***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

*****Joulun odottajat******

:xmas:

23.11
Asrai...................29v................KYS.........................1.

28.11
*papana03............24v...............TAYS......................2.

30.11.
*SnowTiger.............25v...........................................1.

?.12.
*kirsi..................................................................... ..2.
*Jaanuska.............31v...............OYS........................3.
*Sirkussakki..........33v................Satks......................6.


1.12.
*Sue.....................30v..............K-HKS.....................3.
*Pi pa re...............26v............................................3.
*Tiia...........................................SKS......................5.
*MM-.......................................................................
*Mauahtavaa..........28v...............SeKs.......................3.
*Kuukiitäjä.............27v................SeKs......................3.

2.12.
*anis....................24v................HYAS.....................2.
*koppis.................35v................KYS......................3.
*Karamel...............33v............................................3.

3.12.
*peppi..................27v...............TYKS......................1.
*Veeruska-81........25v.............................................1.

4.12.
*mila-80................27v..............Satks.......................3.
*Saralia.................22v..............Phks........................2.
*Tiitiäinen..............20v.............................................1.
*moksa..................30v.........Kätilöopisto..................1.

5.12.
*Nanna....................................................................1 .
*SariS......................................Pori........................... 1.
*Mötkylä................24v...............SeKs.......................1.
*Tuitsu...................27v...............Kättäri....................1.

6.12.
*Jookis...................21v...............TAYS.......................1.
*Terppari................31v..............................................2 .
*menninkäinen87....20v.........tammisaari..................2.

7.12.
*Porsche...............29v.............Kättäri......................3.


8.12.
*pupsi81.................25v..............ekks.........................2.
*apa.......................36v..........K-S-sairaala..................2.
*Kiira1981...............26v.............................................4.
*mcm.......................35v...............Satks......................5.

9.12.
*jukujuku................27v..............................................3 .
*Mirsu......................23v...........TAYS..........................1.
*Ulpu23....................23v..........Vammala.....................1.
*mmiilia...................19v..............VKS..........................1.
*Jajepoo..................28v.............................................4.
*Riikkuli....................29v............TYKS..........................2.
*elviiratar..................................Kättäri........................2.
*Riikkuli.....................29v.............................................2.

10.12.
*Shamandalie.........25v.............TYKS...........................2.
*emppunen.................................................................2 .
*Kengurumeininki....29v.............TAYS..........................3.
*pmmj....................27v............TAYS...........................1.
*Elmeri...................26v.............Kättäri.......................... 1.
*unskis...................26v..............KYKS...........................1 .
*Riinuska81..............25v..............HYS.........................1.

11.12.
*Hätähousu.............23v............K-PKS..........................1.
*Viivero..................27v...........PKKS.............................
*ma78.................28v................KYSS......................3.

12.12.
*pomo...................................................................... ...3.
*Jempu.........................................................................1.

13.12.
*Schätzen...............28v................................................ 1.
*mammu................23v................................................1.
*Katjuzka...............31v................................................ 1.
*Tracy75................32v................................................ 1.
*Nadja81................25v................OYS..........................4.
*Haasuhöpö78.........29v................Seks..........................1.
*Hippula.................32v............................................. ......1.
*Amppari................25v............Tammisaari....................1.
*Ummali.................23v..................Jorvi....................... .2.
*siilip.........................................TYKS..............................2.

14.12.
*Jennipenni.............30v...............OYS............................1.
*Karvinen84............22v................................................. 2.
*Äitiliini75...............32v................OYS.......................... ..4.

15.12.
*liplap.................................................................... .......2.
*Lumienkeli..............................................................

16.12.
*Maikka79...............27v..................OYS...........................4.

17.12.
*Nora79.................28v.................TAYS............................1.

18.12.
*Mrs Nobody.............28v...................Seks........................2.
*päpis............................................Kättäri.........................3.

19.12.
*Lila.........................27v...................TAYS.................... ....1.
*Minky.....................22v.................VKS............................ 1.

20.12.
*timantti.....................................Jorvi........................ ....4.
*Kiekura.................23v............................................... ...1.
*Liinuli84.................................OYS..................................

21.12.
*Tivoli.....................29v...............KOKS......................... .1.
*Saparo79..............27v................K-PKS...........................2.

22.12.
*Tiitu83...................24v...............PHKS.......................... .1.
*Vilttitossu...............36v...............Tyks.......................... .2.

23.12.
*Lilleriina.................32v...............OYS.......................... .2.

24.12.
*neja.......................20v................HYS......................... .2.
*anna...................................................................... .......
*Nipsuliina...............27v.................KSKS........................2 .
*Kinka....................28v...................OYS........................ .3.
*Minimi........................33v..............Kättäri.....................1.
*Pinkeiju.........................................................................2.

25.12.
*Nelma....................28v................Jorvi......................... .1.
*Piimäsuu.................................................................. ....3.
*Vesseli80...............26v.................TYKS.........................1 .
*Soleil.....................28v...............Kättäri/NKL.................. 1.
*Sumppi...................21v................LKS..........................1 .

26.12.
*lauriina87................................................................ .....2.
*Snoopy...................25v...............TYKS............................1.
*rautarusina............23v.................KYS.............................1.

27.12.
*Pulleropallero........22v................TYKS............................2 .
*Nettu.....................25v................ksks......................... ...1.
*Maija80..................26v.................NKL.......................... .1

28.12.
*Misse81..................25v............Kättäri........................... 1.
*Elina83...................24v............SKS.............................. .1.

29.12.
*Kiia........................31v...........Naikkari........................ .1.
*Minttuliina................23v............OYS............................. .2.

30.12.
*Helkky....................23v............KOKS............................. 2.
*Mainiomamma.........24v.............pkks...............................2.

31.12.
*TuhmaHauva...........24v.............MKS...............................2.
*Milla..................................................................... ............
*mirkkui..............................................................................6.

Jos on jotain väärin tai haluatte muuttaa tietojanne niin laittakaahan Yksityisviestiä niin tulee perille varmasti tieto!!


Ja tästä kertaamaan huhtikuun höpinöitä:
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=737704

Toukokuun juttuja pääsee selaamaan tästä:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t761687

:wave:
 
Kappas, uusi pinokin jo :) Ehdin kyllä jo kirjottaa pienet kuulumiset toukokuun pinoon, mutta jatketaan sitten tänne täst'edes :)

Siirsin juttuni tänne ;)


Moikkis!

Minäkin vaan testi mielessä nyt kirjottelen, mitään varsinaista asiaa ei ole. Alavatsaa tosin on tänään repinyt aika-ajoin huolella. Luulen että kohdun "kasvunvara" on tullut vastaan ja nyt taas venytään :) Kiva oli kuulla iloisia ultrakuulumisia ja niille joilla oli jotain epäselvyyksiä, eiköhän ne ole vääriä hälytyksiä ja kaikki on kuitenkin kerrassaan loistavasti! Oma ultra on maanantaiaamuna, jänskättää...
 
:) moi vaan täältäkin kaikille tasapuolisesti

Piti rueta ihan testaan miten tää uus sivusto toimii, osaisko meikäläinenkin käyttää :kieh:

Tuntuu tosiaan hullulle, että ollaan jo niin pitkällä että on sekä tammi- että helmikuun pinotkin jo pystyssä...

Täällä jännäillään ens tiistai-illan np-ultraa ja saa nähä "joudunko" menee yksin vai ehtiikö mies mukaan ;) toivottavasti

Mulla edelleen aamuisin pahaa oloa ja oksentelua mutta päivisin ollut parempaa kun vaan muistaa syödä säännöllisesti. Ja väsymyskin on pikkasen helpottanu ja jos vaikka sais tätä huusholliakin jossain vaiheessa vähä parempaan kuntoon...


 
No ohhoh olipas tosiaan sivut muuttuneet. ihmettelin eka et mikäs kumma tätä vaivaa. Toimiikohan nyt paremmin. Pariin päivään en oikein ole päässyt lueskelemaan kun ollut niin kamalan hitaat sivut.

Tännekään ei mitään uutta. Ihan hyvin olen voinut. Välillä vaan tuntuu ettei jaksa tehdä yhtään mitään. Laiskuuttako lie vai mitä.

Kaikille mukavaa odotusta ja hyvää viikonloppua jo tässä vaiheessa!

Snoukku 13+6 (hui onko jo noin paljon viikkoja ja päiviä) aika menee välillä tosi nopeeta! :D
 
Moi taas..
Juu Shamandalie mieluusti hoidan taas kuukauden pinoa, hassua et tuntuu et siitä on ikuisuus ku viimex pinoa hoitelin, eihän siitä tosiaan oo ku kuukaus ku jatkoit hommaa. Ja sit kuitenki tuntuu et aika menee tosi nopsaan, et samaa mieltä snoukun kans ajan kulusta.. :whistle:
Tsemppailut ultraa odottaville, hengessä mukana.. :wave:

Eilen illalla miehen kans ihailtiin ja ihmeteltiin vatsaa kun se alkaa ihan oikeesti kasvaa kovaa vauhtia muutenkin kuin vaan turpoamalla. Siin on sellainen kova möltti jo jota on kiva silitellä.. Selällään ku makaa niin parhaiten huomaa sen kohdun kasvun ku seisaaltaan kyllä nuo läskit antaa lisäkokoa meikäläisen vatsalle liianki kanssa :D
Jees nyt tää lähtee suihkuun ja nukkuun..
Niin joo koppis ja moksa, tervetuloa tosiaan ja jos tiedot meni päin jotain niin ilmoitusta että korjaan asian.. :)
Pakko viel lisätä et helpottavaa MENNINKÄINEN etten oo ainoo joka joutuu rynniin vessaan tuli hännän alla.. Siinä kramppailuvaihees tulee kyl jo vaik mitä mieleen..

Mauahtavaa 13+5 :wave:
 
Jeps, uusi kuu, uudet kujeet. ;)

Eipä mulla mitään ku just kirjoittelin, kunhan koitan totutella näihin sivuihin... :D

Mut nyt loppu tää opiskelu, ja menen ukon kainaloon katsomaan telkkua... Siihen on niin hyvä nukahtaa, vaikka asento olisikin huono... :heart:

Meillä isäntä töissä varautunut siihen, et on huomenna pois töistä loppupäivän ultran jälkeen. Taitaa tuokin pikkasen pelätä mitä siellä näkyy. :heart:
 
vau uudet sivut =)

lääkäri soitti tänään verikokeen tuloksista. no anemiaa meikä nyt sairastaa. viikon päästä lääkärin luo sit käymään.

pitääkö np ultrassa olla rakko täysi kun menee? unohdin tuon kysyä kun varailin aikaa.

huomenna olis vapaa päivä kun vien pojan puheterapeutille.

mut nyt taidan alkaa lukemaan näitä tulleita juttuja
 
Esittelenpä nyt sitten uudestaan itseni.. Nyyh Burberry joutui luopumaan nikistään ja vielä kirjautumaan!
Tähän meni liian kauan aikaa joten palaan huomenna kaivelemaan tänne omaa napaa taas.. Öitä mamit :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lilleriina:
vau uudet sivut =)


pitääkö np ultrassa olla rakko täysi kun menee? unohdin tuon kysyä kun varailin aikaa.
Muistaakseni pitää olla tyhjä... Mä itseasiassa eilen kanssa mietin kuin päin se oli, mut muistaakseni niin et silloin rakenneultrassa kun muutenkin alkoi jo olla tukala pidättää kauan (kun joku potki rakkoon :D ) niin piti olla täys.

Mä ajattelin varmuudeksi pidätellä nyt ja mennessä sitten heti kysäistä henkilökunnalta kuin päin oli. :)

Mä viimeyönä jo näin painajaisia et kohtalo ois sama ku viimeks, mut se vaan ei voi olla niin. Eihän!?! :snotty:

Ja tervetuloa Porsche, kauanko vaan mahtaa mennä ennen ku sut oppii tuolla nimellä tuntemaan. :D
 
Heips kaikille!

Kiva juttu nämä uudet sivut, kun pystyy selaan taaksepäin pinoa niin ei tarvi paprulle muistaa laittaa asioita enää=)
MAUAHTAVAA :kiitos hurjasti taas päivityksestä! :saint:

SHAMANDALIE: ei tarvi olla rakon täys, päinvastoin on hyvä käydä just ennen tyhjentämässä!Olin meinaa tiistaina ja tää on tuorees muistissa=)

Eilen olin siel jatkotutkimuksissa naikkarilla ja siellä joutu odottaan kaks tuntia ja tuolloin rakon piti olla TÄYSI! kävin kyllä välillä vähän päästämässä, pakkohan se oli.. odotusta lukuunottamatta aivan ihanan tuntusta porukkaa! Voi että, siis niin loistotyyppejä!
Ja ILOINEN asia oli että niskaturvotuksen mitaks saatiin 1,2 !! kuitenkin ne tutkitaan ja vastaukset tulee parin viikon päästä.. tuo istukkatutkimus lisäsi viikon ajaksi keskenmenon vaaraa, joten nyt otan ihan iisisti.. mulle tuli kamala olo sen jälkeen, vaikka esitteessä luki että voi liikkua normaalisti ym, mutta mua oksetti, pyörrytti ja vatsaan sattu ihan kamalasti enkä voinu istua autossa vaan piti mennä makuuasentoon. Kävely ja pissaaminen on yhä melko tuskasta, joten olen saikulla tänään. Pelästyin kamalasti noita vatsakipuja, mutta olen optimisti ja uskon että ne menee ohi. Ajattelin tänään soittaa sinne ja kysyä noista, kun ei mitään sanottu että ne kuuluis kuvaan.
Ihanaa oli kuitenkin nähä murunen siellä ja sydän sykki kovin :heart: päiviä sain taas lisää eli ollaan viikolla 12+3, la pysyy kyllä samana.
Jos joku jakso lukea tän sepustuksen niin :hug: ja mukavaa perjantaita kaikille!
katherine ja päivänsäde 12+3
 
Sori toi mustennetulla oleva viestini, näköjään jäi päälle mokoma.
SCHÄTZCHEN: maalauksesta..hitsi ei mulla tullu mieleenkään et voi aiheuttaa jotain.. :( en onneks paljoo jaksanut koko touhua, mutta vastaisuudessa en hommaan kyllä ryhdy. Jotenkin pää toheloitunut, kyllähän nyt järki sanookin että maalihöyryt ei hyvää tee. Nyt aamupalalle!
 
Kiitos Katherine. :flower: Muistelin siis oikein. :) Toivottavasti sun olo helpottaa pian ja eiköhän kaikki hyvin mene, uskotaan niin. :)

Empäs muuten huomannutkaan et nyt pääsee selaamaan kirjoituksia niin et oma kirjoitus pysyy tallessa. Hyvä huomio. :flower:

Mä taidan nyt poistua koneelta katsomaan nauhalta pari jaksoa CSItä, kun on tullut nauhoiteltua. :) Jos hakis aamupalaa ja rötväis hetken sohvalla ja sit siivoomaan. B)

Perjantaita kaikille ja viikonloppuja, jos tänne ei kerkee. Tai koitan kyl päästä kertoon ultratuomion. :D
 
Pitkästä aikaa, oon tosi laiskasti kirjotellu. Meillä ei oo np-ultrakaan kun vasta juhannusviikolla niin on tosi epäraskaana oleva olo kun ei tiiä mitä mahaan kuuluu. Kamalan kipee se on koko ajan, epäilin jo supistuksia kun joudun tuota esikoista kuitenkin kantelemaan (herra 9 kk ja 13 kiloa) asutaan vielä hissittömän talon ylimmässä kerroksessa niin tooooooosi kiva roudata kundia ja satoja kiloja tavaraa ylös ja alas kun ulos mennään.

Meillä jo koko suku tietää että ootellaan toista. Piti kertoa kun käy tuo miehen puolen suku vattuilemassa siitä kun me ei joka päivä jakseta imuroida. Kerroinpa sitten että ei paljoo jaksa imuroida kun on taas tiineenä ja että NUKUN joka hetken minkä vaan voin... Vähän ärsyttää, oisin edes np-ultraan halunnu oottaa, tietäis et kaikki ookoo.

Juuh, taidetaanmennä poitsun kaa jo kohta torkuille kun herättiin taas jo 6 aikaan :kieh:
 
Mikä näitä sivuja vaivaa :eek: ?!? Olin eilen ihan hädissäni, kun en päässyt tänne. Hirveää, toivottavasti palautuu pian takaisin totuttuun :kieh: .

Kivaa, että mun kanssa samalle päivälle on muitakin odottajia Nelma, piimäsuu, Vesseli80 ja soleil =) . Tosin mun virallinen la taisi olla 21.12, joten en nyt sitten tiedä, mitä päivää tässä pitäisi tarkkailla. Jouluaattokin on jonkun laskurin mukaan mun l.a.

Mutta asiasta viidenteen. Mä olen tästä päivästä lähtien virassa eli sain virastostamme viimein vakituisen paikan kolmen vuoden määräaikaisuuksien jälkeen :D . Harmi vaan, että pomot eivät tiedä mun raskaudesta mitään ja uutinen ei todellakaan ole heille tervetullut. Mun varalle kun on tuossa vuodenvaihteessa aika paljon suunnitelmia :saint: . Aion kyllä pitää puoleni, jos tulee sanomista, jahka joskus raskaus paljastuu.

Onko muuten teillä esikoista odottavilla, joiden l.a on 21.-25.12 välissä vatsa kasvanut yhtään? Mulle iski eilen ihan hirveä turvotus, mutta normaalipäivinä vatsasta ei voi vielä päätellä yhtään mitään. Lääkärineuvolaa mulle ei tule, joten en tiedä, onko kohtu kasvanut toivottua vauhtia. NP-ultrassahan sen näkee ensi viikolla.

Miksi katherine sulle tehtiin istukkatutkimus? Kuulostaa kamalalta. Kuinka operaatio tehtiin?

tivoli 10+3 (10+6)
 
Huomenta kaikille =)
Onpas sivut muuttuneet. Tervetuloa uusillle
Mauhtavaa Kiitos päivityksestä :flower:
Katherine Toivottavasti olosi paranee pian, kurjaa että tulit noin huonoon kuntoon :heart:
Liplap Mulla on kans parin päivän ajan nipistellyt ja kipuillut kohdun kohdalla. Eilenkin pelkkä aivastaminen sattu ihan hirveesti. Taitaa kohtu tehdä kasvua.

Täällä täytyy kohta lähteä rintsikka ostoksille tuntuu että tissit turpoo päivä päivältä, saa nähdä minkälainen "pamela"sitä on jouluna :LOL:

Ahkerasti on kuunneltu kotidopplerilla sydänääniä, tosin nyt täytyy vähän rauhoittua ja malttaa jättää kuuntelut vähempään, ei taida olla ihan suositeltua kuunnella päivittäin, on vain niin rauhottava kuulla toisen jyskytykset.

Joku mainitsi vatsan turpoilusta, mulla kans turvottelee niin kovasti että pakko on ollut jo luopua joistakin housuista.

Aurinkoista viikonloppua kaikille
Misse81 10+0
 
=http://www.TickerFactory.com/]


:LOL: Mä onnistuin! *juhlii yssisseen* :D

Harmi ettei se jää mihkään niin et päivittyis itellään ja pysyis tallessa...

Muoks.

Sain sen profiiliin, pitää katsoa päivittyykö itekseen. :D

Mähän oon hakkeri. B)
 
Moni täällä tuntuu puhuvan kohdun alueen kivuista ja säryistä, ihme juttu sillä mullakin on parina päivänä ollut ihme vihlontaa ja särkyä. taitaa tosiaan uusi kasvupyrähdys olla meneillään.

Mä en ole todellakaan mikään hakkeri enkä osaa käyttää noita uusia
"työkaluja" mua ärsyttää jo se et nimi vaihtui eikä tunnu yhtään omalta eikä tutulta kirjottaa tänne. Hyvä Shamandalie sulla on ainakin
homma hanskassa :D

Mulla oli eilen muuten neuvolalääkäri ja se teki sisätutkimuksen ja kuunteli sykkeet vauvalta. 145 oli syke. Sit mä sain lähetteen pelkopolille
mun tulevaa synnytystapaa arvioidaan sitten siellä. Mullahan on kaksi alatie synnytystä ja kolmas sitten suunnitellulla sektiolla mikäli sen
nyt saan.. Kumpikin on pelottava vaihtoehto mutta muita vaihtoehtoja kun ei ole.

Sit mua on ruvennu ihan sikana pelottaa kaikki infektiot, voiko ruoasta
saada nyt sitten jotain vakavaa infektiota? Tuitsu ainakin tietää kun se hoitelee työkseen näitä asioita?? Miten ulkomaiset mansikat... :eek:

Eilen muuten tytöt arvuutteli kotona että "voiko äidin masussa olla vauva"? 6v oli sitä mieltä että kyllä siellä on! Sanoin vaan että kyllä se voi pitää paikkansa katsotan alkaako se vielä siitä kasvaa.. Aamullakin ne tarkkailivat mun vatsan kasvun tilannetta ja olivat yhdessä sitä mieltä että joo-o me saadaan pikkuveli!

Aurinkoista päivää kaikille :wave:
 
Se on tosi outoa jos joku vaihtaa nimeä niinkun Shamandalie sanoi, menee aikaa ennen kun tottuu. Voin kertoa teille vielä pikku "perustelut" nimelle.. Oon pikkutytöstä asti ollu meiän isän tyttö ja ollu mukana urheiluautojen maailmassa.. ja tällä hetkellä minä(hullu) tyttönen olen valinnut myös miehen joka jostain kumman syystä muistuttaa mun isää!!
Sen asian kanssa että autot on meidän perheessä melkeen kun perheenjäseniä olen siis tottunut elämään.
Tää nimi oli nyt vaan niin "osuva"... :saint: Burberry = Porsche ( Porsche on oikeasti oikea nimi, ei vaan autolle..) B)
 
Olipas sivut muuttuneet! Oikeestaan ihan hyvä kun ne oli aina niin takussa. Harmi vaan, että aiheutti noita nimen vaihdoksia...

Katherinelle paljon jaksuja olotilan kanssa!

Tervetuloa Koppis, Moksa ja Snoopy!

Tivoli: Paljon onnea virasta! Eikä kannata turhaan stressata esimiesten reaktioita. Se on sitten sen ajan murhe ku joutuu kertomaan ja jos jää huono maku, niin pääsetpähän ainakin hetkeksi sieltä äippälomailemaan! :)

Misse81: Oon tosi tosi kateellinen sun kotidopplerille.. :attn: Mä itseasiassa itse suunnittelin hankkivani sellaisen, mutta jäi sitten ostamatta. Onhan se toki aika hintavakin... Mulla myös keskenmeno takana, niin ei oikeestaan vieläkään jaksa luottaa, että kaikki menee hyvin.

Erittäin tylsä aamu oli tänään. Katoin peilistä itteeni ja huomasin, etä alahuuli oli triplakokonen. Herpes oli puhjennu yönaikana ja tietysti juuri nyt vapaapäivien jälkeen kun pitää takaisin töihin.. Joo, olen asiakaspalvelutyössä... :kieh: Kyllä ottaa päähän... Positiivista aamussa oli se, että tasan viikko on menty ilman pahoinvointia! :) (..Hieman toki lisää neuroottisuutta siitä, ettei kaikki ole hyvin..)

Mua harmittaa kovasti kun ei ole ollenkaan np-ultraa.. Päätin, etten yksityisellekään mene.. Noh rakenneultra onneksi on sitten myöhemmin!

Nyt koiran kans aurinkoiselle "aamu"lenkille ja sit töihin! =)

Minky 11+2
 
Kyselit Tivoli mahan kasvusta. Itse oon huomannut lähinnä jonkinlaista "tasapaksuuntumista" lantion kohdalta. Aamuisin ei näy juuri mitään, mutta iltaisin turvottaa aika kovasti. Alavatsa kyllä tuntuu selvästi erilaiselta kuin muu maha. Haaveilen jo pallomahasta =)

Soleil 10+3
 
Minkykyllä kummasti rauhottaa mieltä kun saa kuunnella toisen sydänäänet. Mä kans jonkin aikaa mietin et viitsinkö tilata, mut en oo kyllä katunut yhtään. Ajattelin myydän ton laitteen sitten kun en sitä enää tarvii. Suosittelen kyllä hankkimaan =)
 

Yhteistyössä