V
vieras
Vieras
Eli mitä mieltä olette tästä: Me emme vietä joulua, mutta emme ole mitenkään muiden joulun viettoa vastaankaan, luonnollisesti. Tyttäremme oli kuullut muiden lasten juttelevan joulupukista ja on sen ikäinen että asia jäi askarruttamaan häntä. Tyttö sitten kysyi, onko joulupukkia oikeasti olemassa enkä nähnyt oman etiikkani mukaiseksi alkaa häntä siinä huijaamaankaan eli kerroin asian niin kuin itse uskon eli että satua on. Hän oli sitten mennyt tämän kertomaan yhdelle toiselle tytölle joka oli "vähän" järkyttyneenä kysynyt äidiltään että miksi hänelle on valehdeltu joulupukin olemassa olosta. Tämän tytön äiti soitti minulle ja tuli lankoja pitkin melkein siinä raivotessaan että nyt on viety hänen tyttäreltään lapsuus ja että onko meidän pakko kuuluttaa omia sairaita uskomuksiamme ympäri pihoja??!!
Eli mitähän meidän sit olisi pitänyt tehdä? Huijata omaa tytärtämme uskomaan sellaiseen mihin emme itse usko/mitä ei ole, vain siksi että muiden lapsilla säilyy mielenrauha?
Eli mitähän meidän sit olisi pitänyt tehdä? Huijata omaa tytärtämme uskomaan sellaiseen mihin emme itse usko/mitä ei ole, vain siksi että muiden lapsilla säilyy mielenrauha?