Joulutähdet 2005 maaliskuun pinoon

Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari, Siilinjärvi
lumikarpalo 2.12 Joel,**
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Hyvinkää
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi
Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku
Maria 5.12 Elina******
Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere
jemma 6.12 Lisen Amanda***, Ahvenanmaa
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari**, Oulainen
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä,
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo
SippeSirkku 10.12. Viljami Onni Elmeri
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri***, Kontiolahti
nasuliino 11.12 Jone Topias*
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri***, Norja
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo
Tigru78 18.12 Atte Eemeli**
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
siru2006 19.12 Otto**
Epeli 21.12 Lauri Artturi*
Kristiina 80 23.12 Sauli Otso**, Tampere
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli**, Savo
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, Varsinais-Suomi
Kaiza80 28.12 Matias Juhani**, Turku
taaperotx5 28.12 Janette Sofia*****, Tampere
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo
katbe 30.12 Juuso*, Salo
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
kuusikon äiti Elina ********
Ametisti 2.1 tyttö***
Tinttamooses7 2.1 Oskari***
Tiukuliini 3.1 Eetu*
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli
Uneton 5.1. Peppi***
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä


Kaksplus -kerho:
Kerhot - Kaksplus
 
Eiköhän sitä oo jo aika uuden pinon :whistle:

Meillä 2 viikkoa sairastupaa takana. Kävylle myötätuntovilkutukset :hug:
Peppi on nyt ollut tosi kipeänä, mennään iltapäivällä yksityiselle lääkärille.
Päivystykseen kun ei kelvattu.


Huomenna meillä on 8.hääpäivä ja olis tarkotus sitä hieman juhlistaa. Löytys vielä se fiiliskin, nää lasten sairastelut on tehnyt alakuloiseksi.

Nyt en oikein jaksa muuta.

Ois kiva jos tulisitte kirjoittelemaan, ihan jokainen :attn:
 
Uneton: mitä sanoivat Pepille? Selvisikö mitään? :hug:

Miehellä alkoi talviloma kuin myös lapsilla. Itse käyn huomisen töissä ja sitten 3vapaata :) käydään se seinäjoen reissu.

Tänne nyt ei oikeestaan kummempia.. jää lyhyeksi.. tatua alkaa nukkumaan patistaa kun sai valvoa tänään vähän siskoa pidempään.
 
Eilen oltiin Juliuksen ja Jennan kanssa Helsingissä.Julius kävi kaksplussan kuvauksissa ja yhet kuvat on jo huhtikuun numerossa ja toiset niistä kuvista on myöhemmässä numerossa.Jenna kävi sitten mallitoimisto kuvauksissa.

Tänään kävin sitten Juhon kanssa laboratoriossa kun hältä otettiin verinäyte josta katotaa löytyykö mitää allergiaa sitä kautta,vastaukset saa ensviikon perjantaina.Toivottavasti sais jotain selvyyttä noihin pojan oireisiin.

Janette on nyt oppinu hiukan jo lukemaankin.Mutta piirtäminen ja askartelu on kuiteskin tällä hetkellä tytön lempipuuhia.
 
Heippa

Jospa jotain yritän rustata minäkin taasen :D
Menee vaan kaikki aika tuohon kouluun ja huomennakin olisi anatomian tentti ja vielä pitäisi yötä vasten kerrata niitäkin asioita...huoh...
Mistä tulikin mieleeni, että Peppi, miten sun opiskelut? Saatko lukurauhan kokeisiin ja kauanko vielä opiskelut kestävät?

Ensi viikolla tosin alkaa sitten harjoittelu taasen....
Torstaina olisi Oskarilla neuvola,mutta pakko siirtää sinne menoa kun on koulussa oltava jotta pääsee sinne työssäoppimis jaksolle :kieh:
No kerkeehän sinne neuvolaan sit seuraavallakin viikolla...

Tarttis joku päivä varmaan yrittää vähän vaihdella noita jouluisempia verhojakin ikkunoista, ei onneksi ole mitään tonttuja mutta mulle vähän liian jouluiset kuiteskin :)
Mutta onneksi tulee kevät ja sit onkin kohta kesä...ihanaa :cool:

Nyt on sit pakko iskeä nenä kirjaan, jotta huomenna tietää kuinka veri kulkee ja mikä pomppii rinnassa :)

Ihanaa naistenpäivää teille kaikille...
 
Heippamoikka!

Minäkin jos tällein yö aikaan taas vaihteeksi täällä piipahtaisin. :)

toista yötä viettelen töissä, huomisesta sit viikonloppuvapaalle. mukavata todella mukavata. :)
eikä pakollisia suuria suunnitelmia mitään. taas voi tehdä just mitä haluaa. ihanata. huomenna varmaan ainakin isit yhdistää voimansa lasten kanssa. minä luultavasti liityn sujuvasti seuraan. käyn eka iltapäivällä herättyäni hieronnassa, jalat on aikas tukkoiset, kun on tuota hiihtoa tullu harrastettua. :)
lauantaina Aksu ja iskä lähtevät heinolaan salibandyturnaukseen päiväksi. meillä on monia vaihtoehtoja miikan kanssa, mutta katsotaan mikä niistä toteutetaan. lauantai-iltana mennään ainakin seuraa jääpallon finaali ottelua. sunnuntaina olis talvitapahtuma latupirtillä. AKsu ainakin on kovasti hiihtämässä sinne katsotaan millä kokoonpanolla loppujen lopuksi hiihdetään. johan noilla viikonloppu menee mukavasti :)

Meillä oltiin hiihtolaman loppu kipeenä tai Aksu oli eka ja sit Miikalle nousi su-iltana lämpö. oltiin sit ma-ti kotona sekä eilinen muutne vapaalla. tänään oli jo hoidossa vaikka viime yön yskikin kuulemma. mut hyvin oli hoidossa pärjännyt. huomenna menee myös hoitoon. :)

nyt täytyy taas mennä...aurinkoista viikonloppua kaikille. :hug:
 
Kiitoksia Unettomalle maaliskuun pinosta! :wave: Vaikka johan tää maaliskuukin on puolessa välissä melkein :O

Tänne ei kummempia kuulu. Koulu alkoi mulla taas ja torstaina oli heti tenttikin, ens viikollla 2, sitten on ohi tämä opintokokonaisuus (ikääntyneiden terveys ja sairaus). Sit alkaakin mielenterveyden edistämisen opintokokonaisuus. 1 etäviikko siinä välissä, eipähän tarvi noita pitkiä koulumatkarumbia harrastaa. Jee.

Mun kaveri sai tossa melk. pari viikkoa sitten pienen tytön :heart: 2 kertaa oon käynyt sitä ihanuutta katsomassa ja vauvakuume sen kun yltyy itsellä :LOL: Ihana pakkaus!

Kummityttö täyttää tänään 3v. :heart:

Tinttamooses: opiskelut sujuu aika hyvin, mitään ei ole vielä jäänyt rästiin, vaan kaikki oon saanut suoritettua ajallaan :) Viime syksy oli aika rankka, Sami touhus poikien kanssa aika paljon, että mä sain kotona rauhan lukemiselle. Apuna on ollut toisinaan myös mummutkin, kuten tänä viikonloppunakin pojat menee mummulle ja pulkkamäkeen ja mä saan lukea. Samilla kun on vähän kipeä olo... Ens syksyn oon poissaolevana, kun vaihdoin suuntautumista sh:sta th:ksi, sen jälkeen koulua olis jäljellä vielä 2,5v. :O Takana opiskelua kevään loppuun mennessä 2v. (120op).

Jospa sitä lopettelis sit taas. Tulkaa muutkin kirjoittelemaan, aika hiljainen tää maaliskuun pino ollut! :attn:
 
Tiistaita

Tänään alkoi työssäoppimisjakso urakalla. Viikko oltiin ensin, kaksi viikkoa koulussa ja nyt sit 6 viikkoa harjoittelemassa tai siis työssäoppimassa :whistle:
Mukavaa oli,alkukankeuksien jälkeen =)
Sunnuntainakin pitäis kammeta ehtoovuoroon...

Meillä on ajokoira kipeä, sillä on mitä ilmeisemmin imusolmukesyöpä:'(
Se on nyt sitten sokeakin ja imusolmukkeet suuret jokapuolella. Eläinlääkäri meinasi ensin että voisi olla virustautiakin mutta tämä sokeus ei vissiin oikein sopinut virustautiin...onko kellään kokemuksia kyseisestä taudista eläimellä??

Oskarin kanssa käytiin neuvolassa ja poitsulla oli pituutta 107 cm ja painoa taisi olla 17 tai 18 kiloa...minkäkokoisia muut tähtöset ovat?
Oli hauska katsella kun Oskari teki niitä kaikenmaailman tehtäviä siellä =)
onpas mulla jo iso poika vaikka vastahan se oli ihan pikkuinen....

Nyt menen laittamaan pannuun puita ja lähden hossottelemaan;)
palaillaan taas...

Tinttamooses
 
tintta, kovasti jaksamista koiralle. aina surullista tuomoset uutiset.
meillä viljami on 119cm ja 19.6kg, oli siis viime kuussa.

täälläkin kevät koittaa tehdä tuloaan, ensimmäinen oikeesti kaunis päivä pitkilleen, onhan toki auronko paistanu mutta tuuli niin ettei tuola puoltatuntia pitenpään voinu olla kun jäätyi naama..
 
Janeten 5v mitat oli 109.2cm ja 18.9kg :)

Kyllä se on mukavaa että tuo meidän esikoinen pääsi tuohon lähikouluun joka on noin 2min kävelymatkan päässä ja mikä parasta ettei tartte ees teitä ylitellä :)Taitaa tyttö olla nuorin luokassaan no sen näkee sitten kun mennään 11.4 tutustumaan kouluun.

Janette pääsi sitten siihen eskariin missä Jennakin on nyt eskarissa.

Juhon iho on myös taas ihan kamalassa kunnossa ja mistään ei tunnu saavan selvyyttä että mistä tai mikä ne nyt on hälle aiheuttanut,no josko sitte taysissa jotain selkoa tulis jo tähänkin.
 
Hei taas!

Mä olen kyllästynyt lumeen. Perskeles että ärsyttää koko valkoinen aines :kieh: .

Palaa hermo tohon selkään. Toissa syksynä siihen tuli vaiva, se ei kestä yhtään kylmää tuulta. Nyt torstaina tuuli tosi kylmästi ja koska mulla oli hartioissa liian vähän vaatetta (aluspaita, neule ja talvitakki ) sai se kylmää ja oli eilen pirun kipee ja tänään myös. Joten me tänään olla päästy leffaa kauemmaksi. Meillä kun on näes lapsivapaa vkl. Mä olisin halunnut päästä vähän tanssimaan :'( .

No jotakin iloista myös. Mulla on hygeniapassi. Meni täysillä pisteillä läpi. Mitähän sitä sitten opiskelis...?
 
Viimeksi muokattu:
Sinne män ukko, piti aamulla ennen 7 nakata se kylälle. keskiviikkona jo tulee onneks takas.

Smirge, sun tarvii neuloo semmoi hartianlämmitin :D
Täällä on lunta enää reilu puolmetrii, lisää pitäs tulla tällä viikolla -.-
 
Uskomatonta, että siitä on jo 4 vuotta, kun Rasmus syntyi!! :heart: Uskomatonta siinä on se, että aika on mennyt hirveen nopeesti! Miten voi toi kuopuskin olla jo noin iso :O Tasan 4 vuotta sitten supistukset rupes jo olemaan aika kivuliaita, meni vielä 4,5h, kun poika sit syntyi :heart:

Synttärijuhlat meillä oli jo viikonloppuna, ens viikonloppuna tulee vielä Samin äitin perhe + sisko miehensä kanssa ja sit seuraavana tuleekin vissiin Rasmuksen kummitäti, joka ei päässyt nyt sunnuntaina tulemaan.

Mennään tänään mun äitin, poikien ja serkun perheen kanssa katsomaan Vaavin salattu elämä -nimistä näytelmää teatteriin. Kivaa!

Joonatan oli joulukuussa 105,5cm pitkä ja painoa 17,2kg. Huomenna on Rasmuksen 4v. neuvola, saas nähdä, onko puolessa vuodessa kasvanut minkä verran :D

Tinttamooses, miten teidän koira jakselee? :hug:

Tulkaahan muutkin kirjoittelemaan! :wave:
 
moikkelis!

Nukkumassa pitäis kyllä jo olla mutta jos jonkun rivin ennättäis kirjottelemaan =)

Itsellä menossa toiseksi viimeinen viikko töissä :D voi että ootan, että sadaan lasten kanssa olla taas kotona.. ja niin ottaa kyllä mieskin :)
Sitten menevätkin vasta elokussa Tatu eskariin ja Jenna hoitoon.

Meille ei oikeastaan mitään sen kummempaa kuulu.. arki menee omalla painollaan ja päivät ikään kun vierii välillä.. Sunnuntait on sitten koitettu huilia ja puuhata jotain kivaa porukalla kun minäkin kotona olen.

Tatulle edelleen jotain jääräpäisyys ja "minä eka!" "minä-haluan-sen!"- uhmista/kokeilua..
Mutta löytyy myös toinen puoli ja siskoaan on alkanut auttaa yhä enemmän koko ajan ja leikitkin jo sujuu.. Toissa-aamuna kuuntelin kun Tatu "luki" jennalle sängyssään autot kirjaa ja oetti autojen nimiä :D :heart: Siplatus ja supin a kuuluu monena aamuna ennen kun tassutteleevat viereen, poikkeuksetta melkein aina seitsemältä.
Ja läheidyyttä poika hakee ihan hirveästi. joku aika sitten kun jenna tuli minun syliin halimaan ja rutistamaan niin Tatu sanoi että miks et tykkää minusta samallalailla :'( Itselle tuli ihan kauea olo, että luuleeko ressukka etten tykkää! Ja toisen kerran kun jostain asiasta sai huudon aikaiseksi niin sitten sanoi että minä haluaisin, että pitäisitte parempaa huolta.. ihan oikeesti tuo riipii sydäntä ja saa tuntemaan itsensä niiiiin huonoksi :ashamed:
Nyt oon sitten tietoisesti yrittänyt jennaa välillä saada iskän "kimppuun" enemmän, että jää tatulle aikaa. Tottahan on että Jensku on ollut kauhean kiinni minussa, täysin äitin tyttö. Päälle nämä allergia häsäkät, korvakierteet jne niin ei ihme jos Tatusta tuolta tuntuu.
Asiasta poitsun kanssa sitten puhuin niin onkin nyt sitten tullut enemmän syliin ja osoittanutkin että sitä haluaa. Aikaisemmin ehkä "tyytynyt osaansa"
tuntuu vaan itsestä tosi kurjalle tuo... vaikkakin jossain tilanteessa huomaan että Tatu koittaa tuolla "ette välitä minista" konstilla saada tahtoaan läpi, mutta huomaan kyllä sitten sen todellisen tarpeenkin.

Tinttamooses:
Kiva kuulla sinustakin! miten koira voi?

jos en väärin muista niin Tatu oli joulukuussa 112cm ja jotain 18kg... niillä main.
 
Oli pakko tulla heti Danjuskalle kommentoimaan! Tuota Tatun kysymystä. Nimittäin Joonatan on muutaman kerran kysynyt vastaavaa. Semmoisesta tilanteesta kyse, kun Rasmus itkee (joko satuttanut itsensä tai sitten suuttunut jostain) ja lohdutan (=otan syliin, silitän jne.). Sitten kun J itkee (hyvin harvoin) ja tilanne on USEIN ollut se, että on itse Rasmusta ärsyttänyt ja siitä Rasmus hermostunut ja esim. nipistänyt J:tä. Enkä sitten oo heti mennyt Joonatania lohduttamaan, kun on itse "kaivanut verta nenästään" ärsyttämällä Rasmusta (tietää, että saa sen kimppuunsa). On sitten kysynyt itkien, että "miksi et äiti koskaan lohduta mua niinku Rasmusta" :ashamed:

Ja sitten toinen tilanne sellainen, että oon hermostunut Rasmukselle ja korottanut esim. ääntä liiankin kovaa ja R:lle tullut siitä paha mieli, niin sitten jutellaan ja sovitaan asia ja minäkin pyydän anteeksi (siis jos olen oikeesti ollut kohtuuton). Joonatanille tarvii harvemmin hermostua, mutta joskus tietenkin korottaa senkin kanssa ääntä (kuitenkin silleen normaalisti, heh). Siitäkin on sitten kysynyt "mikset äiti koskaan pyydä multa anteeksi, kun Rasmukseltakin pyydät aina" :(

Kyllä ne tuntuu pahoilta noi kysymykset! :'( Varsinkin ekoilla kerroilla. Sen jälkeen oon kiinnittänyt enemmän huomioita noihin tilanteisiin ja tsempannut tietenkin, että huomioin poikia samalla tavalla. Oon myös huomannut, että Joonatan sitten provosoi tilanteita, jolloin haluaa samanlaista kohtelua kuin Rasmus (=lohduttamista, anteeksi pyytämistä jne.), mut tekee sen niin, että tahalteen tekee jotain ärsyttävää/kiellettyä ja härnää Rasmusta -> alkaa itse itkemään.

SILTI, niinkuin aina, yritän ja oon kiinnittänyt enemmän huomioa siihen, että olen molemmille samanlainen...

Sitten tohon syli/halailuasiaan sen verran, että toiset lapset ottaa ne hetket äitin/iskän kanssa ihan itse, jolloin sitä syliä ja läheisyyttä tulee ehkä sille lapselle annettua enemmän ja huomaamattaan. Rasmus tykkää enemmän olla sylissä ja antaa haleja, kyllä Joonatankin, mutta ei nauti samalla tavalla siitä lähellä olemisesta, tai ei jaksa kovinkaan kauaa sylissä istuskella ja halia (ehkä ikäkin jo syynä). Kun sillä tulee hiki, jos on liian kauan sylissä :D :D On itsekin sanonut, ettei sen takia halua kauaa olla.

Olipas varmaan sekavaa sepostusta :whistle: Nyt täytyy jo rientää :wave:
 
No niin nyt on sitten Juhokin jo 3 vuotias poika,täytti 25.3 ja on aivan tohkeissaan kun sai paljon kaikkea salama mcqueen tavaraa.

Tänä yönä Juho nukkuu ensimmäistä kertaa omassa huoneessaan,saa nähä miten sujuu..

Meitä pyydettiin koko perhettä myös kaksplussaan haastatteluun yhteen juttuun ja maanantaina sovitaan päivästä että koska ne tulee tänne meille :eek:

Huomenna aateltiin mennä Jennalle ostamaan sellanen monitoimisänky mutta millainen ois hyvä??No kait me jonkinlainen hyvä ja tytölle kelpaava löydetään.
 
Peppi: Jotenkin lohdullista kuulla että muillakin samoja juttuja "käydään läpi"
Itse olen myös nyt tietoisesti "tarkastellut" itseäni että annan molemmille huomiota samallalailla.
Tuo on tosiaan totta, että jokainen lapsi ottaa ne hetket erilailla. Tatu kyllä tulee syliin, mutta juurikin, niin että ei malta kauaa olla. Lukeminen on yksi mistä poika nauttii kun saa kuunnella satuja kainalossa. Tatu ja Patu supersankareina on ehdoton ykkönen :D
Jenna taas tulee ja vaatii "ylkkyyn" kun haluaa syliin ja haleja. Monesti myös illalla ottaa uniponinsa ja tulee syliin pötköttelemään.

lapsilla hoidossa tänään valokuvaus :)
vein aamulla vähän myöhempään hoitoon ja menin itse tk:lle tuota varvasta näyttämään.. polttivat reijän kynteen :/ jospa kipu alkais helpottamaan.
jennan synttärikakun pohjat tässä tein valmiiksi. Viikonloppuna lähdetään mummolaan synttäreitä viettämään =)

Vitsit että on helpottunut/hyvä olo kun vika viikko töitä takana :D Ei sillä, ihan kiva töissäkin käydä, mutta suhteellisen raskasta ollut kun jenna ollut vähän väliä kipeänä ja öitä valvottu. tai menen kyllä käymään reilun viikon päästä viikonlopun tekemässä mutta se ei ole paha =)
 
Moikka!

yövuoroa tekemässä taasen. vähän jäänyt tämä minunkin kirjoittelu niin jospa nyt heti alkuyöstä kirjoittaisi, kun vielä jaksaisi. :)

Meille kuuluu ihan normi arkea. naamakirjassa olijat jo tietääkin että meille tulee toukokuun alkupuolella karvainen vauva. labradorinnoutaja musta uros. koko perheen silmäterä luultavasti. vielä ei olla kuin netin kautta ihailtu pikku pentuja, mutta eiköhän ehkä ensi viikolla päästä käymään katsoo ihan livenä pikkusia. nimeä ei olla vielä keksitty/päätetty. aateltiin että katotaan minkälainen pentu on ja mikä on koko kennel nimi, et jos siitä saisi jotain apua. :) Itse on ihanan jännittävällä olotilalla. :)

Toisena asiana saan tästä päivästä eteenpäin jännittää miten minun ystäväni masuasukkini pärjää. joutui tänään täydelliseen vuodelepoon. meillä oli sitten illan kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. todella mukavasti meni ilta. nuorempi tytöistä on hieman ujo, mutta tänään ihanan rohkea ja ei tietookaan mistään ujoudesta tai siitä ettei oltu vähään aikaan nähty. hain hänet tarhasta yms. onneksi mulla on ihana mahtava mies, joka auttaa ihan yhtä täysillä kuin minäkin. :)
vanhempi tytöistä on Aleksin kanssa samanikäinen, joten haen hänet koulusta puolilta päivin. jatkan omia unia sitten illalla. on toinenkin yö vielä tän jälkeen. sitten alkaa LOMA. :cool:

Mies lähtee viikonlopuksi rovaniemelle työpaikan kanssa jääkiekkoa pelaamaan. Minä keksin poikien kanssa kaikennäköistä pikku tekemistä. :)
ensi maanantaina mennään minilomalle jyväskylään, kun mies sai kaksi lippua jypin peliin. menenvät Aleskin kanssa katsoo sitä ja me hommaillan ilta Mikkiksen kanssa jotain. tiistaina tehdään jotain yhdessä. sitten loppuviikko lomaillaankin ihan vaan Miikan kanssa kaksin. aurinkoisia ilmoja toivomme. :)

Meillä ei tuollaista toisen huomioimista enemmän ole hirveästi joko ole ollut tai sit on pojille tää tyyli riittänyt. Miikkahan on sellainen hali pusuttelija ja aleksi tulee joskus syliin kun ite haluaa. mut ei liiemmin halua. joskus käperrytään kahdestaan kattoo telkkaa sohvalle poikien kanssa yhdessä. niinkuin varmaan viikonloppunakin. se on vaan niiiin kivaa. :)

Ihanaisen aurinkoista viikonloppua kaikille. :cool::hug:
 
Meille syntyi viime sunnuntaina 27.3. ihana tyttövauva, 3670g ja 50cm. Synnytys meni nopeasti vähän yli 4 tunnissa kokonaisuudessaan, ilman kipulääkityksiä. Ponnistusvaihe oli pitkähkö ja todella rankka vauvan virhetarjonnan takia, mutta lopussa odotti ihana, täydellinen "palkinto" uurastuksesta. Olemme olleet kaksi yötä kotona, kaikki hyvin!
 
Lillukalle perheineen kovasti Onnea pienestä prinsessasta. :) :flower:
ihanaa kun tulit meille uutisen kertomaan. :)
mulla alkoi jo nimi arvuuttelu päässä...töissä tylsää...:)

viimoinen yö töissä juu. tänään on paaljon virkeämpi, kun tuli nukutttua illasta 3,5 tuntia ja heräsin vasta hieman yli 7. olin vanhempieni luona nukkumassa niin sain nukkuu rauhassa. viikonlopuksi luvassa mukavaa tekemistä. huomenna aleksilla jalista illalla ja meillä kaupassa käyntiä. lauantaina ulkoilua, Aleksilla aamusta jalista. iltapäivällä lähdetään vanhempieni luo hiihtää, syömään ja saunomaan. ihanata :)

mukavata viikonloppua kaikille uudestaan. :)
 

Yhteistyössä