...joulurunoja/loruja....

.. :ashamed: anteeksi mun on jo pakko kysellä kun on alkanu toi joulukorttien teko jotta sais joulun alla vähän taskurahaa...

Niin olisiko kellään mitään linkkejä joista sais mukavia lyhkäsiä joululoruja/runoja...tai muistuuko sulle mieleen mitään nasevaa joulurunoa mikä on jääny mieleen????

leipuri
:D Nyt tässä mulla nokan alla just yksi linkki, jonka välitän sulle. Laitan muitakin kun kerkiän, ja jos muistan.

htt://koti.mbnet.fi/^mkirja/joulu.html

Joskohan tuli oikein... hauskoja korttien tekohetkiä! Se on ihan terapiasta käypää kun laittaa tuikkuja palamaan, myöhemmin joulua lähellä kehtaa sitten jo joululaulujakin kuunnella... tai miksei jo nytkin! =) Oishapahan ehtinyt kuunnella ennen kuin niihin kaupoissa kyllästyy... :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2004 klo 15:33 leipuri kirjoitti:
:D Nyt tässä mulla nokan alla just yksi linkki, jonka välitän sulle. Laitan muitakin kun kerkiän, ja jos muistan.

htt://koti.mbnet.fi/^mkirja/joulu.html

Joskohan tuli oikein... hauskoja korttien tekohetkiä! Se on ihan terapiasta käypää kun laittaa tuikkuja palamaan, myöhemmin joulua lähellä kehtaa sitten jo joululaulujakin kuunnella... tai miksei jo nytkin! =) Oishapahan ehtinyt kuunnella ennen kuin niihin kaupoissa kyllästyy... :wave:
:eek: kiitos linkistä mutten mä pääse sinne ko se ilmoittaa ettei joku syntaksi kelpaa :/ :(

Yhteistyössä