joulupuu keräyksestä kortti haettu

  • Viestiketjun aloittaja kolmen lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti
kolmen lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Minullakin olis tarkoitus hakea sitten kun täällä tuo puu on. Voiko sieltä itse valita vai antaako ne ihan summassa jonku kortin?
tääl ainakin saa ite valita. Ja haluttiin leikki-ikäinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Minullakin olis tarkoitus hakea sitten kun täällä tuo puu on. Voiko sieltä itse valita vai antaako ne ihan summassa jonku kortin?
tääl ainakin saa ite valita. Ja haluttiin leikki-ikäinen.
No hyvä. Jotenkin helpompi ostaa lahja lapselle, joka on oman muksun kanssa suunilleen samaa ikäluokkaa. Tosin jollekkin teini-ikäiselle lahjakortti olis varmasti mukava yllätys.
 
kolmen lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
millä perusteella ne lahjat saavat lapset on valittu?? ja valvotaanko tuota mitenkään että ne oikeesti pääsee perille?
ihana idea nimittäin jos toimii.
sos.toimen kanssa yhteistyössä ja kyllä ne perille menee
 
mulla
meni maku tosta touhusta kun luin heidän tekemän lahjavinkkilistan... Toiveena dubloa,legoa,fisherpricea...ym ym kallista merkkitavaraa!
Siis eikö tavalliset lelut kelpaa?! Eihän tässä ole varaa ostaa omalekkaan lapselle kalliita merkkileluja!
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
meni maku tosta touhusta kun luin heidän tekemän lahjavinkkilistan... Toiveena dubloa,legoa,fisherpricea...ym ym kallista merkkitavaraa!
Siis eikö tavalliset lelut kelpaa?! Eihän tässä ole varaa ostaa omalekkaan lapselle kalliita merkkileluja!
Eihän sitä ole pakko tuon mukaan ostaa. Lapsi varmasti tulee onnelliseksi lahjasta vaikkei olisi merkkilelu. Pääasia, ettei osta krääsää.
 
Rahina
Meidän poika sai sellaisen legopaketin, se oli sellainen ihan pieni, ehkä alle 5?. Poika oli tosi onnellinen, että lahja oli ihan oikea, ja ihmeissään ettei paketista tullut mitään sellaista mitä tavallisesti saa halvalla/ilmaiseksi. Merkkilelu voi siis olla ihan pienikin, eikä lapsi tiedä onko se löytynyt edellisvuoden alennusmyynnistä pilkkahintaan. Siinä lahjassa kannattaa muistaa se, että varattomien perheitten lapset kuitenkin näkee kavereitten lahjat: pleikkapelit, luistimet, sarjaliput elokuviin, kännykät, lumilaudat jne. Tuntuu pahalta jos itse saa vain muutaman paketin ja niissä on tarvevaatetta jota äiti on pantannut pakkasesta huolimatta ja sitten yllätyspaketista krääsää (esim mainostavaraa). Mieluummin vaikka hankkii jonkun kaverin kanssa yhdessä sen lahjan. Lapsi kyllä muistaa sitä antajaa, vaikka se jääkin tuntemattomaksi. Meillä muisteltiin juuri hiljattain sitä miten ihmeellistä lapsista oli kun joku aivan vieras haluaa ilahduttaa. Se antaa lapselle uskoa yhteiskuntaan. En usko että vanhemmatkaan unohtaa lasten iloa. Ainakin itse aion tänä vuonna ostaa kaksi pakettia ehkä teineille, kun tilanne ei ole meillä enää viimejoulun kaltainen. Antaa hyvän kiertää.
 

Yhteistyössä