Minäkin varovasti ilmoittaudun teidän mukaan odottelemaan omaa joululahjaa. Laskettuaika olisi 24.12 ja esimmäinen ultara 7.5. Jännittää kovasti! Onko muita joilla raskausoireena yöllinen herääminen ja unettomuus? Väsymystä ei ole vielä ilmennyt, mutta ehtiihän sekin vielä tulemaan.
Heipsan!
Voisinpa minäkin liittyä mukaan porukkaan!
3matta odotan ja LA olis n.14.12, huomenna on ultra että sitten kait tietää että heittääkö kuinka paljon LA.
Mites tuo kerho toimii, keskustelupalstan tavoin vai? Mutta suljettuna siis? Voisin minäkin olla kiinnostunut. Laskettu aika 1.12, nyt menossa siis 8+3.
Hei Nonna, nyt vasta huomasin että täällä on ihan oma pino seuralle, olin sitä salasanaa huhuillut tuolla tonttujen pinossa =) . Eli mielelläni liityn myös!
siis kertookaahan kun olen aivan uusi täällä kaksplussan sivuilla että mites nämä kerhohommat toimii ja miten sitä salasanaa käytetään? mulla on jo 9.5 eka varhaisultra kun en malta odottaa siihen "oikeaan" ultraan vaikka LA on vasta 28.12, jännittäää.....
Heippa! :wave: Pääsisköhän tämäkin kerhoon mukaan,tarkkaa la:ta ei vielä selvillä ole,mutta silloin joulukuussa kuitenkin ....harvoin pääsen kyllä koneelle palstaileen,verottaa työ ja kaksi mukulaa sen verran aikaa
Heips!
Mä olen niiiin toope näitten juttujen kanssa että.....
Siis mistä sen kerhon löydän?
Salasanan olen saanut mutta mites sitten edetään? :headwall: