Joulupäivänä 25.12 olis palkkapäivä, MUTTA..

• Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti
miettii
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;27689069:
Palkan kuuluu olla tilillä viimeistään palkkapäivänä. Jos se on pyhä eikä raha liiku niin sitten viimeisenä arkipäivänä ennen pyhää.

Tiedän jos palkkapäivä pyhä, tulee edeltävänä palkkapäivänä.
Mutta 24.12 jouluaatto ei ole pyhä, sitä pohdin, onkohan se ihan arkipäiväkään
En saa palkanlaskijaa kiinni tänään enkä huomenna
Siksi kysynkin täältä miten muilla jolla palk.päivä 25 pvä vakituisesti

mä...
Piti oikein kalenterista katsoa, että minä päivänä se aatto oikein onkaan. Olisin viettänyt sitä nimittäin sunnuntaina. Anteeksi virheeni.

"mie"
on aika useasti tästä maininta. Esim. jos palkkapäivä on joka kk:n ensimmäinen ja tuo sattuu viikonlopulle, palkka tulee heti seuraavana arkipäivänä. Voi olla myös toisinpäin, eli edeltävänä arkipäivänä.

miettii
[QUOTE="mie";27689225]on aika useasti tästä maininta. Esim. jos palkkapäivä on joka kk:n ensimmäinen ja tuo sattuu viikonlopulle, palkka tulee heti seuraavana arkipäivänä. Voi olla myös toisinpäin, eli edeltävänä arkipäivänä.[/QUOTE]

Mulla on palkkapäivä joka kuun 25 päivä
Jouluaatto 24 päivä joka maanantai nyt vaan sotkee kun en tiedä tuleeko palkka silloin , vaiko perjantaina 21 päivä

"vieras"
Mutta onko jouluaatto pankkipäivä, yleensä raha liikkuu vain pankkipäivinä.
Konttorit ovat ainakin kiinni?

dr
Onko sillä loppupelissä mitään väliä tuleeko 21. vai 24. päivä, kun joka tapauksessa tulee ennen oikeaa tilipäivää?

Ja tullee siis jo 21. päivä, kuten myös lapsilisät (HUOMIO KAIKILLE)

"Helekkarin Heittomerkki"
[QUOTE="mie";27689225]on aika useasti tästä maininta. Esim. jos palkkapäivä on joka kk:n ensimmäinen ja tuo sattuu viikonlopulle, palkka tulee heti seuraavana arkipäivänä. Voi olla myös toisinpäin, eli edeltävänä arkipäivänä.[/QUOTE]

Minullapa on niin omituisesti, että palkanmaksupäivä on kuukauden ensimmäinen arkipäivä. Ja kun minulla on tili eri pankissa, mitä työnantajalla, niin palkka on tilillä kuukauden 2.-6. pvä.

Täytyy sanoa, että missään muualla en ole tällaiseen tapaan törmännyt.

Yhteistyössä