***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

Millon Mirsu saat tarkempaa tietoa vaavisi voinnista? Odottaminen on kyllä kamalaa, mutta uskotaan, että kaikki on hyvin :heart: !
Mulla oli silmät niin täynnä kyyneleitä, etten erottanut ruudulta oikein mitään. Onneks jalkojen vispaus erottui ja kaikki mitä se terkka erikseen esitteli: virtsarakko, sydän... Käsiä en muuten nähnyt ollenkaan |O . Mies väittää kyl nähneensä...
Jajepoo: Mulla tuo pää-perämitta 63.7 oli rv 13+1.
Kurjaa, kun sun pahoinvointi jatkuu edelleen. 5 viikon tuskaisten oksennukseen tukehtumisfiiliksen jälkeen toivon sulle mitä pikaisinta parempaa vointia!!!!!!
Liplap: On todellakin ihan maailman parasta nyt kun voi nauttia raskaudesta :saint: . Piti heti kertoa kaikille. Vanhemmat ja appivanhemmat olivat ihan onnensa kukkuloilla =) .
Mötkylä: Olipa ihana lahja se koru =) . Mistäköhän sellaisia saa?
Tivoliko se kyseli ruoka-ainehimoista? Mulla ei ole mitään epätavallisia, mutta ylipäätään kaikki suolainen, rasvainen, epäterveellinen ja makea uppoaa kuin häkä. Ja kaikki raikas sekä aiemmin lähes riippuvuutta aiheuttanut kahvi puolestaan saavat edelleen yökkimään. Onneks painoa ei silti ole tullut lisää, vaan tippunut kilon verran. Mahtaiskohan oksentamisella olla mitään tekemistä asian kanssa :whistle: ...
Snoopylle kaikki sympatiat np-ultrapelon osalta :hug: . On vielä tuoreessa lähimuistissa ne fiilikset... Toivotaan, että kaikki vielä np-ultraa odottavat saavat hyviä uutisia ultrasta ja poistuvat sieltä yhtä ikionnellisena kuin minä tänään :heart: .
Voisitko "varata" sitä kehtoa itsellesi? Kehdot on ihania... Mutta ymmärrän, ettei tässä vaiheessa hirveästi vielä uskalla hankkia tavaraa. Itsekään en uskalla ostaa mitään varmaan vielä moneen moneen kuukauteen.

Ai niin ja siitä ultrasta ja sukupuolen näkymisestä...En täysin epäröis väitettä, että sen voisi nähdä jo tässä vaiheessa, kun mullekin se ultraaja sanoi että sinne on tulossa jatkossa sellaiset laitteet, että niistä näkee niin tarkasti rakenteitakin, ettei rakenneultraakaan välttämättä tarvitse. Tiedä sitten...Tosin sehän on totta, että molempien värkit taitaa siinä vaiheessa näyttää samalta. Tuollahan oli taannoin ketju, jossa joku kyseli ultrakuvan perusteella sukupuolta ja kertoi, et ultraaja oli sanonut tytön olevan tulossa, mutta näin maallikon silmään se näytti kyllä täysin pippeliltä. Saas nähdä miten tekniikka kehittyy...

Kai sitä voisi mennä nukkumaan, kun ehkä ymmärrettävistä syistä viime yönä uni ei silmään tullut...
Kauniita unia!
 
Kiiuska kiitos varoituksesta, mutta uteliaana ihmisenä tietysti luin tekstisi loppuun :LOL: Olen kuullut vastaavaa, mutta en voi uskoa että sukupuolen tuossa vaiheessa voisi niin hyvin nähdä. Laite oli kyllä 3d. Jompi kumpi se todennäköisesti on...
Yritin tiirailla kuvista pää-perämittaa mutta eipä löytynyt. Ne kuvat missä oli mittaustulokset jäivät kai sairaalan papereihin. Tosi kiva on ollut lueskella että hyviä uutisia on useimmille tullut, meidän ultrasta kohta kaksi viikkoa ja vieläkin olen ihan intona. Minustakin tuntuu että maha on pienentynyt! Sen kasvua kun vaan odottaa ja harmittaa kun mitään ei vieläkään ole... :/
 
Ja vielä Snoopylle piti sanoa että kannattaa ottaa se kehto ja laittaa vaikka varastoon. Itse otin kaveriltani vauvan turvakaukalon koska heillä nopea muutto meneillään ja sanoi muuten hävittävänsä sen. Aikaistahan tämä on, mutta vein sen varastoon pois silmistä ja haen sitten jos loppusuoralle päästään =)
 
Sätseeni: Oon menossa maanantaina oman kunnan tarjoamaan ultraan ja sit 19 päivä äitiyspolille. Että varmaan maanantaina oon jo viisaampi. Oma maha ja vauva tuntuu niin kovin rakkailta, en usko että mihinkään radikaaleihin päätöksiin kykenen. Mutta maanantaina oon viisaampi.
 
Moikka!
Tämän verran vielä kuokin tällä palstalla ja sitten en enää murehdituta teitä näinkin kurjilla uutisilla.. ensiksikin olen ihan yllättynyt kuinka moni on jaksanut muistaa minua/meitä, tullut todella lämpöinen mieli siitä! ISO KIITOS! :hug:
Eilen olin sitten sairaalassa ja sikiö tuli sieltä alakautta pienten supistelujen jälkeen (näin jälkeenpäin ajateltuna "pienten" ) ja illalla tehtiin vielä nukutuksessa kaavinta.. Henkilökunta oli todella ammattitaitoista ja mukavaa, helpotti paljon pahaa oloani!
Nyt kotona toipumassa mieheni kanssa, joka on osottautunut aivan loistavaksi tukijaksi vaikka itselläänkin rankkaa. Jos jotain hyvää haluaa täsät hakea niin on se ehdottomasti se että ollaan läheisempiä kuin koskaan ennen ja ystäviltänikin olen saanut todella paljon tukea, että sikäli ei harmita vaikka moni tietääkin. Myös johtaja töissä on ollut huippu. Että kyllä sitä ihmiset vain osaavat olla ihania! :heart:

teille, rakkaat virtsiystävät ( en tarkoita pissaa=) ) voin paljastaa että juu heti kun vuoto tästä lakkaa niin uudet kujeet on mielessä!! ;) Muille ei kerrota ehkäpä ikinä! =)

Oikein hauskaa kesää teille kaikille, ihanan lämmintä on luvattu!
Ja todella hyvää odotusta mammuskat!
(p.s yksi omakohtainen vinkki: kuunnelkaa itseänne..levätkää heti kun vähänkin siltä tuntuu , antakaa itsellenne lupa relata!! )

t. katherine ja sen mies :heart: :heart:
 
Mä olen poikki.
Mun selkä on ihan pas.kana. Siis itku-poikki-väsymys-pas.kana.
Mun piti hakea sairaslomaa tiistaina, kun en kykene seisoskelemaan töissä. Mut aamulla mun työntekijä ilmoitti että sille on tapahtunut onnettomuus, joka on ihan hirveetä, mut nyt en kykene ajattelemaan muuta kun sitä että taidan olla vähintään seuraavan viikon aamusta iltaan töissä. Ja tarkoitan oikeesti että aamusta iltaan...
Mä olen oikeesti niin poikki, mä en kykene tohon enään.
Mä oon pahoillani että tuun tänne vatvomaan, mut mä en oikeen muuhun pysty. Mitä se hyödyttää työpaikalla itkeä. Ylimpänä esimiehenä vaan saa kaiken skeidan niskaansa, Onneksi mulle luvattiin konttorille pääsyä mun kesäloman jälkeen, jos vaan mulla on duunareita silloinkaan...
Muuten maha voi hyvin, pää ei niinkään...
 
Taas on tullut lisää ultrakuulumisia. Hienoa, että näin paljon hyviä uutisia!

Katherine, sun elämänasenteesi on kyllä ihan kohdillaan. Surulle tulee antaa tilaa, mutta myös toivolle ja tulevaisuudelle. Mun puolesta voimia tulevaan ja toivottavasti ne plussatuulet puhaltavat pian puhaltavat. Tsemppiä teille molemmille. :hug:

Kiiuskalle jaksamisia sinne elokuun reissuun. Työmatkailusta en kauheasti ole ennenkään välittänyt, mutta nyt r-aikana tuntuu todella vastenmieliseltä lähteä kotoa pois. Tietääkös jengi teillä töissä, että olet pieniin päin? Itse en ole kertonut, ja senpä takia reissulla sain ihmettelyjä osakseni kun baari-illan sijasta halusin jäädä huoneeseen lueskelemaan.. :whistle:

Tuitsu, saisitko mistään tähän hätään esim.kesäapua? En tiedä millä alalla olet, enkä työnkuvaasi, mutta jos vaikka jostain vielä irtoisi kesätyöntekijä auttamaan suurimmassa hädässä? Osaan kuvitella tunteesi, kun velvollisuudet painaa päälle ja oma olo on kurja. Koita nyt kuitenkin saada asiat järjestettyä töissä, ja pyydä ihmeessä muilta apua! Jaksamisia...

Nyt kyllä karkaan ulos nauttimaan auringonpaisteesta, hyvää viikonloppua kaikille!!!
 
Katherinelle vielä :hug: ja lykkyä uuteen yritykseen! Tulehan tosiaan meitä sitten infoamaan, kun aika on =)

Tuitsun kyllä kannattaisi hakea saikkua, nyt pitää ajatella itseään ja vauvaa, ei työpaikkaa. Kukaan ei ole korvaamaton, esimieskin saa sairastaa.

Kaikille teille, jotka matkustatte työnne puolesta, mä nostan hattua! Itse en jaksa aina edes kotihommia, saati että töissä pitäis käydä ja reissata. Meillä tosin mies reissaa ja huushollin pyöritys on paljon pelkästään minun harteillani. Oon ollut tosi väsynyt nyt tän viikkoa, helle syö viimeisetkin voimat |O

Mirsulle toivon että maanantai toisi hyviä uutisia, pidän peukkuja!

Oikein aurinkoista viikonloppua!!! B)

liplap & tontuntekele rv 13+0 :heart:
 
Aurinkoista lauantaita kaikille!

Kirjoitin äsken pitkän pätkän ja se katosi jonnekin. Ihan hyvä vaan, valittelin nimittäin laiskuuttani siivoomisen suhteen. Tänään on PAKKO siivota, kotona kamala kaaos ja huomenna asunnon näyttö (ollaan myymässä tätä), ei ole paljon vaihtoehtoja. Mies tietysti kaverinsa polttareissa, eikä siitä ole apuja :headwall: Meikäläinen kun ei muutenkaan siivousta rakasta, niin arvatkaas paljonko tällaisena päivänä huvittaa, etenkin kun esikon päikkäriaika on ainoa rauhallisempi hetki koko päivässä tänään...

Tuitsu: kyllä sun on haettava saikkua! Tiedän ettei ole helppoa, mutta mun oli tehtävä niin viime viikolla. Olin aivan katkipuhkipoikki ja päätä särki järkyttävästi. Mun työyhteisöni on pieni eikä kukaan voi tehdä koulutuksensa puolesta mun hommia, joten on aina pienimuotoinen ongelma olla pois. Mutta nyt on ajateltava itsensä lisäksi pikkuista... Parin päivän huili auttoi oikeasti tosi paljon ja musta tuli taas ihan eri ihminen. Toivottavasti auttais suakin!

Katherine Voimia oikein kovasti ja plussatuulia täältäkin! Sulla on ihailtava elämänasenne.

Vaatteista on ollut puhetta jossain vaiheessa. Itse käytän vanhoja löysempiä yhä, hameet menee aika kivasti. Paidat tuntuu aika lyhyiltä. Vaikka mulla iso maha mun ja miehen mielestä onkin jo, ei töissä tai muualla kukaan vielä ole kysellyt mitään.

Jaksamista kaikille, erityisesti Mirsu: koita nauttia viikonlopusta ja toivotaan maanantaille hyviä uutisia.

-Terppari ja pikkumuru 14+2
 
Ihana kuulla, että Katherine on positiivisin mielin :hug: . Vieläkin vaan alkoi itkettämään, kun luin kirjoitustasi :snotty: . Tulethan sitten heti kertomaan meillekin, kun uusi tulokas ilmoittaa olemassaolostaan :heart: .

Tuitsulle jaksamista selkävaivojen kanssa :hug: . Hae ihmeessä saikkua. Miksi me työntekijät aina ollaan niin kilttejä työnantajaa kohtaan, vaikka pahan paikan tullen hekään eivät ajattele meitä ollenkaan :attn: ?

Mirsulle aivan hirveästi tsemppiä maanantaille :hug: ! Peukut on täälläkin ihan varmasti pystyssä!

Ihana ilma...Täytyy vähän mennä kärventämään ihoa B) .
 
Kun ensimmäisen kerran luin Katherinen suruviestin, mulle tuli sellanen olo et toi on vahva tyyppi ja se pääsee ton yli! :heart: En erehtynyt.
Tottakai se jättää sydämeen paikan menetetylle haaveelle mutta joskus asioilla on tarkoituksensa.

TUITSU muista ettei kukaan ole korvaamaton! Nyt lepäämään, elät upeaa aikaa ja sun kuuluu saada myös nauttia ja levätä.

MIRSULLE kanssa onnea maanantaille täältä.

Omaan napaan ei mitään ihmeempiä, päätä särkee ja huimaa. Tänään on meillä grilli "bileet" appiukko ja sen puoliso tulee ja, miehen sisko ja sen mies tulee myös. Ne tietävät kaikki että perheeseen tulee uusi jäsen.

 
Meinasin, etten tänään vaivaa teitä näillä mun turhilla jutuilla, mutta on pakko kirjoittaa.

Siis Katharine sulla on mahtava asenne. Ja toivotan jatkoon onnea oikein paljon!

Vaatteista oli puhetta. Hameet on hyvin tässä vaiheessa. Mitään shortsejani en enää saa kiinni asti. T-paidat meinaa olla hassun lyhyitä, mutta ostin masutuubin, että näyttäis vähän paremmalta. Mä en tajua, miten mun maha voi olla jo nyt näin pullea. Esikoista odottaessa, mulla ei ollut varmaan puolessa välissäkään tällaista kumpua.

Pääperämitastakin joku kyseli. Mulla se vastas just tasan viikkoja 12+2 eli niinkuin pitikin. Mittaa en muista, mun mielestä ne mittakuvat jäi sinne sairaalaan.

Np-ultrassa kyseltiin, että miten vauva liikkui. Meillä oli kyllä niin rauhallinen tapaus, että ihan meinasin jo panikoitua. Niinkuin aiemminkin jo kirjoitin, vauvaa pökittiin puoli tuntia ainakin ja välillä nousin kävelemään ja pomppimaan. Sanoin jo kätilölle, että onko siinä joku vika. Mutta ei kuulemma ollut epätavallista, että on noin hankalaa saada vauva kääntymään. Ja lisäsi, että jos vauvassa joku vika olisi, niin se näkyisi kyllä. No toivotaan todella, että kaikki kunnossa. En mä sitä kyllä edes mieti. Se tulee mikä on tullakseen, turha etukäteen itkeä.

No niin nyt poistun ja yritän pysyä poissa edes muutaman päivän. Tavoite olis tonne seuraavaan neuvolaan 19.6. asti, mutta ehkä en niin kauan pysty olla poissa.

Muistakaahan tänään tulee Mtv3:lta dokumentti raskaudesta 17.40. Lehdessä ainakin luki, että upea dokumentti.

Mrs Nobody 12+4

 
Se dokumentti (Elämän ihme) tuli muutama kuukausi sitten mtv3.doc:ina kahtena torstai-iltana. Tallensin sen silloin digiboxille, mut en vieläkään oo katsonut sitä. On kuulemma tosi upea. Raskaana oleva hyvä ystäväni oli silloin ainakin todella vaikuttunut siitä.

Toivottavasti koko kesä olis tällaista hellettä. Mä oon niin kesäihminen, että nyt jo haaveilen ensi kesästä kun saan koko kesän sen rakkaan pienen puolivuotiseni kanssa olla kotosalla, eikä töitä tarvitse edes ajatella :D .

Täytyy jatkaa taas ihon kärventämistä B) ...
 
Minä ilmoittaudun joukkoonne. En kovin usein ehdi käydä kirjoittelemassa, mutta yritän.Laskettu aika on 31.12. Siirsi mokoma lääkäri sitä 2 viikolla.Harmittaa. Minulla on 5 lasta, eli kuudetta odotellaan. Kovasti on odotettu vauva. Nuorimmainen on jo jo 3,5v. Alussa minulla oli kovi kipuja ja vuotoa sen reilu 2 viikkoa, mutta onneksi kaikki oli hyvin kuitenkin :)
 
Hei kaikille ja lempeää lauantaita!

Ensinnäkin katherinelle edelleen iso hali :hug: ja tsemppiä paljon uuteen yritykseen!

Ja onnea paljon Sätsenille hyvistä uä-näkymistä! Varmasti helpotti ainakin hetkeksi. :)

Meillä on ollu vilskettä ja vilinää Toivo-tollerinpennun kanssa, mutta hyvinhän tuo on kotiutunut ja vanhempi koirakin on pääsääntöisesti sen hyvin ottanut perheenjäseneksi laumaan.

Käytiin tänään miehen kanssa katselemassa jo vähän vaunuja. Ihastuttiin molemmat Teutonian yhdistelmiin (Prestige-malliin). Myös turvakaukaloita autoon katseltiin, haluttais kovasti Isofix-kiinnityksellä, mutta on ne vaan tosi kalliita!

Kummempia ei kuulu, mahaa kasvatellaan ja potkuja odotellaan. :heart:

- Asrai ja Tiitiäinen rv 16+1 -
 
Heippis vaan kaikille :)

Sätsenille paljon onnea helpottavista ja ihanista ultranäkymistä!

Katherine Sun elämänmyönteisyyttä ei voi kuin ihailla! Vaikka on varmasti teille molemmille todella rankka asia ja muistuu sydämessä aina, niin jaksatte katsoo eteenpäin :heart: Paljon onnea teille tulevaan, ja tosiaankin toivon teille suotuisia plussatuulia mahdollisimman pian :hug:

Tänne ei kummempia, oon ollut taas laiskalla päällä enkä oo jaksanut kirjotella, jotenki nää helteet vie voimat. Lukenut oon teidän viestiänne kyl joka päivä, siitä ei pääse irti kyllä :)

Huomasin just, että tänään on tasan puoli vuotta laskettuun aikaan :heart:

Mulla on jänniä mahakipuja ollut joka päivä.. Oliskohan nää vaan niitä venymiskipuja yms. Välillä ottaa jommalle kummalle puolelle alavatsaan ihan sairaa kipeää ja välillä koko alavatsaan, sillon pitää mennä lepäileen tai kyykkyyn. Ja niitä supistuksia mulla tuli täs jokusen päivän ajan ja sain siitä 2 vkoa sairaslomaa kun lääkärillä kävin.

Voi että, huomenna alkaa jo 15. viikko. Menis vain viis viikkoa nopsaa lisää, niin sitähän olis sit jo puolessa välissä.

Voi nyt alkas toi dokumentti, rupeenpas sitä kattomaan =)

Mukavaa lauantain jatkoo möhömassut ;)
 
Olen vähän viettänyt hiljaiseloa nettirintamalla. On vaan niin puuduttavaa odottaa 14.6. olevaa ultraa, mutta sehän on jo ensi torstai. Siinä edellisenä päivänä on kyllä neuvola, jossa kai kuunnellaan sydäntä. Mutta siis vielä ei juurikaan kerrottavaa.

Olen uinut tällä viikolla melkein joka päivä. Kysyisinkin, onko jollain muulla uiskentelijalla ruvennut särkemään rintoja uidessa. Kylmästähän se johtuu. Onkohan viisaampaa olla kokonaan uimatta vai riittääköhän, jos nousee rannalle silloin, kun alkaa särkemään? Tänään nousin pois vedestä.

Rautarusina rv11+3 (tuntuu niin vähältä, kun niin monella teistä on la alkupuolella joulukuuta, mutta perässä tullaan)
 
Moikka.
Tääl ois yks odottaja lisää tuohon ruuhkapäivään eli laskettu aika olis 13.12. ja synnäri TYKS :)
Neuvolassa olen käyny jo kerran rv 8+ ja ultrassa 2 kertaa rv 8+ ja 12+6.
Niskapoimua en halunnu edes mitata enkä niitä muitakaan seulontoja.
Seuraava ultra on 25.7. eli rakenne ultra sitten.
Maha on paisunu jo aika palloks :eek: Esikoisesta alkoi näkyä vasta rv 16+ mut nyt on jo yhtä iso maha kuin esikoisesta 18+ Lisäks sit on napatyrä et näyttää niin ku olis napa pullahtanu.
Pahoinvointia oli rv 10+ asti nyt. Esikoisesta rv 16+ loppui vasta. Vieläkin on jos olen oikein väsynyt tai rasitan itteäni. Harjoitussupistuksia on ollu jonkun verran nyt jo.

Katherinelle pahoittelut :'(

Siilip ja Pulla 13+2
 
Jokohan sitä nyt ehtisi jotain kirjoitella kun alkoi pitkä kesäloma.

Katherinelle iso :hug: . Pahoittelut menetyksestä, koittakaahan jaksella!

Onnittelut kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja muistakin hyvistä kuulumisista!

Tuosta uimisesta paljon kyselty, itsekin miettinyt että saakohan tosiaan helposti pian rintatulehduksen kun aikas kylmää kai se vesi on (ainaki mun mielestä ). Moni kyllä oli uiskennellut ilman mitään oireita, että kait sitä uskaltais.

Itellä ei ole mitään hajua kumpi olisi tulossa, mutta mies ja veli kovasti pojasta puhuu. Saas nähdä, mulle käy kumpi vaan niin kuin varmaan jokaiselle =) Rakenneultrassa voisin kyllä kysästä josko näkyis kumpi on.

Joku kyseli paljonko vauveli on liikkunut ultrassa. No neuvolan ultrassa potki ja heilui kamalasti, mutta np ultrassa köllötteli ihan rauhassa, välillä jalkoja ja käsiä heilutteli ja liekö sormea imenyt, näyttää siltä tuossa kuvassa.

Np ultrassa viikkoja 12+5 ja pää-perämitta 64,4.

Mahakin jo pikkusen pullottaa mitä sitä tuon oman "röllykän" alta huomaa. Kovasti kyllä taas on alkanut mietityttää onkohan masussa kaikki ok. Olo ollut niin hyvä että ei mitään oireita, vihlonutkaan ei ole taas moneen päivään. Onneksi tiistaina neuvola, jos kuunneltais sydänääniä. Varmaan sitä koko raskauden kantaa huolta onko kaikki kunnossa. Muutama päivä ultran/neuvolan jälkeen on aika levollinen olo ja sit taas alkaa vatvomaan että mitenköhän vauva jakselee. Ehkä sitten helpottaa kun alkaa liikkeitä tuntemaan niin on edes jotain merkkejä.

Tänään ostin ensimmäisen vauvan vaatteen, oli ihan pakko :p Neulonut olen jo pari vuotta kaikkia vauvan vaatteita, vauvakuumeisena ollut pakko jotenkin oireita lievittää =)

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille ja onnea ultriin ja neuvoloihin ym.

Snoukku 15+1
 
Moi!
Tervetuloa uusille, lisäilen teitä pinoon hetken päästä. Kiva saada porukkaa lisää =)
Sätseenille onnea hyvistä ultranäkymistä ja sellaisille jotka ultraa vielä odottavat, valtavat tsempit ja onnen potkut :wave:
Mun pikkasel on muistaakseni mittaa ultras joku 67 milliä ja risat, viikot oli varmaan 12+4 ja nehän tosiaan piti olla 11+ vasta.

Katherinen elämänasenne on kadehdittavan upea. Yhdyn edellisiin. :)

Tosi ihana dokumentti oli, kiitos vinkistä mrs. nobody. En ois muuten hoksannut kyseistä ohjelmaa.

Nyt julkistan oman pallomaisemmaksi muokkaantuneen mahani. Älkäähän välittäkö taustan sotkuista ja kuva otettu aikas liki mutta tuollainen ylimääräinen kumpu navan alle on tullut :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=635527.jpg

Ja nyt päivityspuuhiin.. Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille :wave:
Maukkis ja minimii rvt tasan 15
 
Siis voi valtava SIILIP sun vatsaas. Sehän on ihan sellanen ku pitääki olla =) On muuten tosi hurjaa ku mammavaatteet korostaa sitä vatsaa tosi lujaa, eihän se siis haittaa, oon ainaki ihan ylpee vatsastani =) Itel nyt käytös viel yhet matalavyötäröiset farkut ja hameita. Shortsit ei mee enää kiinni mut kehittelen niihin aina jonku viritelmän :D
En ihan viel ota äitiysvaatteita käyttöön kun ovat näille säille turhan kuumia. Just tuli kyl muutamia kokoa liian suuria toppeja joita voi käyttää ettei ihan napa paljaana tarvi kulkee :)
 
Jajepoo, sulla on just sellanen ihana massu mitä varmasti monen tekee mieli päästä vähä taputtelemaan :D Masukuvat on oikeesti tosi ihania, harmittaa ettei aimmista raskauksista niitä niinkää oo mut ajattelin tällä kertaa tehdä parannuksen siinä asiassa. =)
 
iltaa

en ole oikein jaksanut koneella roikkua kun on kuuma, mut ei saa valittaa. tänään kauppa matkalla alkoi yhtäkkiä pyörryttään. olin siis kävellen.

sätseenille onnittelut ultra kuulumista, mulla ultra torstaina. ja nyt alkaa jännittään.

katherine tuo asenna on mahtava. ite en aikoinaan pystynyt kuin syyttelemään itseäni, mitä olin tehnyt väärin. onnea uudelle yritykselle.

tänään sit viimein sain itseäni niskasta kiinni ja kaivoin vanhat vauvan vaatteet. tosi pettymys, ei niitä ollut kuin muutama kappale. eli ostoksille sais hivuttautua pikku hiljaa.

joku kyseli np ultrassa näkyykö sukupuoli. juttelin lääkärin kanssa joka tehnyt tosi pitkän ajan neuvola lääkärinä ja hän sanoi että vasta rakenne ultrassa nähdään kumpi on.

kenellä se hb oli alhainen. mulla kans ollut ja samainen lääkäri sanoi että jos nälkä tulee niin se on hyvä asia.

mahtavia masukuvia. yritin omaani mut kameraan tuli teksti ettei mahdu koko muistikortille röllöt :LOL:

mut nyt täytyy laahautua laittaan pyykit kuivuun.

lilleriina ja tonttu-ukko 12+0 jee paremmalla puolella ollaan
 
en sit malttanut vielä laittaa nukkumaan. ukko tehnyt nyt kaks päivää töitä aamusta yömyöhään. äsken soitti että menee vielä aikaa :kieh: eihän se vasta oo ollut kuin 14 tuntia töissä.

onko kukaan muu vielä pohtinut tulevia kummeja? mä tuos listasin että aika vähänä ovat vaihtoehdot.

mulla alkanutt nyt iltaisin tulee kuvotus takaisin. ajattelin jo että se olisi ohi.

mut taidan käydä viel lukemassa muutaman jutun ja yrittään jos se nukkumatti tulis lilleriinankin luo hiekkasäkkeineen. siitä ulikin mieleen että ukko valitti et nukun tosi levottomasti nykyään. kuulemma kiva kuunnella ku puhun/huutelen unissaan.

lilleriina ja tonttu-ukko 12+0
 

Yhteistyössä