joululahjoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ideoita

Vieras
mitä teillä lapset saa joululahjaksi, mitä itse olette toivoneet?

meillä poika 2v. kauko-ohjattavan lauri kilpa-auton
tytö 4v. pehmokissan kopissaan +tarvikkeet, luistimet ja kypärän
itse en osaa oikein toivoa mitään

mummut ja kummit kyselee jo että mitä lapset tarvii/haluaa ja pääni on aivan puhki kun ne kantaa kauheesti jotain ja en tiedä mitä tarvittais kun kaikkea on jo ja aivan liikaa

Alkuperäinen kirjoittaja ideoita:
mummut ja kummit kyselee jo että mitä lapset tarvii/haluaa ja pääni on aivan puhki kun ne kantaa kauheesti jotain ja en tiedä mitä tarvittais kun kaikkea on jo ja aivan liikaa

Mä en osaa sua auttaa ongelmassa, tulin vain toteamaan, että tuo yllämainittu on tosi turhauttavaa. Miksi ei voi uskoo, että jos ei oo erityisiä toiveita, niin sillon ei tarviis kantaa mitään roinaakaan pelkästään ostamisen ilosta! Ärsyttävää kertakaikkiaan!!

1-v poika saa meiltä työkalupakin, piirustustaulun, keinuhepan ja puimurin (puimuri on hälle ihan must! :) ) Kummilta saa stigan ja toinen kummi jo kyseli, että mitä tarvitaan. Aikuisten kesken emme vaihda lahjoja.

Kävin aamulla kaupassa ja ostin joululahjaksi legoja ja huopatossut, pari pehmoa tuolla jo oli aiemmin ostettuna! Jotain iirustusjuttuja vielä ainakin ostan, palapelin ehkä.

Mieti mitä ostaisit joka tapauksessa itse lapsille ja pyydä sitä tai jotain kuluvaa esim.
- kylpyvaahto
- hiuslenkkejä
- tarrakirja / tarroja
- joku tietty vaate, kerro koko ja merkki ja mistä sen saa, niin saat varmasti mitä haluat
- ulkoleluja, pulkat, liukurit jne. näitä on erilaisia variaatioita eikä teillä välttämättä ole kaikkea
- heijastimet
- lapsille otsalamput / taskulamput

- seinäkalenteri itselle
- teatteriliput/elokuvaliput
- veitsiä
- koko perheelle joku tietty peli
- jos et halua itse tehdä jouluruokia, pyydä joltain laatikoita ja toiselta silipurkki jne.

Yhteistyössä