Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Vauvat ja taaperot
**JOULUVAUVAT** helmikuussa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Sinisen talon hulinat, post: 9798935, member: 21252"]</p><p><strong>maidon määristä</strong> vaikka tissit muistuttaski ajokoiran korvia, nii se ei tarkota, ettei maitoa oli, sitä mahtuu yllättävän paljon "tyhjiinki" tisseihin. Mie oon aika kade teille, joilla heruu pumpatessaki, mulla ei irtoa ko puoltoista desiä, vaikka olis aivan täynnä. Jää vielä aivan kivikoviksi, eikä tippaakaan heru ennää pumppaamalla. "Martti" saa kyllä imemällä herumaan, mutta pumppu ei hoija homma ollenkaan yhtä hyvin. Meillä ollaan edellee täysimetyksellä ja toivonki, että se jatkus. On se niin helppoa verrattuna pulloralliin.</p><p></p><p><strong>Tuitsu</strong> hienoa, että oot saanu apua! Moni ei ossaa tai uskalla hakia apua masennukseen. Eiköhän se ala elämä taas hymmyileen =) Irtoaispa mullaki maito pumpulla nuin hyvin, nii ei tarttis antaa tuttelia, ko mie oon jossain huitelemassa. Toivottavasti oli vain poikkeus tuo huutopäivä pienellä.</p><p></p><p>Meilläki pikkumies <strong>puklailee</strong> paljon! Aivan järkyttäviä määriä!!! Ei kuitenkkaan paru vattaansa niin eiköhän tuo oo vielä ihan normaalia.</p><p></p><p><strong>Rillukka</strong> jaksamista nukuttamisien kanssa! Se on aikas raskasta, ko näkkee, että vauvvaki on jo aivan sippi, mutta ei paa nukkummaan. Ihana äiti sulla! Ja sulosia Kuvia =)</p><p></p><p><strong>Pakkasrajana</strong> mie oon pitäny noin kymmentä astetta. Jos aivan tyyntä, nii kyllä oon viijentoistaki pakkasella ollu ulkona, jos taas kova tuuli, niin kymmenenkkään asteen pakkasilla en oo ulos tunkenu.</p><p></p><p><strong>Suzyco</strong> oli saanu miehensä kans ommaa aikaa, hienoa! Meilläki oli keskimmäinen viikonloppuna mummolassa yökylässä, oli ihan kiva ko sai olla vain kahen kans kotona. Kerkes keskittyyn parisuhteesseenki. Oon kyllä vähän katteellinen tuosta, että kierto sulla jo pellaa. Haluaisin, että lähtis mullaki mahollisimman nopeaan kroppa käynttiin, että vois elätellä toiveita nelosesta.</p><p></p><p><strong>Onnea</strong> kaikille, joilla vauva oli saanu nimen!</p><p></p><p><strong>Asrai</strong> oli ollu reissussa, varmasti mukava päästä tuulettummaan! Ja ostoksille =) Toivottavasti rytmi kääntyy taas ommiin uomiinsa. </p><p></p><p><strong>Anni</strong> jaksamista itkusen vauvan kanssa! Hienoa, että tilanne helpottanu lisämaijon avulla! Eikä tosiaankaan tartte siittä mittään huonoa ommaatuntoa potea! </p><p></p><p><strong>Polkan</strong> vauvalla ollut ukkonen nenä, täällä sama vaiva. Pienen nenä on niin tukossa välillä, että aivan ahistaa ittelläki! Apteekin "räkäimurilla" oon tyhjennelly, sillä tosin ei kuivat tukokset irtoa mihinkkään, pitäs varmaan hakia apteekista nenätippoja. Ja suihkutissit on täälläki. Tosi harmillista, ko sitten räppii aina joka paikan, jos vauva päästää välillä irti syönnillä.</p><p></p><p><strong>Jälkitarkastusta</strong> ei oo mulla vielä ollu. Aika pitkäks venähti seki, muistaakseni ainaki aikasemmista ollu paljon aikasemmassa vaiheessa.</p><p></p><p><strong>Shamandaliella</strong> oli tapahtumarikkaat ristiäiset! Onneks ei tytöllä oksentelu jatkunu, Vattatauti on kyllä vihonviimenen vitsaus! Meillä kans pappi toi jonku raamatun kertomuksia lapsille kirjan. Oli ihan kiva ylläri =) Olit päässy sieki shoppaamaan, ihanaa! Meillä kans on ähisevä ja muriseva muksu. Ja samaten täällä äiti nukkuu sitte huonosti, vaikka pienellä ei mittään hättää! Kyllä äitit on vähän pökkelöitä joissaki asioissa. Oon vähä katteellinen ukolle, ko se pystyy nukkuun, vaikka vauva päästelis mitä ääniä, jos se ei vaan itke. Ihana kuva =)</p><p></p><p><strong>Riikkuli</strong> onneks on nyt tuo mittaus kunnialla ohi, ei varmasti ollu mikkään mukava kokemus! Koska saatta tietää tuloksista?</p><p></p><p><strong>Myrskynmerkki</strong> voimia hulinan keskelle! Koita muistaa levätä, ko lapsetki nukkuu! Ei siihen väsymykseen oikeen muuta poppakonstia oo ko nukkuminen.</p><p></p><p><strong>Paino</strong> on mulla tippunu siihen malliin, että on jo kuus kiloa vähemmän entä ennen raskautta. Vielä jos joitaki kiloja tippus, niin olis kiva, mutta oon kyllä tosi tyytyväinen tähänki, ko luulin, jäis taas ylimäärästä ja käviki aivan toisin päin.</p><p></p><p><strong>Vesselillä</strong> ihanaa vauva-arkea! Nauti täysin rinnoin! Meillä on aika lailla samanlaista onnenhuumaa, paitsi että on nämä kaks isompaaki antamassa onnellisuuven puuskia ja helliä tuntteita =) Ihana leikki! Meilläki pieni tykkää, ko joku meistä sille höpöttää. Meillä on kans herralla kovasti asioita kerrottavana, hymy on korvissa ja juttua tullee kovasti vaikka ei ois ees kettään vieressä vastailemassa =)</p><p></p><p><strong>Schätzchen</strong> Mieki märisin ristiäiset, pappi puhu pitkään ja kauniisti. Hienoa, ko vatta tytöllä helpottanu!</p><p></p><p><strong>Liinuli</strong> Kyllä mieki valitten oman rauhallisen aamun mieluummin, entä nukkumisen. Kyllä se on parasta luksusta, ko saa rauhassa käyä suihkussa, syyä aamupalan ja jua kupin kahvia!</p><p></p><p><strong>Kiiuska</strong> voi mikä logiikka appiukolla! Täytyy kyllä nostaa hattua sinun hermoille! Mie en kestäs omia tai saatikka ukon vanhempia kahta päivää ees putkeen. Ja ei kai sitä tuttia kannata väkisin tyrkyttää, jos vauva ei sitä kaipaa. </p><p></p><p><strong>MM-</strong> sama kärttyäminen alkaa meijänki pienellä, ko vaatetta aletaan pukkeen uloslähtöä varten. Onneks meillä on se lämpöpussi, nii noppeuttaa ainaki osalttaan sitä pukemista.</p><p></p><p><strong>Oisku</strong> Ekkään ei oteta mittään ehkäsyä, saa tulla vielä yks, jos on tullakseen. Sitte alkaa kyllä riittää meille. Neljä on ihan hyvä määrä =) Toivottavasti ei ole mittään hättää pienellä, eiköhän se selviä!</p><p></p><p>Meillä on ollu vähän erikoisempi viikko, mie oon ollu kolun penkillä. Mies hoitanu lapsia kotona pakastetun maijon voimin. Hyvin on menny ja on ihana nähä omia tuttuja!</p><p></p><p>Nyt kututtaan maitoautoa paikalle, joten mentävä on!</p><p></p><p>Apa ja "Martti" 111207</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Sinisen talon hulinat, post: 9798935, member: 21252"] [b]maidon määristä[/b] vaikka tissit muistuttaski ajokoiran korvia, nii se ei tarkota, ettei maitoa oli, sitä mahtuu yllättävän paljon "tyhjiinki" tisseihin. Mie oon aika kade teille, joilla heruu pumpatessaki, mulla ei irtoa ko puoltoista desiä, vaikka olis aivan täynnä. Jää vielä aivan kivikoviksi, eikä tippaakaan heru ennää pumppaamalla. "Martti" saa kyllä imemällä herumaan, mutta pumppu ei hoija homma ollenkaan yhtä hyvin. Meillä ollaan edellee täysimetyksellä ja toivonki, että se jatkus. On se niin helppoa verrattuna pulloralliin. [b]Tuitsu[/b] hienoa, että oot saanu apua! Moni ei ossaa tai uskalla hakia apua masennukseen. Eiköhän se ala elämä taas hymmyileen =) Irtoaispa mullaki maito pumpulla nuin hyvin, nii ei tarttis antaa tuttelia, ko mie oon jossain huitelemassa. Toivottavasti oli vain poikkeus tuo huutopäivä pienellä. Meilläki pikkumies [b]puklailee[/b] paljon! Aivan järkyttäviä määriä!!! Ei kuitenkkaan paru vattaansa niin eiköhän tuo oo vielä ihan normaalia. [b]Rillukka[/b] jaksamista nukuttamisien kanssa! Se on aikas raskasta, ko näkkee, että vauvvaki on jo aivan sippi, mutta ei paa nukkummaan. Ihana äiti sulla! Ja sulosia Kuvia =) [b]Pakkasrajana[/b] mie oon pitäny noin kymmentä astetta. Jos aivan tyyntä, nii kyllä oon viijentoistaki pakkasella ollu ulkona, jos taas kova tuuli, niin kymmenenkkään asteen pakkasilla en oo ulos tunkenu. [b]Suzyco[/b] oli saanu miehensä kans ommaa aikaa, hienoa! Meilläki oli keskimmäinen viikonloppuna mummolassa yökylässä, oli ihan kiva ko sai olla vain kahen kans kotona. Kerkes keskittyyn parisuhteesseenki. Oon kyllä vähän katteellinen tuosta, että kierto sulla jo pellaa. Haluaisin, että lähtis mullaki mahollisimman nopeaan kroppa käynttiin, että vois elätellä toiveita nelosesta. [b]Onnea[/b] kaikille, joilla vauva oli saanu nimen! [b]Asrai[/b] oli ollu reissussa, varmasti mukava päästä tuulettummaan! Ja ostoksille =) Toivottavasti rytmi kääntyy taas ommiin uomiinsa. [b]Anni[/b] jaksamista itkusen vauvan kanssa! Hienoa, että tilanne helpottanu lisämaijon avulla! Eikä tosiaankaan tartte siittä mittään huonoa ommaatuntoa potea! [b]Polkan[/b] vauvalla ollut ukkonen nenä, täällä sama vaiva. Pienen nenä on niin tukossa välillä, että aivan ahistaa ittelläki! Apteekin "räkäimurilla" oon tyhjennelly, sillä tosin ei kuivat tukokset irtoa mihinkkään, pitäs varmaan hakia apteekista nenätippoja. Ja suihkutissit on täälläki. Tosi harmillista, ko sitten räppii aina joka paikan, jos vauva päästää välillä irti syönnillä. [b]Jälkitarkastusta[/b] ei oo mulla vielä ollu. Aika pitkäks venähti seki, muistaakseni ainaki aikasemmista ollu paljon aikasemmassa vaiheessa. [b]Shamandaliella[/b] oli tapahtumarikkaat ristiäiset! Onneks ei tytöllä oksentelu jatkunu, Vattatauti on kyllä vihonviimenen vitsaus! Meillä kans pappi toi jonku raamatun kertomuksia lapsille kirjan. Oli ihan kiva ylläri =) Olit päässy sieki shoppaamaan, ihanaa! Meillä kans on ähisevä ja muriseva muksu. Ja samaten täällä äiti nukkuu sitte huonosti, vaikka pienellä ei mittään hättää! Kyllä äitit on vähän pökkelöitä joissaki asioissa. Oon vähä katteellinen ukolle, ko se pystyy nukkuun, vaikka vauva päästelis mitä ääniä, jos se ei vaan itke. Ihana kuva =) [b]Riikkuli[/b] onneks on nyt tuo mittaus kunnialla ohi, ei varmasti ollu mikkään mukava kokemus! Koska saatta tietää tuloksista? [b]Myrskynmerkki[/b] voimia hulinan keskelle! Koita muistaa levätä, ko lapsetki nukkuu! Ei siihen väsymykseen oikeen muuta poppakonstia oo ko nukkuminen. [b]Paino[/b] on mulla tippunu siihen malliin, että on jo kuus kiloa vähemmän entä ennen raskautta. Vielä jos joitaki kiloja tippus, niin olis kiva, mutta oon kyllä tosi tyytyväinen tähänki, ko luulin, jäis taas ylimäärästä ja käviki aivan toisin päin. [b]Vesselillä[/b] ihanaa vauva-arkea! Nauti täysin rinnoin! Meillä on aika lailla samanlaista onnenhuumaa, paitsi että on nämä kaks isompaaki antamassa onnellisuuven puuskia ja helliä tuntteita =) Ihana leikki! Meilläki pieni tykkää, ko joku meistä sille höpöttää. Meillä on kans herralla kovasti asioita kerrottavana, hymy on korvissa ja juttua tullee kovasti vaikka ei ois ees kettään vieressä vastailemassa =) [b]Schätzchen[/b] Mieki märisin ristiäiset, pappi puhu pitkään ja kauniisti. Hienoa, ko vatta tytöllä helpottanu! [b]Liinuli[/b] Kyllä mieki valitten oman rauhallisen aamun mieluummin, entä nukkumisen. Kyllä se on parasta luksusta, ko saa rauhassa käyä suihkussa, syyä aamupalan ja jua kupin kahvia! [b]Kiiuska[/b] voi mikä logiikka appiukolla! Täytyy kyllä nostaa hattua sinun hermoille! Mie en kestäs omia tai saatikka ukon vanhempia kahta päivää ees putkeen. Ja ei kai sitä tuttia kannata väkisin tyrkyttää, jos vauva ei sitä kaipaa. [b]MM-[/b] sama kärttyäminen alkaa meijänki pienellä, ko vaatetta aletaan pukkeen uloslähtöä varten. Onneks meillä on se lämpöpussi, nii noppeuttaa ainaki osalttaan sitä pukemista. [b]Oisku[/b] Ekkään ei oteta mittään ehkäsyä, saa tulla vielä yks, jos on tullakseen. Sitte alkaa kyllä riittää meille. Neljä on ihan hyvä määrä =) Toivottavasti ei ole mittään hättää pienellä, eiköhän se selviä! Meillä on ollu vähän erikoisempi viikko, mie oon ollu kolun penkillä. Mies hoitanu lapsia kotona pakastetun maijon voimin. Hyvin on menny ja on ihana nähä omia tuttuja! Nyt kututtaan maitoautoa paikalle, joten mentävä on! Apa ja "Martti" 111207 [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa JOULU?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Nyt se on selvitetty: savuaromi aiheuttaa syöbää mutta biiggi ei
Tänään 01:08
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
"Puolustusministeri Antti Häkkänen (kok) pitää EU:n kaavailemaa lyijyhaulien ja -luotien täyskieltoa riskinä Suomen ja koko Euroopan turvallisuudelle"
Tänään 00:41
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Sanna Marin - läpinäkyvä pusero vai Naton vahvistaminen?
Tänään 00:29
Johnny Appleseed
2 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Ministeri Riikka Purra: "Tavallisen työtätekevän suomalaisten ostovoima kasvaa"
Tänään 00:28
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
5.
"Sota Ukrainassa tulee päättymään aikaisemmin USAn presidentiksi valitun Donald Trumpin aikakaudella, kertoo maan presidentti Volodymyr Zelenskyi"
Tänään 00:24
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Mihin on edullista mennä joululomalla ? Ulkomaille.
Tänään 00:15
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Sannan sote: HUS vähentää 800, pääosin hoitohenkilöstöä
Tänään 00:12
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Eurojaakko tyhjensi pussinsa Suomen päälle, 120 milliä kylmää käteistä ruiskaistiin juuri suomeen- onnea sinä voittaja!
Eilen 23:38
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Relaatio 1064
Started by lamp
Tiistai klo 00:03
Luettu: 1K
Aihe vapaa
2.
SAK haluaa panna ostovoimakäyrän nousuun 10% palkankorotus kahden vuoden aikana
Started by vierailija
Keskiviikko klo 15:38
Luettu: 1K
Aihe vapaa
3.
Media on täynnä pelottelua
Started by vierailija
Maanantai klo 07:59
Luettu: 852
Aihe vapaa
4.
Minkä ikäisenä seksi loppuu?
Started by vierailija
Torstai klo 10:36
Luettu: 802
Aihe vapaa
5.
Nämä keskustelupalstat ei enää viihdytä
Started by vierailija
Torstai klo 07:32
Luettu: 708
Aihe vapaa
6.
Eroottista sunnuntaita kaikille 🥰🥰🥰
Started by Rätti Väsynyt
Sunnuntai klo 09:33
Luettu: 662
Aihe vapaa
7.
Heippa fm vielläkö käyt täällä?
Started by 9MM.
Maanantai klo 02:04
Luettu: 646
Aihe vapaa
8.
Lesbo-erotiikka kirjailija Amanda Pendolin synnytti ex-pm Sanna Marinin ollessaan vain 11 v ikäinen! 😱
Started by vierailija
Torstai klo 08:12
Luettu: 626
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Latest: vierailija
47 min sitten
Aihe vapaa
2.
Mihin on edullista mennä joululomalla ? Ulkomaille.
49 min sitten
Aihe vapaa
3.
K/B-komposti
59 min sitten
Aihe vapaa
4.
Minkä painoinen olet? Voitko hypätä miehesi "syliin"?
Tänään 05:06
Aihe vapaa
5.
”Näyttelijä Eva Longoria jätti Yhdysvallat – masentui Trumpin voitosta.” Tsemiä ihqu Eva, ymmärrämme sinua. Ota ero ja tule minun luokseni 🥰
Tänään 04:58
Aihe vapaa
6.
Oravamusiikkia
Latest: Johnny Appleseed
Tänään 03:59
Aihe vapaa
7.
Onnenarpa ja Janne Antin
Tänään 03:28
Aihe vapaa
8.
Saksan liittokansleri Olaf Scholz (DEMARI) soitti tänään hyvälle ystävälleen Vladimir Putinille
Tänään 02:34
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Vauvat ja taaperot
**JOULUVAUVAT** helmikuussa
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu