Joululahjoja avattu jo :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TaikaWiitta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TaikaWiitta

Aktiivinen jäsen
27.11.2005
4 108
1
36
Tosiaankin..meillä lapset jo availivat kotona paketit :xmas: Iltapäivällä mennään mummulaan, ja Joulupukki tulee sitten sinne ja saavat siellä lisää lahjoja.

Ps. Tonttu oli tuonut meidän kuusen alle paketit ;)

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Miksi nykyään ei opeteta kärsivällisyyttä vaan avataan jo aamulla..
Minusta se jouluaaton odotus ja jännitys on lapsilla osa joulua!

Arvasin, että näitä vastauksia tulee :(
No siksi, kun ei ole mitään järkeä raahata lahjavuorta mummulaan ja tuoda niitä sitten avattuina takaisin kotiin. Ja illalla tullaan kuitenkin sen verran myöhään kotiin, ettei enää jakseta paketteja availla.

Meilläkin tonttu tuonut yöllä kuusen alle paketit..olipa jättänyt lapsille kirjeenkin..

Yhdet lahjat jokainen jo avasi (itse valittiin avattava paketti).
Saunan jälkeen avataan sitten loput paketit..iltapäivällä..

Tyttö : sukat
Poika : pieni transformens hahmo
Minä : Muumi kahvipurkki mustavalkoinen + tuu-tikki muumimuki (samassa paketissa)
Mies : The simsons movie - dvd

Meillä saivat isommat aukaista yhden pienen lahjan kumpikin, kun tiesin että tykkäävät. Ostin eilen minipiirustuslaudat ja nyt ne sitten sohvalla nätisti piirtelevät niillä. Loput avataan illalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Meilläkin tonttu tuonut yöllä kuusen alle paketit..olipa jättänyt lapsille kirjeenkin..

Yhdet lahjat jokainen jo avasi (itse valittiin avattava paketti).
Saunan jälkeen avataan sitten loput paketit..iltapäivällä..

Tyttö : sukat
Poika : pieni transformens hahmo
Minä : Muumi kahvipurkki mustavalkoinen + tuu-tikki muumimuki (samassa paketissa)
Mies : The simsons movie - dvd

Mä olisin halunnut tuon kahvipurkin, mut täällä oli jo kaupoista loppuunmyyty!

Meillä on hyvin harvoin lahjat ilmestyneet kuusen alle, koska yleensä olemme jouluaaton pois kotoa. Mutta lahjat, joita ei ole viitsinyt paketoida, lapset ovat saaneet jo aattoaamuna. Nyt isompina jo aikaisemminkin. Mä vein likalle täydennystä sen astiastoon jo toissapäivänä, samoin isäni oli vienyt likalle uuden tietokoneen. Turha niitä olisi kuskata edestakaisin.

meidän kuusen alle oli ilmestynyt läjä lahjoja (itse tehtyjä) syötiin aamupalat ja puurot ja sitten avasimme ne,meidän vanhimmat likat olivat tehneet lahjoja meille ja ostaneet vaaville kirjan koska ei voi antaa niin pienelle itsetehtyä lahjaa:-)

en ole edes kuullut kun ovat ne aamulla sinne kiikuttaneet mutta oli aivan ihana ylläri meille ja 4v likall joka uskoo että tontut toi ne,ihmetteli vaan että eihän näin pienee pakettiin mahdu mun babyborn nukke,,tuleeko pukki sitten illalla uudestaan.....

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Me avataan vasta illalla...Näin minunkin kotona ollut aina, joten perinne jatkuu.

Näin meilläkin aina ennen ollut, mutta nyt päätin, että "omia" lahjoja ei roudata kotoo mihinkään :) Ollaan siis vietetty joka joulu vanhemmillani :heart:

tytär aukaisi nyt heti aamulla puolet lahjoistaan, puolet vie mummolaan. Ettei käy niin, että katsoo kun muut aukoo lahjojaan...
Sitten illalla menee isälleen, ja siellä odottaa pari pakettia.

Mukavaa jos teillä alkaa joulumieli heti aamusta!! Eiköhän se nyt ole okei, että harjoitetaan sitä kärsivällisyyden odottamista ne loput 364 päivää vuodessa ja vietetään lämpöinen joulu ihan tasan siten kuin omaan perheeseen tuntuu hyvältä! Vaikka sitten avattaisi lahjat heti kun kello lyö 12 yöllä! Meillä jouluna sai aamupalalla suklaata ja limsaa, ollaan pyjamassa puolillepäivin ja syödään naudanpaistia kun ei jouluruuasta tykätä :)

Rauhallista Joulua kaikille, perinteisiin katsomatta!

Yhteistyössä