miten nyt voi tulla yhtäkkiä vaatimaan, että palsta pitää sulkea?

Siis kuka tässä nyt on seonnut? Tämähän on mielenkiintoista..
:popcorn:

• Tykkää
Reactions: rops

Yhteistyössä