Jouluna töissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äitee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äitee"

Vieras
Kuinka moni muu paiskii joulun aikana töitä. Itsellä nyt 2 vapaata ennen joulua ja aaton saan viettää kotona, mutta joulu-ja tapaninpäivän olen aamusta iltaan töissä. Ei haittaa, olen monen monta joulua saanut olla perheen kanssa kotona ja nyt kun lapset ovat vähän isompia haluan antaa pienempien lasten vanhemmille mahdollisuuden olla kotona.
Nyt laatikot paistumassa ja leivonta alkamassa. Joululaulut soivat. Mukavaa joulunaikaa kaikille!

Tänään pääsin aamulla kotiin, seuraavan kerran menen töihin joulupäivänä 8-15 ja tapanina 8-20 ja sit seuraavana pvänä yövuoro.
Uudenvuoden aatto töitä 8-15, uudenvuoden päivä 8-20, eli menee kaikki juhlapyhät töissä. Onneks sentään toi jouluaatto on vapaata.
Pystyn laskemaan noi mun työvuorono vaikka vuoden eteenpäin ja tänä vuonna näyttää siltä, että oon pääsiäisen, vapun, juhannuksen, itsenäisyyspäivän ja seuraavan joulunkin töissä.

[QUOTE="tiina";25280894]Tänään pääsin aamulla kotiin, seuraavan kerran menen töihin joulupäivänä 8-15 ja tapanina 8-20 ja sit seuraavana pvänä yövuoro.
Uudenvuoden aatto töitä 8-15, uudenvuoden päivä 8-20, eli menee kaikki juhlapyhät töissä. Onneks sentään toi jouluaatto on vapaata.
Pystyn laskemaan noi mun työvuorono vaikka vuoden eteenpäin ja tänä vuonna näyttää siltä, että oon pääsiäisen, vapun, juhannuksen, itsenäisyyspäivän ja seuraavan joulunkin töissä.[/QUOTE]

siis ens vuonna kaikki juhlapäivät töitä.

Tänä vuonna aattoilta ja -yö töissä. Mulla ei ole lapsia, joten viettäköön äidit ja isät joulun lastensa kanssa:) ja mikäs siinä, meillä töissä pöydät notkuvat jouluruokaa:p

Yhteistyössä