Ai se edellinen ketju sippas..?
Terve taas..mä täällä kukun,ei tule uni.
Tuitsu..koeta jaksaa,toi olo menee kyllä ohi. Mä oon käyny näiden kolmen kanssa samanlaisia tunteita läpi ja ihan siihen pisteeseen että neuvolassa alettiin masennuksesta puhumaan. Jatkuva univaje saa ihmisen ihan sekasin ja jotkut meistä "sekoaa" enemmän. Mä oon ainakin yks niistä..tuntuu että en oo ollu oma itteni piiiitkin aikoihin. Ei muista mitään ja on ihan sekopäinen olo..kaikki tuntuu satakertaa pahemmalta kuin mitä onkaan. Jos mies sanoo jotain ihan normaalisti niin sitä alkaa kuuntelee ja kuvittelee että toihan Vittuilee mulle ja siitä sitten lähtee :/ kaikki vaan paisuu.
Meillä kanssa kaikki aika sekasin nyt..tai edelleen. Jotenkin tää arki näiden kahden pienen kanssa on tosi uuvuttavaa eikä tähän osannu varautua. En tullu ajatelleeks esim että poika ei OIKEESTI ole sekunttiakaan paikoillaan kun mä yritän imettää vauvaa. En uskonu että imetys ja nukkumiset menis näin..Enkä uskonu että mies voi olla taas noin ku..pää kun sekin on väsy.
Kaikki päivät menee juostessa,juostessa ja juostessa. Vessassa ei pääse ees aina yksin käymään. Suihkuun pitää mennä aina kiirellä ja laitella siinä samalla pesukonetta ja pyykkejä. JOS on sellasia hetkiä että ollaan kaikki jotenki nukuttu eikä KUKAAN itke tai valita niin sekin aika tehään kotitöitä tai hoidetaan rästejä pois,esim soitetaan mummolle joka soitti jo viikko sitten eikä ehditty vastata.
Njaah...ei pitäs valittaa.Kait. Itse me nää lapset haluttiin ja ollaan välillä heikkohermosia mutta ei tätä vaan uskonu. Mä viime tekstissä kirjotin parisuhteesta ja KAS--me ollaankin yllätys mekin riidelty viimiset päivät. Kaikenlaista tullu sanottua ja toi mun rakkaani on sellanen pässi että anteeks ei pyydetä. Eilenkin pyys multa anteeks niin että pää oli kaapissa kun kaivo sieltä jotain samalla. Joo kiva.."sä oot varmaan tosi pahoillas" kun ei voi ees silmiin kattoa ja reilusti sanoa ja vaikka halata :kieh:
On se kumma että ei ne tajua vaikka miten sanois,hyvällä tai pahalla. Kyllä mä haluan että kunnioitusta löytyy sen verran että asiat sanotaan suoraan ja katotaan toista silmiin. Ja pysytään sanojen takana. Perkele :headwall:
Taitaa mennä vähän ohi aiheesta..eikö? Silti jatkan paasaamista :ashamed:
Mies on nyt isyyslomalla ja sovittiin että minä ja tyttö lopetetaan sohvalla nukkuminen jos rytmi on kerran jo parempi. Ja paskat..nyt mä istun sohvalla ja tyttö nukkuu sitterissä,ei omassa sängyssä. Tai siis kehdossa.
Me ollaan vuoroteltu miehen kaa näitä öitä ja nekin on menny perseelleen. Mä oon menny parina iltana jo kasin aikaan nukkuu ja mies on jääny lasten kaa tähän..mä nukun earit päässä koska muuten en pysty nukkuu. No mä nytkin heräsin ennen kolmea eli nukuin 6 h. Tuun alakertaan kattoo niin mies killittää täällä hereillä vaikka vauva nukkuu
on kuulemma 3 tuntia odotellu että herää!?? Onpa järkevää!!! Miks ei voi yrittää nukkua,miks pitää tietentahtoen kukkua niin että seur päivä menee nukkuessa taas!??
Meillä on aamu ja päivä sitä hirveintä ruljanssia lasten kaa niin ketä se hyödyttää että yks kukkuu yöt tahallaan ja valvoo päivät niin että mä kuitenkin pyöritän tätä rumbaa yksin!?? :headwall:
Se sitten suuttu ja paineli nukkumaan..tyttö söi puoltuntia sitten ja jatkoa mallikkaasti uniaan. Ja mua ottaa siihen malliin päähän että uni ei tuu ja oonha mä nukkukin jo. Ottaa päähän tää sotkukin mitä täällä on tehty..leluja ympäriinsä ja kiva rämistellä niiden keskellä täällä pimeessä. Sekin on perk..le sanomaton sopimus että rojut pois kun lapset menee nukkumaan. Mutta miestä se ei ilmeisesti taas koske..jep jep.
Mä oon hirvee :headwall: valitan vaikka mies sentään yrittää. Jotkut miehet ei tee mitään.
Mutta vauvasta sen verta että nyt on muutama yö menny parilla syötöllä..ehkä se hakee sitä rytmiä. Hassuu vaan että me täällä sitten turhaan päivystetään ja vuorotellaan kun tällä menolla saatais nukkua kaikki yhtäaikaa. Ja poikakin on terve joten se pahemmin valvota,tosi viime yönä heräs ja tunnin venkos ja pelleili jotain. Jospa me ens yönä mentäis kaikki omaan petiin ja yhtäaikaa..??!!
Vaikka tässä on taisteltu ja valvottu niin jotain piristävää on ollu; tytön ensimmäiset hymyt. :heart: on se sitten soma!! Kunnon hymyä ja pitkään..ja välillä vienon söpön ääntelyn kera.
Ruokailusta vielä; mulla edelleen hiipuu maidontuotanto. Eipä tuo ihme. Nyt on tyttö saanu pullosta jo sen verran että selvästi hermostuu tohon hitaaseen tissiin syödessä. Vaikka meillä on sellanen "hidas" tuttiosa pullossa. Mä yritän syöttää ja lypsää mutta kyllä tää alkaa tässä olemaan
Se hyvä puoli pullossa ja korvikkeessa on että vauva on selvästi tyytyväisempi. Syö rauhallisemmin,ei ilmaa,ei venkoomista. Ilmavaivat vähentyny puoleen. Nukkuukin levollisemmin. Ja minä tietenkin olen rauhallisempi kun ei tarvitse näiden lollojen kanssa heilua piiiiiitkiä syöttösessioita ja juosta samalla pojan perässä kaivamassa pöntöstä hammasharjoja
Surku se on että mä en imetä kuukausikaupalla mutta parempi näin. Yritän kuitenkin lypsää jatkossa niin kauan kun sieltä vaan tulee että sitä maitoa kuitenkin.
Puuh..tulipas taas avauduttua,sori vaan. Jos joku jaksaa lukea niin koita jaksaa
Mä yritän nyt nukkua..jos se uni tulis niin että ois pirtee ja yrittäis ton miehen kaa hieroa sovintoa. Ja ristiäisvaatetta vois kattoo alesta,ne on kolmen viikon päästä.(nimestä ei tietoa,mies hylkää kaikki mun ehdotukset aina)
Mutta koittakaahan jaksaa,ottakaa iisisti niitten hormoonien kaa!!
Mä ja tyttö kohta 5 vk.