Joululahjoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyvissä ajoin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyvissä ajoin

Vieras
Oletteko jo hankkinu paljon joululahjoja?
Itse tilasin lapsille leluja, kun nettikaupasta löysin kivoja puuleluja ilman toimituskuluja. Isommalle pojalle taas tilasin Nikonin perus digi-pokkarikameran, kun löytyi alle 50 eurolla. Kummilapsille on myös yhtä lukuunottamatta lahjat valmiina.Lapsille tilasin myös vaatteita joku aika sitten Lindexiltä, kun kaikki oli -10% ja ilamn toimituskuluja.

Muttta, mitä mieltä olette. Voika lehtitilauksen kylkiäisenä tulleet pyyhkeet antaa joululahjaksi? Ihan ne on merkkikamaa, mutta... Mielipiteitä?

Mä olen ilmoittanut etten tule ostamaan joululahjoja, ja muita lahjottavia kuin lapset ei kyllä olekaan.
Saa nyt sitten nähdä jos jotain pientä vastaan tulee, ja voin olla antamatta niitä ennakkoon.
Viime vuonnakin tilasin lahjoja vasta välipäivinä.

Tottakai voi antaa, jos ne on kivan näköiset ja olisi ne voinut yhtä hyvin kaupastakin kyseiselle ihmiselle ostaa.

Itse olen jotain pientä hankkinut, lähinnä lapsille. Kirjoja on tullut tilattua pitkin vuotta lahjoiksi annettaviksi.

Mulla on 2 lahjaa ostettuna. Yksi iso Aku Ankka -kirja, ja toinen on lego-satsi, joka kaupassa maksaa 60 euroa, mutta löysin kirppikseltä alle 40 euron avaamattoman paketin.

Ostelen silloin, kun jotain vastaan tulee, mutten tarkoituksella ihan vielä lahjoja etsi.

Ja ne pyyhkeet voi mun mielestäni ihan hyvin antaa lahjaksi.

En oo vielä ostanu mitään kun aina on käyny niin että lahjoja pakatessa vaatekaapin uumenista löytyy lahjoja joita en ees muista ostaneeni joten sitten niitä on liikaa.. Mutta eiköhän hulluilta päiviltä vähintäänkin jotan lastenkirjoja tartu mukaan ootamaan joulua..

viikonloppuna tilasin läjän utelias vili -dvdeitä esikoiselle, on tän hetkinen suosikki. muuten oon vasta hintoja tsekkaillu joka paikassa ja laatinut listaa mitä kullekin sitten ostaa.

ja tohon sun vikaan kysymykseen, kyllä mä ainaki antaisin jos ovat siis ihan jonkun merkkiset+siedettävän näköset ja olis lahjan saajan tyyliset.

Yhteistyössä