oliko hyvä?
hei 19.11.2007 #2 Mun vanhemmat kävi kattomassa ja äiti sano että ihan hyvä oli. Kuulemma ainakin mahtavat maisemat oli elokuvassa ja hyvin tehty.
Mun vanhemmat kävi kattomassa ja äiti sano että ihan hyvä oli. Kuulemma ainakin mahtavat maisemat oli elokuvassa ja hyvin tehty.
Rittiriiraa 19.11.2007 #4 Kaveri kävi 7-v. tyttönsä kanssa. Pitivät leffasta kovasti mutta totesivat sen olevan aika surullinen. Nenäliinalle oli ollut käyttöä.
Kaveri kävi 7-v. tyttönsä kanssa. Pitivät leffasta kovasti mutta totesivat sen olevan aika surullinen. Nenäliinalle oli ollut käyttöä.
peppuliini 19.11.2007 #6 muakin kiinnostais että minkä ikäisen kanssa lähtisitte kattoon... siis alaikäraja..??
saga79 20.11.2007 #8 Mie oon tänään menossa 7-vuotiaan kanssa katsomaan sitä. Haluaisin kanssa kommentteja elokuvasta
Soraya 20.11.2007 #10 Aion ehdottomasti itse ainakin mennä katsomaan sen, mutta mietin, onko turhan surullinen 5- ja 7-vuotiaille tyttösille?
Aion ehdottomasti itse ainakin mennä katsomaan sen, mutta mietin, onko turhan surullinen 5- ja 7-vuotiaille tyttösille?
hei 20.11.2007 #11 Kehtaisko sitä näin aikuinen männä tiiraamaan? :xmas: Meinaan ihan ilman niitä lapsosia?
PROVO 20.11.2007 #12 Me käytiin tuon 3veen kanssa ja maisemat on ihania ja tuttuja meille. Elokuva on ihana, tosin 3veelle tuskin aukesi kokonaan, mutta kiva silti.
Me käytiin tuon 3veen kanssa ja maisemat on ihania ja tuttuja meille. Elokuva on ihana, tosin 3veelle tuskin aukesi kokonaan, mutta kiva silti.
PROVO 20.11.2007 #13 Alkuperäinen kirjoittaja hei: Kehtaisko sitä näin aikuinen männä tiiraamaan? :xmas: Meinaan ihan ilman niitä lapsosia? Click to expand... Tietysti, se on oikeasti omalla tavallaan tosi ihana :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja hei: Kehtaisko sitä näin aikuinen männä tiiraamaan? :xmas: Meinaan ihan ilman niitä lapsosia? Click to expand... Tietysti, se on oikeasti omalla tavallaan tosi ihana :heart: :heart: