Joululahjoja kirpparilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miisu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En osta. Minusta tuntuu siltä ettei se oikein ole sopivaa. Mutta en osaa selittää tunnettani sen paremmin että miksi. En esim. vaatteita tai leluja ostaisi. Mutta jos esim. joku sukulaiseni keräisi jotain vanhaa astiasarjaa, kirjasarjaa tms. mitä ei enää tavallisesta kaupasta saa ja sellaista löytäisin kirpputorilta niin ostaisin kyllä :)

Ostan. Mä jotenkin alkuun vierastin ajatusta käytetyistä leluista joululahjaksi, mutta kun kaikkia leluja ei enää valmisteta jolloin ainoa mahdollisuus on niiden hankinta käytettynä.

Viime jouluna tein ensimmäiset joululahjaostokset kirppikseltä ja tänä jouluna teen kirppikseltä valtaosan lasten joululahjaostoksista :)

Täältä voi käydä niitä kurkkimassa:
Chef shoppaa osa 2

En osta, koska nykyään löydän etsimäni tuotteen halvemmalla kaupasta kuin kirpparilta. Juuri kiersin etsimässä pojalleni Gormiti-taloa niin kirpparilla siitä pyydettiin 20e kun taas kaupasta uutena ostin 12e. Jos hinnat olisivat toisinpäin niin kyllä silloin ostelisin myös kirppareilta.

Mä en osta lahjoja kirppikseltä, vaikka muutenkin ostan ihan hirveesti sieltä lapsille vaatetta ja leluja, oon ihan kirppisfani. Jotenkin vaan vierastan vanhojen tavaroiden ostamista lahjaksi, mä tykkään et lelut on alkuperäsissä paketeissaan, kun ne lahjaksi annetaan, vaikka tiedänkin, ettei se ole merkityksellistä lapselle... Mutta mulle on. Toisaalta, en pahastus, vaikka omat lapseni joltain sais lahjaks jotain kirppikseltä ostettua, kuhan ois siisti ja ehjä. Selvästi käytönjälkiä omaava lelu ei mielestäni ole lahja, vaikka sellaisen voi toki muuten vaan antaa toiselle, jos on kirppikseltä jonkun kivan jutun löytänyt.

en minäkään selvästi käytettyä osta mutta nyt lähipäivänä tein löytöjä.Isommalle ostin niken uuden hupparin 5e,pienemmälle uuden muumi dvd:n 2e, uuden traktorikirjan,isommalle disney elokuvan uuden 2e ja uuden niittivyön 1e.

kyl mää ostan. lapsille ja muutenki. tullee sieltä ostettuu paljo muutenki tavaraa, nii miksei niitä laittas sitte pakettiinki :) siinä tullee iso säästö ku ostaa kirpparilta suurimman osan ja sitte pari jotaki kalliimpaa lisäks.

Mä ostin omalle lapselleni. Oli tietty toive, jota ei löytynyt mistään kaupasta uutena, ei taida siis tällä hetkellä olla in. Mutta lapsi halus nimenomaan just sellaisen ja kirppariltapa löytyi :)

Yhteistyössä